|

ترفند های آرایشی که باید بلد باشی

با این فوت و فن های آرایشی هرچی مُدله میذاری جیبِت؛ میکاپ آرتیست خودت باش خانوووم

آرایش کردن هم درست مثل هر حرفه ی دیگه ای یک سری نکات و ترفند داره که اگر بلد باشی می تونی خیلی حرفه ای وار بری جلو و خودت و خوشگل کنی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی که به مدل های آرایشی یا حتا مدل های مختلف لباس نگاه می کنید مطمئنا اولین چیزی که حسابی چشم رو نوازش می کنه چهره زیبا و آرایش بی نقص اون هاست. آرایشی که به نظر میرسه ساعت ها روی اون کار شده و هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت. خب واقعیت این است که مدل ها همیشه از بهترین میکاپ آرتیست ها برخوردارند اما به نظر شما چه چیزی یک میکاپ آرتیست رو از دیگری متمایز میکنه؟ جدای از خلاقیت و سلیقه اون چه که می تونه تمام زحمات چند ساعته شما رو در مقابل یک ساعت وقت یک حرفه ای زیر سوال ببره رمز و راز ها یا به قول خودمان فوت های کوزه گری است.

با توجه به این که اساسا این ترفند های آرایشی یا همان فوت های کوزه گری آموزش داده نمیشند و معمولا بر حسب تجربه به دست میان عجیب نیست که شما از بسیاری از اون ها مطلع نباشید. حالا در ادامه ما تصمیم داریم تا چند مورد از این ترفند های کاربردی رو به شما آموزش بدیم که کافیه یک بار امتحانشون کنید تا ببینید که چقدر تاثیر گذار هستند.

راز های آرایشی

1.از خط چشم برای لب ها و از خط لب برای چشم ها استفاده کنید

ممکن است عجیب به نظر بیاید اما اگر به آن فکر کنید خیلی زود متوجه تاثیر آن خواهید شد. خط لب ها معمولا ضخیم هستند و خط چشم ها برعکس معمولا بسیار نازک هستند به همین خاطر هم استفاده از یک خط چشم نازک دور لب ها می تواند تمرکز را از لب هایتان دور کند و در عوض یک خط لب پهن بر پشت پلکتان تمرکز را بر روی چشم هایتان معطوف خواهد کرد. البته این که شما از کدام یک در چه زمانی استفاده می کنید مطمئنا به سبک آرایشی و لباس شما بستگی دارد.

2.از انگشت هایتان بیشتر از براش ها استفاده کنید

به گزارش شایانیوز، بله تنوع براش های آرایشی به قدری زیاد است که برای شناخت و آشنایی با کاربرد آن ها احتمالا به یک دیکشنری احتیاج خواهید داشت اما با این وجود اگر دلتان می خواهد که مثل حرفه ای ها رفتار کنید بهتر است برای آرایش کردن لوازم را کنار بگذارید و بیشتر از انگشتانتان استفاده کنید. البته به همراه داشتن دستمال کاغذی یا پد های پنبه ای را فراموش نکنید.

راز های آرایشی

3. پلک پایینتان را برای خط چشم کشیدن فراموش نکنید

بله می دانم که احتمالا شما هم درست مانند غالب افراد فقط عادت دارید که از خط چشم برای پلک بالاییتان استفاده کنید اما خط پایین چشم شما می تواند در زیبا تر نشان دادن چشمتان تاثیر بسزایی داشته باشد. بسته به این که آرایش شما چگونه است می توانید از خط چشم کرم یا مشکی برای زیبا تر شدن آرایشتان استفاده کنید.

4.از خط چشم به جای کانتور استفاده کنید

استفاده از خط چشم به جای کانتور کمی اغراق است اما برای یک بار هم که شده از مداد چشم نقره ای و طلایی خود برای کشیدن یک خط نازک بر روی تیغه بینی و یا استخوان گونه خود کمک بگیرید. به محض محو کردن آن خط متوجه خواهید شد که این عمل تا چه اندازه می تواند به زیبایی آرایش شما کمک کند. اما فراموش نکنید که فقط مداد چشم طلایی و نقره ای را باید برای این عمل استفاده کنید.

راز های آرایشی

5.از ریمل های بسیار خوب استفاده کنید

ریمل در یک آرایش خوب نقش باور نکردنی ای دارد، چرا که به همان اندازه ای که می تواند باعث زیبا تر شدن آرایش شما بشود به همان اندازه هم می تواند باعث بهم خوردن آرایش شما بشود پس همیشه برای خرید یک ریمل خوب دست و دلبازی به خرج دهید. ریمل های خوب نه تنها نمی ریزند بلکه باعث فر شدن و به چشم آمدن تک به تک ریمل های شما خواهند شد. به علاوه استفاده از ریمل برای مژه های پایینی را نیز فراموش نکنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی