|

استایل های سفید و مشکی

جدیدترین استایل های سفید و سیاه زنانه؛ دیگه نگران ست کردن مانتوهات نباش!

استایل های سفید و سیاه

یکی از ساده‌ ترین ترکیب‌ های رنگی برای ست کردن لباس ها ترکیب رنگ سیاه و سفید است؛ ترکیبی که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر به مراسم خاصی دعوت شده اید ولی نمی‌ دانید چی بپوشید، یکی از ساده‌ ترین انتخاب‌ ها برایتان استایل سیاه و سفید است. مهم نیست به دنبال ظاهری پر زرق‌ و برق باشید یا استایلی مینیمال، با ترکیب سفید و مشکی رسیدن به هر استایلی ممکن است. علیرغم این که بعضی افراد معتقدند برای جذاب بودن حتما باید از رنگ ها استفاده کنید، کنتراست برجسته میان این دو رنگ بسیار هم هیجان انگیز است. لباس های سفید و سیاه بسیار چشم گیرند و در عین حال در چشم نیستند. در کل فراموش نکنید که همیشه برای داشتن استایلی شیک و ساده از یک یا دو رنگ در استایل خود استفاد کنید زیرا این یکی از سبک های به نام و محبوب در دنیای مد و فشن است که با نام مونوکروم شناخته می شود.

اگر دوست دار استایل های کژوال و یا آوانگارد هستید در آن صورت مسکلی ندارد تا دلتان می خواهد از رنگ ها در استایل خو استفاده کنید ولی در استایل های شیک و رسمی این یک ممنوعیت است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های زنانه سفید و سیاه آشنا شود.

استایل سفید و سیاه

استایل سفید و سیاه

استایل پاییزه سفید و سیاه؛ تو سرما هم میتونی شیک و رسمی باشی

هر خانمی باید یک پالتو و یا یک مانتو پاییزه مشکی را در کمد لباس های خود داشته باشد. انتو مشکی نه تنها یک لباس کلاسیک ضروری برای آخر هفته محسوب می شود، بلکه برای استایل روزمره نیز انتخابی عالی است. اگر برای رفتن به مهمانی یا یک قرار به رستوران آماده می شوید بهترین گزینه برای شما همان پالتو مشکی با شلوار مشکی و شال سفید است. یکی از نکات مهم در استایل های پاییزه و زمستانی استفاده از اکسسوری است؛ اکسسوری ها را هرگز فراموش نکنید زیرا آنها می تواندد به ظاهر پاییزی شما جذابیت ببخشند. برای مثال از دستکش های چرمی سفید و یا بوت های چرمی سفید و دارای پاشنه می توانید در استایل های رسمی نیز استفاده کنید.

استایل سفید و سیاه

استایل سفید و سیاه

استایل سفید و سیاه مجلسی؛ در مجالس بدرخشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ترکیب این دو رنگ برای تمامی سبک ها و استایل ها مناسب است. استایل های مجلسی سیاه و سفید یک تفاوت عمده با دیگر استایل ها دارند آن هم این است که در این استایل ها باید از اکسسوری های پر زرق و برق و تا حدودی اشرافی استفاده کنید تا ظاهری خیره کننده داشته باشید. در استایل های رسمی و مجلسی می توانید به همراه مانتو مشکی خود از شلوارهای پارچه ای راسته و یا دمپا استفاده کنید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کفشتان بی افتد. اگر از اکسسوری های طلاییی و براق استفاده می کنید بهتر است کفش هایی را به پا کنید که دارای طرح و یا همین سبک باشند.

استایل سفید و سیاه

استایل سفید و سیاه

استایل مینیمال سفید و سیاه؛ جذاب و ساده

یکی از اصول و قواعد استایل و سبک مینیمال استفاده از حداقل پوشش است. کسانی که طرفدار سبک مینیمال هستند معمولا از یک یا دو رنگ در استایل خود استفاده می کنند و از شلوغ کردن استایل خود ب رنگ ها و یا آیتم های اضافه پرهیز می کنند. حال اگر می خواهید استایل مینیمال سفید و سیاه را تجربه کنید فقط کافی است برای پایین تنه و بالا تنه از یک آیتم لباسی استفاده کنید و به جز رنگ سیاه و سفید از رنگ دیگری در هیچ قسمت دیگر استایل خود استفاده نکنید.

استایل سفید و سیاه

استایل سفید و سیاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی