|

نمیدونی مانتو بنفشُ با چی سِت کنی! نگران نباش کلی ایده شیک و دلبر اینجاس

بنفش امسال رنگ محبوب و سال شده و شما می توانید با ست کردن مانتو بنفش با شلوار و شال رنگ مناسب حسابی خوشتیپ بشید و تو عید دلبری کنید

لینک کوتاه کپی شد
4

نزدیک عید هستیم و خیلی از دخترها و خانوم ها دوست دارن تو روزهای آغازین سال نو بهترین خودشون باشند! اما برای بهترین بودن یک سری اصول لازم و همش پول و خرید نیست و شما می تونید با یک انتخاب درست و به جای حسابی بدرخشید و تو چشم باشید.

به گزارش «شایانیوز» امسال بنفش رنگ ساله و احتمالاً هر خانم مد روز و خوش سلیقه ای یکی از این مانتوهای بنفش رو تو کمد لباسش داره. بیایید کمی باهم درباره رنگ بنفش صحبت کنیم.

بنفش رنگی است که حس شیک و خاص بودن را القا می‌کند. این رنگ طیف گسترده ای از رنگ ها از بادمجانی تا یاسی روشن را شامل میشه. هر چه در این طیف به سمت تناژ تیره پیش میریم، مکمل های این رنگ روشن‌تر میشه. شاید با شنیدن این رنگ ابتدا کمی گیج بشید اما اصلا نگران نباشید ست کردن لباس بنفش با توجه به طیف رنگی گسترده ای که داره خیلی سخت نیست و به راحتی میتونه همه سلیقه ها رو راضی نگه داره.

3c2da00f0a2800d8c132084930853435

اما بریم سراغ اصل داستان؛ عید و ست کردن مانتو بنفش و حسابی شیک شدن!

مانتوی بنفش با شلوار مشکی

همیشه برای ست کردن لباسا اولین رنگی که به ذهنمون میرسه مشکیه؛ چون به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. علاوه بر این همیشه در دسترسِ؛ خیلی محتملِ که شما شلوار زرد یا نارنجی نداشته باشید اما مطمئنا همه خانم ها توی کمدشون یکی دو تا شلوار مشکی دارن. پس اگه برای عید یه مانتوی بنفش خریدید بی دردسرترین کار این که شلوارتون به رنگ مشکی انتخاب کنید اینجوری با یه تیر دو نشون زدید هم مطمئنید که خوش تیپ شُدید و اینکه مطمئنا شلوار مشکی رو دارید اینجوری هزینتون هم کمتر میشه.

IMG_20220205_134039

یه پیشنهاد جذاب برای ست بنفش و مشکی!

خانم ها علاوه بر اینکه می تونن مانتو بنفش انتخاب کنند با شلوار مشکی بپوشن یه پیشنهاد جذاب دیگه هم استفاده از مانتو طرحدار بنفش و مشکی است. اگه خیلی اهل مانتو هم نیستید و شومیز باز هستید می تونید یه شومیز خوشرنگ بنفش بپوشید و با شلوار مشکی حسابی به دل بشینید.

273774970_512942720419149_8181611122663595383_n

ست جذاب مانتوی بنفش با زرد!

زرد و بنفش دو رنگ متضاد در چرخه رنگ هستند که ست بی نظیری رو خلق می کنند. قرار گرفتن رنگ زرد و بنفش در کنار یکدیگر موجب جلوه بیشتر هر کدام می شود. پس اگر تا به حال این ترکیب رنگ زیبا را امتحان نکرده اید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که از رنگ های همیشگی تان فاصله بگیرید و این پالت رنگ فوق العاده را امتحان کنید. بنفش نماد اصالت و ثروتمندی است. پوشیدن استایل بنفش این موضوع که شما دوست دارید مستقل باشید را به دیگران القا می کند. با وجود زیبایی و جلوه بی نظیر ترکیب بنفش و زرد باز هر کسی جسارت پوشیدن اش را ندارد.

مانتو_بنفش_روشن

یه پشنهاد جذاب برای ست بنفش و زرد

شما می تونید جای مانتو شو شلوار بنفش و زرد رو باهم عوض کنید یعنی بالاپوش یا حتی شال و روسری رو زرد انخاب کنید و به جاش شلوار یا دامن بنفش بپوشید. چرا که این دو رنگ مکمل اصلی همدیگه هستند و مطمئن باشید اگه انتخاب درستی داشته باشید بنفش و زرد در کنار هم حسابی به شما می آید و معرکه تون می کنه!

Friday-fashion-fits-how-to-style-lavender-and-yellow-in-different-ways-fustany-ar-29

مانتو بنفش رو با چه رنگ شال و روسری ست کنیم؟

برای ست کردن مانتو بنفش دو پیشنهاد جذاب بهتون دادیم البته یک سری رنگ های دیگه رو هم میشه با مانتو بنفش ست کرد که اگه دوست دارید می تونید به مقاله مانتوی بنفشُ با شلوار چه رنگی ست کنیم؟ مراجعه کنید. مورد دیگه ای که می خوایم براتون توضیح بدیم ست کردن مانتو بنفش با شال و روسری هست.

برای مانتو بنفش ساده ترین رنگ شال و روسری مشکی هست که قطعاً هر خانم ایرانی یک شال و روسری مشکی تو کمد لباسش داره پس دست به کار بشید و مانتو بنفش رو با شال و روسری سیاه بپوشید و جلوی آینه از تماشای خودتون لذت ببرید.

IMG_20220125_130925 شاید شما از آن دسته افرادی باشید که معتقدند مشکی و بنفش ست تیره ای میشه و ما جوونیم و دوست داریم رنگ های روشن و شاد بپوشیم پس برای شما ما یک پیشنهاد راحت داریم. شال و روسری سفید با مانتو بنفش این هم یک ست جذاب و فوق العاده و در عین حال راحته!

IMG_20220125_131649

گفتیم که بنفش از اون دست رنگ هایی است که ست کردن باهاش خیلی آسونه و شما رو خیلی به دردسر نمی اندازه. علاوه بر این دو رنگ شال و روسری که بهتون پیشنهاد شد و رُند بازار هستند شما می توانید مانتو بنفش رو با شال زرد یا شال آبی و حتی روسری طوسی هم ست کنید و حسابی جذاب و خیره کننده بشید.

IMG_20220125_133310

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها