|

نکاتی در مورد انتخاب کوسن؛ با این بالشتک های کوچول موچول زیبایی خونتو چند برابر کن

کوسن ها جزء اکسسوری هایی هستند که خیلی راحت میتونن رنگ و لعاب به خونتون بدن پس توی انتخابشون دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری ها جزء وسایلی هستند که شاید در نگاه اول ضروری نباشن اما برای داشتن یه خونه شیک و زیبا خیلی مهم هستند. این لوازم فرعی شامل تابلوها؛ گل و گیاه، مجسمه های دکوراتیو، میز کنسول، عود و شمع های تزئینی، سینی های تزئینی، کوسن، آینه های دکوری، آباژور، شلف، طبقه های دکوری و ... میشن.

توی این مطلب میخوایم در مورد انواع کوسن و نقششون توی دکوراسیون خونه صحبت کنیم و بهتون بگیم که چه نکاتی رو باید برای انتخاب کوسن رعایت کنید.

کوسن ها جزء وسایل کاربردی در دکوراسیون هستند که اگه به درستی انتخاب بشن زیبایی خونه رو چند برابر میکنن. البته انتخاب کوسن ها مثل بقیه وسایل خونه کاملا سلیقه ایست اما با رعایت نکاتی میشه انتخاب درست تری از منظر زیبایی شناسی داشت. یکی از کاربردهای جذاب کوسن ها تغییر سریع دکوراسیون خونه است پس مواقعی که از چیدمان خونتون خسته شدید این بالشتک های کوچولو به کمکتون می یان چرا که با استفاده ازشون به راحتی و با کمترین هزینه میتونید فضای خونتون عوض کنید. برای انتخاب کوسن باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید.

cuin

توجه به رنگبندی

مهم ترین نکته در انتخاب کوسن توجه به رنگبندیش است. موقع انتخاب رنگ کوسن باید به چنتا نکته توجه کنید اول اینکه رنگی رو انتخاب کنید که با رنگبندی کل خونتون هارمونی داشته باشه. علاوه بر این باید به رنگ و طرح مبلتون هم توجه کنید. مثلا اگه مبلتون رو از رنگ های خنثی مثل طوسی و کرم انتخاب کردید انتخاب رنگ های تند و جیغ برای کوسن انتخاب هوشمندانه ای است البته باید اعتدال رو رعایت کنید. برای ایجاد یه هارمونی جذاب میتونید رنگ کوسن ها رو با رنگ دیوارها، پرده ها و تابلو ها ست کنید.

v

به چیدمان کوسن ها دقت کنید

تعداد کوسن‌ها و محل قرارگیری اون ها خیلی مهمِ و باید علاوه بر زیبایی به راحتی هم توجه کنید به عنوان مثال در صورتی که هنگام نشستن مجبور به کنار زدن کوسن‌ها شدید باید بدونید که تعدادشون زیاد بوده یا چیدمانش مناسب نبوده. البته ترتیب قرارگیری کوسن‌ها بر روی مبل از قاعده سفت و سختی پیروی نمیکنه اما برای زیبایی بیشتر باید نکاتی رو رعایت کنید. مثلا اینکه کوسن های بزرگ تر رو در گوشه مبل قرار بدید. یا اینکه اگه چهار کوسن مربع و یک کوسن مستطیلی دارید، میتونید کوسن‌های مربع رو در گوشه‌های مبل و کوسن مستطیل رو در وسط مبل قرار بدید.

M

توجه به جنس کوسن ها

موقع خرید کوسن به جنسش هم توجه کنید و حتما مدل هایی رو بخرید که قابل شستشو باشن. به گزارش شایانیوز علاوه بر این باید از جنسی استفاده کنید که باعث ایجاد تعریق نشه. انواع پارچه های نخی، مخمل، کتان و چرم طبیعی جزء گزینه های مناسب هستند.

Ar

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها