|

اصول شیک پوشی

بپوش نپوش هایی واسه خوشتیپ شدن تو پاییز؛ این رنگ مانتو و پالتو جون میده واسه این فصل

واسه داشتن یه استایل جذاب پاییزی باید یه سری نکات رو رعایت کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا خوشتیپِ خوشتیپا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز دهمین روز از پاییز 1401 است. درستِ که هوا هنوز آنچنان سرد نشده اما باید کم کم به فکر خداحافظی با لباس های تابستونی باشید و برید به استقبال لباسای پاییزی. حالا اگه میخواین توی پاییز خیلی خوشتیپ و جذاب به نظر برسید باید یه سری نکات استایلی رو رعایت کنید. مثلا اینکه چه رنگ هایی رو بهتره تو پاییز بپوشید و چه رنگ هایی رو هم بهتره که نپوشید.

ما توی این مطلب یه سری از بایدها و نبایدهای استایل پاییزی رو بهتون میگیم اگه میخواین پاییز امسال خوشتیپ تر از همیشه باشید در ادامه با ما همراه باشید.

این رنگ ها جون میده واسه یه استایل پاییزی جذاب

در تابستان به خاطر گرمی هوا اکثرا سراغ رنگ های روشن میرن چرا که این رنگ ها نور خورشید رو کمتر جذب میکنه و در نتیجه کمتر احساس گرما میکنن اما توی پاییز و زمستون رنگ های گرم بیشتر طرفدار پیدا میکنن. در ادامه یه سری از این رنگ ها رو بهتون معرفی می کنیم.

index

زرشکی مایل به قرمز

قرمز در همۀ فصل های سال جا داره و فصل رنگارنگ پاییز نیز از این قاعده مستثنی نیست و اتفاقا جزء رنگ های کلیدی این فصل به شمار می آید. قرمز به خاطر تضاد رنگی ای که با طبیعت داره جذابیت فوق العاده ای در استایلتون ایجاد می کنه.

X

عکس از صفحه negar___mezon , farroo.design

خردلی؛ تداعی کننده برگ های پاییزی

خردلی یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها برای پاییزِ که ترکیبش با قرمز، تداعی‌کننده‌ برگ‌های قرمز و زرد و نارنجی درختان است. البته خیلیا جسارت پوشیدن این رنگ رو ندارن اما مطمئن باشید در کنار رنگ هایی مثل مشکی، قرمز، کرم، قهوه ای روشن و عسلی بی نظیر میشه.

BCB

عکس از صفحه hamoj_design

شتری؛ رنگی فاخر و زیبا

شتری یکی از رنگ های جذاب برای پاییز و زمستانِ؛ این رنگ جزء رنگ های فاخر و زیباست که به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه. بنابراین اگه یه مانتو یا پالتوی شتری داشته باشید خیلی راحت میتونید با لباس های دیگه ای که دارید چنتا استایل بی نظیر برای خودتون بسازید.

w

نارنجی؛ یادآور بی چون و چرای پاییز

همون طور که میدونید نارنجی یادآور بی چون و چرای پاییزِ و ترکیبش با رنگ های خنثی میتونه یه استایل پاییزی شگفت انگیز بهتون ببخشه. به گزارش شایانیوز نارنجی رو میتونید با رنگ هایی مثل مشکی، سفید، سرخابی، جین ها، کرم، خاکستری، آبی کاربنی و سبز بپوشید.

x

عکس از صفحه  dezhvaar , manto_ansherli

پوشیدن این رنگ ها در پاییز ممنوعِ

پاییز سراغ پاستیلی ها نرید. رنگ های پاستیلی شامل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و … هستند این رنگ ها بیشتر برای استایل تابستونی به کار میرن حالا اگه دوست دارید توی پاییز بپوشیدشون اونا رو با رنگ های دیگه مثل طوسی تیره ترکیب کنید.

از پوشیدن رنگ های سرد مثل زرد کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ های ملایم در فصل پاییز دوری کنید.

لباس هایی به رنگ سیاه و سفید یکدست نپوشید زیرا این رنگ ها نقاط قوت پوست شما رو می گیرند.

عکس شاخص از صفحات saharmoalem.collection , chitramezon

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها