|

اصول شیک پوشی

مواد لازم استایل پاییزی لاکژری؛ آیتمایی که جز مانتو و پالتو باید حتماً داشته باشید

از اون جایی که تنوع لباس ها و اکسسوری های پاییزی خیلی زیادِ خیلی آسون میتونید یه عالمه استایل جذاب برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- حدود 10 روز دیگه وارد فصل پاییز میشیم و باید با مانتو های نخی و نازک، صندل و کفش های تق تقی، شال و روسری های نخی و دامن شلواری و شلوارای بگی خداحافظی کنیم و در عوض به هودی و پالتو، ترنچ کت و پانچو، بوت و نیم بوت، شال گردن، دستکش و کلاه یه سلام خیلی گرم بدیم.

اگه از الان تو این فکرید که چجوری یه استایل شیک پاییزی داشته باشید باید بگیم که کارتون خیلی سخت نیست. از اون جایی که تنوع لباس ها و اکسسوری های پاییزی زیادِ خیلی آسون میتونید یه عالمه استایل جذاب برای خودتون بسازید اما باید یه سری آیتم ها رو داشته باشید. ما تو این مطلب قراره آیتم هایی که واسه داشتن یه استایل شیک پاییزی لازم دارید رو بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- از ترنچ کت غافل نشید

ترنچ کت یا همان بارانی، یکی از مهمترین لباس های مناسب فصل پاییز برای خانوم ها و آقایونِ خوشتیپِ که معمولا از جنس پارچه های ضد آبی مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضد آب دوخته میشه. این پوشیدنی‌ جذاب و شیک جزء آیتم های بدون انقضاء است که خیلی راحت با انواع لباس ها ست میشه و میتونید یه عالمه استایل رسمی و غیر رسمی خوشگل باهاش بسازید.

y

2- کت و پالتوی چرم یه آیتم مهم واسه شیک پوشا

اگه دنبال یه آیتم خاص واسه خوشتیپ شدن توی پاییز هستید از کت و پالتوی چرم غافل نشید. چرم یک جایگزین لاکچری و جذاب برای پالتوهای پارچه ای و بافت ها می باشد. به گزارش شایانیوز چه رسمی پوش باشید چه اسپرت پوش میتونید با پالتو یا کت چرم یه استایل لوکس برای خودتون بسازید.

snaz-com

3- شال گردن و دستکش یار و یاور استایل پاییزی

اگه دنبال یه اکسسوری جذاب و کاربردی واسه پاییز هستید پیشنهاد ما شال گردن و دستکشِ. فقط حواستون باشه رنگ هایی رو انتخاب کنید که با بقیه لباس هاتون هارمونی داشته باشه. اگه چنتا گره خوشگل هم واسه شال گردن یاد بگیرید خوشتیپ شدنتون تضمین شدس.

ZX

4- با پانچو خوشگل بِتیپ

پانچو یکی از بهترین آیتم‌ها برای فصل پاییز و زمستانِ چرا که علاوه بر اینکه لباس خیلی راحتیه میشه باهاش یه عالمه استایل جذاب ساخت. در حال حاضر پانچو‌ها با انواع و اقسام رنگ‌ها، طرح‌ها، مدل‌ها و بافت‌های مختلف در بازار موجودند؛ از پانچوهای جلو بسته بافتنی گرفته تا پانچوهای پارچه‌ای جلو باز.

A

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها