|

خوشتیپ خانم اگه دنبال یه استایل جذابی ست کردن مانتوی آبی رو یاد بگیر؛ یه عالمه ترکیب خفن

از اون جایی که آبی طیف های متنوعی داره تقریبا به همه می یاد و ست کردنش هم چندان سخت نیست فقط کافیه اصول ست کردن رو بلد باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آبی از اون رنگ های جذابی است که هم برای موقعیت های رسمی مناسبِ هم برای موقعیت های غیر رسمی. این رنگ نماد آرامشِ و از اون جایی که طیف های زیادی داره میشه گفت که به همه می یاد. آبی تیره (سرمه ای)، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف این رنگ جذاب شناخته میشن که میشه گفت آبی آسمانی از همه محبوب تره.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری با مانتوی آبی یه استایل شیک برای خودتون بسازید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

با سبز و آبی خوشتیپ شو

آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو با سبز میسازه. این دو رنگ میتونن استایلی آرامش‌بخش و شیک براتون به وجود بیارن. برای بخش‌های دیگه استایلتون میتونید سراغ رنگ‌هایی مثل خاکستری یا سفید برید. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. به عنوان مثال مانتوی سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه.

z

عکس از صفحه soraya_bahadori , yaaz_wear

سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی است که با سبز تیره بسیار همخوانی داره و یک استایل شیک و جذاب براتون ایجاد میکنه. این ست مناسب مکان های اداری نیز هست. به گزارش شایانیوز اگه دنبال استایل رسمی هستید بهترِ که رنگ‌های سبز و آبی ملایم رو کنار هم بذارید. پر رنگ‌ بودن هر دو رنگ برای موقعیت‌های غیر رسمی‌ مناسب تره.

سفید و آبی برای مواقعی که مردد هستید

وقتی مردد هستید و نمی‌دونید آبی رو با چه رنگی ست کنید، راحت‌ترین راه حل رنگ سفیدِ. سفید و آبی دو رنگی هستند که وقتی کنار هم قرار می گیرن، قطعا شما رو راضی می کنند. همه طیف های آبی در کنار سفید جذاب میشن البته آبی آسمانی و سفید وقتی کنار هم قرار میگیرن بسیار جذاب تر هستند. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. اگر در کنار این دو رنگ، به سراغ یک رنگ پرانرژی و شاد برید، استایلتون یک پله بالاتر هم میره برای مثال، انتخاب کیف یا کفشی قرمز فکر بسیار خوبی خواهد بود.

j

عکس از صفحه saharmoalem.collection , mis_khalifeh

اگه دنبال یه استایل شاد با آبی هستید از زرد غافل نشید

زرد رنگی گرم و شادِ که انرژی مثبت رو در فضا پخش میکنه. ست کردن مانتو آبی با شال یا روسری زرد یه ترکیب بسیار شیک و چشم نوازِ. بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ آبیِ مانتو روشن تر باشد، شال زرد هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی آبی روشن رو با شال لیمویی ست کنید و مانتوی آبی کاربنی رو با شال یا روسری زرد تیره ست کنید.

IM

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

عکس شاخص از صفحه n.kn.design , daya.mode

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها