|

استایل مریم معصومی رو بشناسیم

مریم معصومی و تیپای خوووشگل موشگلش؛ بیخیال خاص پوشی مثل خانوم خوشتیپی رو بقاپ

یکسری از سلبریتی ها قد یه مدل تو دنیای مد و فشن فعالند و همیشه با ظاهرهای مختلف حضور پیدا می کنند مثل مریم خانوم معصومی که تیپ هاش حرف نداره

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزها دنیای سینما و تلویزیون پر شده از سلبریتی ها و هنرمند هایی که اگر نه برای نقش ها و هنرنمایی های درجه یک و بی نظیرشون خیلی شناخته شده اند بلکه به خاطر مسائل حاشیه ای مثل استایل های خاصشون و حضور های پر سر و صداشون در مراسم ها و یا فعالیت زیادشون در شبکه های اجتماعی حسابی سر زبون ها افتادند و دیگه با سلبریتی های قدیمی و پر کار تو این زمینه ها قدم به قدم رقابت می کنند. یکی از این خانوم های بازیگری که هر روز با یه استایل و ظاهر شیک و جدید حضور پیدا می کنه و صفحه اینستاگرام خودش رو رنگی می کنه خانوم مریم معصومی است.

مریم معصومی بازیگر پر طرفدار این روز های سینما و تلویزیون است که در ابتدا با سریال سه دنگ سه دنگ حسابی خوش درخشید و مورد توجه قرار گرفت بعد از اون هم راه خودش رو انتخاب کرد و داره به فعالیت خودش اون جور که دوست داره و می پسنده ادامه میده. همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم خانوم مریم معصومی از اون دست بازیگرانی است که صفحه اینستاگرامش پره از عکس های جورواجور که هر بار هم با یک استایل متفاوت رخ نمایان می کنه، به همین خاطر در ادامه نگاهی میاندازیم تا ببینیم بارز ترین ویژگی های استایلی خانوم بازیگر چیا هستند.

مریم معصومی

1.مریم معصومی عشق تنوع اونم از نوع جسورانه اش

با یه نگاه سریع به مجموعه اوت فیت های خانوم مریم معصومی خیلی زود متوجه میشید که ایشون ابدا خودش رو در انتخاب طرح و سبک محدود نمی کنه و هر چیزی که به نظرش زیبا باشه تن میکنه، از لباس های با طرح پلنگی گرفته تا لباس های لوکسِ سنگ دوزی شده ای که طراحیش حسابی چشمک میزنه. البته نباید از حق بگذریم که با همه این اوصاف مریم خانوم معصومی کاملا موقیت شناسه و خوب میدونه که چی رو باید کجا بپوشه حالا هر سبکی که می خواد داشته باشه، ترند باشه یا نباشه، به عبارتی حواس ایشون در رعایت درس کد ها حسابی جمعه.

مریم معصومی عشق تنوع اونم از نوع جسورانه اش

2.مریم معصومی عشق اکسسوری

به گزارش شایانیوز، خانوم مریم معصومی از اون دست خانوم های خوش سلیقه ایه که اصلا از زرق و برق و تجملات در پوشش و استایلش بدش نمیاد با توجه به این مسئله خیلی واضحه که بازه متنوعی از اکسسوری ها در لیست علاقه مندی های ایشون قرار می گیره که ظاهرا یکی از محبوب ترین اکسسوری های خانوم هم دستکش است، که با توجه به جسارتش در انتخاب لباس کاملا به جاست.

مریم معصومی عشق اکسسوری

3.مریم معصومی عشق میکاپ های هفت قلم

میشه این طور گفت که برای غالب خانوم ها آرایش کردن یک فعالیت لذت بخش و جذابه که ازش استقبال می کنند اما با این حال بعضی از خانوم ها علاقه بیشتری به آرایش و میکاپ دارند برای همین هم بیشتر ازش استفاده می کنند و به قول خودمون همیشه با یه پا آرایش کامل دیده میشن و مریم خانوم معصومی هم دقیقا یکی از همین خانوم های طرفدار آرایش است که کمتر پیش میاد با آرایش های نچرال یا مینیمال ظاهر نمیشه.

مریم معصومی عشق میکاپ های هفت قلم

4.مریم معصومی رنگی پوش

با توجه به این که گفتیم خانوم مریم معصومی در سبک پوششی خودش همیشه کلی تنوع به خرج میده طبیعیه که در انتخاب رنگ هم خانوم معصومی ابدا خودش رو محدود نمی کنه و دستش رو برای انتخاب رنگ باز میگذار و تا به حال هم بار ها با رنگ های درخشان و تند در مراسم های مختلف دیده شدند با این حال باید این طور که به نظر میرسه مریم معصومی علاقه زیادی به رنگ مشکی داره به خصوص برای مراسم های رسمی و مهم.

مریم معصومی رنگی پوش

5.مریم معصومی خوش تیپ اما بدون امضای شخصی

خلاصه کلام باید بگیم که مریم خانوم معصومی جزو اون دسته از افرادی هستند که غالب اوقات با تیپ و استایل های زیبا و شیک در جامعه حضور پیدا می کنند حالا چه واقعی چه مجازی اما نمی تونیم استایل ها و اوت فیت های ایشون رو در سبک خاصی قرار بدیم، به عبارت دیگه مریم خانوم معصومی از سبک مشخصی در استایل کردن های خودش استفاده نمی کنه و امضای شخصی ای هم نداره؛ اگرچه که به بعضی از آیتم ها علاقه بیشتری داره مثلا مانتو های بلند، مفش های پاشنه بلند و موهای باز و رهایی که دورشون میریزند.

مریم معصومی خوش تیپ اما بدون امضای شخصی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مریم معصومی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها