|

چطور بدون آرایش جذاب باشیم؟

حوصله آرایش کردن نداری؟ بیخیال رُژ مُژ با چند تا نکته ساده جذابیت و تموووم کن بره...

علی رغم این که آرایش کردن فرایند لذت بخشی است که باعث زیبا تر شدن شما می شود اما برای جذاب بودن به آن نیازی ندارید به زیبایی طبیعیتان برسید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خانوم ها تو هر سنی که باشند و هر سلیقه ای هم که داشته باشند از آرایش کردن خوششون میاد و از دیدن چهره آرایش کرده لذت می برند حتا اگر خودشون چندان اهل آرایش کردن نباشند هم همچنان به نظرشون هنر خود آرایی باعث میشه که شما زیبا تر و جذاب تر به نظر بیاید برای همین هم هست که هیچ خانومی نمی تونه بگه که به نظرش آرایش کردن کار نا مربوط و دوست نداشتنی ایست. با این حال این روز ها دیگه آرایش کردن برای روزمره چندان رو بورس نیست و در حقیقت No makeup از اصلی ترین ترند های دنیای مد و فشن به حساب میاد.

اگر چه که خانوم ها از آرایش در قدم اول برای لذت بردن و علاقه شخصی خودشون استفاده می کنند اما نمی تونیم این موضوع رو هم انکار کنیم که یک آرایش خوب و حرفه ای می تونه ظاهر رو زمین تا آسمون تغییر بده و جوری باعث درخشش شما بشه که حتا خودتون هم با دیدن چهرتون در آینه عاشق خودتون بشید؛ با این حال اگر می خواید که از این ترند جذاب و بسیار درجه یک No Makeup پیروی کنید باید بدونید که با چه کارهایی می تونید زیبا تر دیده بشید که به محصولات آرایشی هم نیازی نداشته باشید.

چطور بدون آرایش جذاب باشیم؟

در ادامه ما چند مورد از مهم ترین کارهایی رو که می تونه در جذاب تر شدن شما تاثیر داشته باشه باهاتون به اشتراک میگذاریم، اگرچه ممکنه که برخی از اون ها به نظرتون خیلی پیش پا افتاده باشند اما اگر کمی خوب فکر کنید می بینید که گاها همان موارد پیش پا افتاده را هم فراموش می کنید.

1.یه خانوم زیبا به فکر پف زیر چشمش هست

به گزارش شایانیوز، اگر شما هم مثل خیلی دیگه از خانوم ها زیر چشمت سیاهه و پف داره، به جای استفاده راه و بی راه از کانسیلر می تونی با ماساژ و یک تکیه یخ کلا پف و سیاهی زیر چشمت رو از بین ببری.

2.برای یه خانوم ضد آفتاب هیچ وقت فراموش نمیشه

مطمئنا همه شما بار ها و بار ها در موقعیت های مختلف در رابطه با مزایای استفاده از کرم های ضد آفتاب شنیده اید و به خوبی از اون ا اطلاع دارید، اما همچنان واقعیت امر اینه که بسیاری از خانوم ها در استفاده از ضد آفتاب کوتاهی می کنند و یا برای تمدید اون وقت نمی گذارند، با این حال اگر شما به دنبال سلامت و زیبایی طبیعی هستید باید به جای کرم پودر از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا هم روند پیر شدن پوستتون رو کند کنه و هم از بروز لک جلوگیری نماید.

چطور بدون آرایش جذاب باشیم؟

3.خانوم های باهوش هیچ وقت از ماساژ غافل نمیشند

ماساژ صورت می تونه به طرز باور نکردنی ای برای زیبایی شما موثر باشه به خاطر این که باعث افزایش جریان خون در زیر پوست شما میشه. اگر فرصت نمی کنید تا هر شب یک ماساژ درست و حسابی به پوست صورتتون بدید دست کم بعد از شستن صورت، با سر انگشت به صورتتون ضربه های آروم بزنید تا پوستتون شاداب و با طراوت بشه.

4.روغن تراپی برای خانوم های با سلیقه از واجباته

روغن تراپی باعث میشه که رشد مو های شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کنه و در نتیجه موهایتان پر پشت تر و بلند تر دیده بشه. بسته به جنس موهایتان می تونید از روغن های مختلف مثل روغن نارگیل، روغن درخت چای، روغن آرگان و غیره استفاده کنید.

جدای از موها، مژه ها و ابروی شما نیز به روغن تراپی نیاز دارند. استفاده از روغن کرچک و زیتون باعث میشه تا مژه و ابروی پر پشتی داشته باشید. تنها نکته ای که باید در رابطه با روغن تراپی در نظر داشته باشید این است که اگرچه محصولات طبیعی هستند و غالبا عوارض جانبی ای ندارند اما شما باید تمام جوانب را در نظر بگیرید پس در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید.

چطور بدون آرایش جذاب باشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی