|

آرایش اسموکی یعنی چی؟

اگه دوست داری از دو کیلومتری چشم هات تو چشم باشه سایه اسموکی بزن؛ همه چی راجع بهش

با کمی تمرین و لوازم آرایشی مناسب می تونی جوری سایه اسموکی بزنی که زیباییت ده برابر به چشم بیاد حالا بیا تا بگم انواع سایه اسموکی چی هستند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهارت داشتن در آرایش چشم اسموکی به معنی اینه که شما هر زمان و برای هر قراری که بخواید برید می تونید یه آرایش حرفه ای و درجه یک داشته باشید و با اون بدرخشید. خیلی از خانم ها فکر میکنند که سایه اسموکی زدن به قدری کار سختیه که فقط از یه آرایشگر چیره دست برمیاد اما اصلا این طور نیست، کلا به خاطر داشته باشید که آرایش کردن یه هنره و مثل هر هنر دیگه ای آرایش کردن یک سری فوت کوزه گری داره که اگر بلد باشیشون می تونی چندین برابر آرایش صورت خودت رو زیبا و حرفه ای جلوه بدنی، و به مرور انقدر تو این کار مهارت پیدا می کنی که دیگه به نظرت هیچ آرایشگری نمی تونه صورتت رو اون جور که دوست داری آرایش کنه.

سایه اسموکی

سایه اسموکی یکی از انواع آرایش کلاسیکه که شما می تونید برای مهمونی های بزرگ، شام های دو نفره و هر مناسبت دیگه ای که در پیش رو دارید ازش استفاده کنید و بدرخشید. حالا اگر شما تا حالا سایه اسموکی نزدید و نمی دونید که اصلا برای یه همچین سایه ای لوازم لازم رو دارید یا نه در ادامه با ما همراه باشید که هم لوازم آرایشی مورد نیازش رو باهاتون به اشتراک می گذاریم و هم انواع سایه اسموکی رو.

سایه اسموکی

برای سایه اسموکی به چه لوازم آرایشی ای نیازه؟

1.کانسیلر

برای اینکه هم دور چشمتون صاف و یک دست بشه که سایه بهتر روی پوست بشینه و هم ماندگاریش بالاتر بره شما به یک کانسیلر خوب نیاز دارید. البته می تونید به جای کانسیلر از پرایمر چشم هم استفاده کنید.

2.براش شیدر سایه

براش شیدر به طور کلی برای محصولاتی با ساختار کرمی و پودری به خصوص پودری طراحی شده که می تونه خیلی راحت سایه رو روی چشم شما پخش کنه.

3.براش بلندینگ سایه

برای اینکه بتونید سایه هایی رو که زدید با هم یکی کنید و خطوط ایجاد شده رو که باعث تفکیک سایه ها از هم میشند محو کنید به براش بلندینگ نیاز دارید تا همه رنگ ها بدون مرز ترکیبی متصل رو ایجاد کنند.

4.پالت سایه

و طبیعتا مهم ترین بخش پالت سایه است که بسته به ترکیب رنگی که برای سایه اسموکی خودتون در نظر دارید تعداد، تنوع و تناژ های رنگی پالت تغییر می کنه.

5.خط چشم

برای اینکه سایه شما جلوه بیشتری داشته باشه بهتره که حتما از خط چشم استفاده کنید تا زیبایی چشم های شما بیشتر دیده بشه حالا پیشنهاد ما به شما اینه که از خط چشم ژله ای استفاده کنید چون همخونی بهتری با سایه اسموکی شما خواهد داشت.

6.ریمل مشکی

نهایتا برای تکمیل آرایش چشم خودتون باید برید سراغ ریمل، اگر دنبال سایه اسموکی رنگی هستید می تونید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما اینه که از ریمل مشکی استفاده کنید تا چشم هاتون درشت تر دیده بشه.

انواع سایه چشم اسموکی چیست؟

به گزارش شایانیوز، در ادامه ما انواع سایه چشم اسموکی رو که خیلی هم محبوب هستند و سلبریتی های هالیوودی به مراتب از اون ها استفاده می کنند به شما معرفی می کنیم.

1.سایه چشم اسموکی براق

سایه نقره ای براق و اکلیلی بارز ترین ویژگی این نوع سایه اسموکی است و سایه های اکلیلی آن باعث میشه تا شما ظاهر پر زرق و برق تری پیدا کنید.

آرایش چشم اسموکی

2.سایه اسموکی کلاسیک

وقتی می گوییم سایه اسموکی غالبا این نوع از سایه است که در ذهن شکل می گیرد، خط چشمی که در راستای خط مژه ها کشیده می شود، سایه تیره و غالبا برقی که ظاهری درخشان دارند و البته مژه های بلند و مشکی ای که باعث بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شوند.

آرایش چشم اسموکی

3.سایه اسموکی تیره

و معروف ترین و محبوب ترین نوع سایه اسموکی که طرفدار های زیادی هم داره نوع تیره آن است که ظاهری دراماتیک و گیرا تر به شما می دهد.

آرایش چشم اسموکی

4.سایه اسموکی رنگی

اگر دنبال ظاهری فشن و خاص هستید مسلما اسموکی های رنگی جذابیت بالایی براتون خواهند داشت. اگرچه وقتی صحبت از سایه اسموکی به میان میاد ما تصویری از رنگ های تیره داریم اما انواع رنگی اون هم جذابیت بالایی دارند.

آرایش چشم اسموکی

5.خط چشم اسموکی مینیمال

اگر دوست ندارید که خیلی آرایش تو چشمی داشته باشید بهترین انتخاب برای شما اسموکی مینیمال است که ظاهری طبیعی، ملیح و گاها براق دارد. و خبری از خط چشم های پهن و بلند و مژه های زیاید پر پشت نیست.

آرایش چشم اسموکی

شما کاربران شایانیوز کدام یک از انواع سایه اسموکی رو می پسندید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها