|

چطوری راحت پوش باشیم؟

می خوای کژوال پوش باشی اما ریزه میزه ای؟ ببین الناز حبیبی چه باحااالیه با تیپاش

کژوال پوشیدن به نظر راحت و بی دردسر میاد اما به معنای این نیست که هر چی دم دستتون رسیید بپوشید و به صرف این که راحته بگید من یه کژوال پوشم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- به طور معمول در دنیای مد و فشن سلبریتی ها و هنرمند ها الگوها ی مد هستند به این معنا که ما اساسا انتظار داریم که وقتی یک سلبریتی رو می بینیم تیپ و استایلش کاملا به روز و ترندی و البته گرون و لاکچری باشه، از طرف دیگه به خاطر همین طرز تفکر همیشه این طور برداشت میشه که سلبریتی ها به خاطر این که خیلی ثروتمند هستند مدام دارند خرید می کنند و جنس های لوکس و برند می خرند و برای همین هم هست که هر زمان در هر جشنواره یا مراسمی که شرکت می کنند تیپ و استایلشون می درخشه، اگر چه که باید بهتون بگیم این طور نیست؛ اگر اوت فیت های خانم متین ستوده رو نگاه کنید می بینید که ایشون به عنوان یک سلبریتی خیلی هم ترندی پوش نیست و برعکس یک درس کد ثابت و کلاسیک داره، یا وقتی به استایل های خانم سارا بهرامی در مراسم مختلف نگاه می کنیم می بینیم که ایشون چندان هم ولخرج نیست و لباس پشت لباس به کمدش اضافه نیم کنه چون گاها یک آیتم رو با تو چند تا استایل استفاده می کنه.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

با توجه به مثال هایی که بالا زده بالا زده شد الان دیگه باید بدونید که همه سلبریتی ها این طور نیستند، درسته که خیلی از افراد مشهور و معروف اصلا به خاطر لوکس پوشیدنشونه که خیلی به چشم میان ولی همیشه این طور نیست؛ با این حال از طرف دیگه باید اعتراف کنیم که اکثر مواقع هنرمند ها و سلبریتی ها زیبا می پوشند و میشه با نگاه کردن بهشون کلی ایده گرفت و کمتر پیش میاد که یه سلبریتی مثل خانم بهاره رهنما انقدر تیپ و استایل های عجیب و غریب داشته باشه که اصلا تو کَت هیچ کس نره. با این اوصاف شما هر قد و قواره ای که دارید و هر سبک پوششی رو که می پسندید می تونید با الهام از استایل سلبریتی ها برای خودتون یه تیپ و استایل فوقِ محشر بسازید.

یکی از بازیگران بسیار دوست داشتنی و جذاب سینمای ما که مخصوصا واسه خانم های ریزه میزه و سایز کوچیک یک الگوی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی به حساب میاد که نمیشه ازش چشم پوشی کرد خانم الناز حبیبی است که به کوچولو و عروسکی بودن معروفه.

1.الناز حبیبی ملکه کژوال پوشی

اگر خیلی خلاصه بخوایم راجع به استایل خانم الناز حبیبی نظر بدیم باید بگیم که ایشون یک کژوال پوش واقعی هستند که هم راحت می پوشند و هم از زرق و برق اضافی در پوششون خود داری می کنند به همین خاطر هم در اکثر مراسم و اکران های مردمی میبینیم که ایشون با یه استایل کژوال حضور پیدا می کنند؛ و غالبا هم اکسسوری و زیورآلات زیادی به خودشون نمی اندازن.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

2.الناز حبیبی ترندی پوش

اگرچه کژوال پوشیدن از کد های اصلی استایل های الناز حبیبی به حساب میاد اما خیلی جا ها هم با یکی دو تا آیتم ترندی و فشن کاری می کنند که استایلشون حسابی به چشم بیاد و از سادگی خارج بشه، مثل سر کردن مینی اسکارف که این روز ها جزو اصلی ترین ترند ها به حساب میاد و یا بوت های خیلی بلند که پوشیدنشون باعث شده ایشون ظاهر فشن تری پیدا کنند.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

3.الناز حبیبی جسور در انتخاب رنگ

یک سری از هنرمند ها مثل خانم آزاده صمدی کلا جسور پوشند یعنی این که طرح و رنگ براشون فرقی نداره هر چیزی رو که بتونند به زیبایی باهاش استایل کنند ازش استقبال می کنند. الناز خانم حبیبی اما از اونجایی که خیلی کژوال پوشه چندان جسارتی در طرح و دوخت لباس هاش به خرج نمیده اما در عوض برای انتخاب رنگ هیچی کم نمی گذاره و با انواع رنگ های شاد و سرنزده در عموم زنده میشه، مثل رنگ زرد که پوشیدنش کار هر کسی نیست.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

4.الناز حبیبی خدای راحت پوشی

جدای از مراسم ها و جشنواره ها که نیازمند استایلی رسمی هستند، الناز خانم برخلاف بی شمار هنرمند و سلبریتی دیگه، به طور معمول دنبال تیپ و استایل های فوق العاده راحت و سبک هستند و کتونی، کیف کمری و کلاه سه تا از آیتم های مهمی هستند که به وفور در استایلینگ های ایشون دیده میشه. جالبه که با این که الناز حبیبی قد بلندی نداره اما خودش رو مجبور به پوشیدن کفش های پاشنه بلند یا لباس های رسمی ای مثل کت شلوار که باعث بلند قد تر دیده شدن میشند نمیکنه.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

5.الناز حبیبی خوش سلیقه در ست کردن

و نهایتا یه ویژگی بسیار جذاب و قابل توجهی که در استایل های مختلف خانم حبیبی وجود داره و نمیشه ازش چشم پوشی کرد اینه که خیلی خوب و با سلیقه می دونه چه رنگ هایی رو باید به هم ست کنه، چه زمان هایی که از رنگ های خنثی و سنگین استفاده می کنه و چه زمان هایی که تصمیم میگره سر تا پا رنگ و وارنگ بپوشه. فراموش نکنید که درست ترکیب کردن رنگ ها با هم یکی از اصلی ترین اصولی است که برای داشتن یک استایل شیک و قشنگ باید بهش توجه بشه مخصوصا اگر خیلی بلند قد نباشید.

کژوال پوش مثل اناز حبیبی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای در استایل خانم الناز حبیبی جالب توجه و ویژه است؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها