|

ترفندهای خاص و خفن آرایشی

نکات خفنِ آرایشی که اگه بدونی ده هیچ از بقیه جلویی؛ حرفه ای باش و بدرخش!

اگر می خواید که با آرایش زیبایی خودتون رو دو برابر کنید و آرایشتون هم حرفه ای و درجه یک باشه، با رعایت کردن چند تا ترفند، حرفه ای عمل کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطمئنا همه خانم ها موافقند که آرایش کردن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هر خانمی می تونه در طول روز انجام بده؛ در واقع آرایش کردن برای خانم ها مثل یک معجزه میمونه، معجزه ای که می تونه موقع کسلی حسابی شما رو شارژ و سرحال کنه همچنین می تونه به زیباتر دیده شدن شما کمک کنه.

آرایش کردن هم مثل هر هنر و حرفه دیگه ای تو دنیا یک سری اصول و قانون های اولیه داره که اگر می خواید کارتون رو درست و بی نقص انجام بدید بهشون پایبند باشید اما جدای از اون اصول و قوانین یک سری ترفند های مخفی هستند که بدجوری به کار میان و شاید حتا تو ظاهر خودشون رو نشون ندند اما آرایش شما رو از این رو به اون رو می کنند و باعث میشند که شما بیشتر بدرخشید و آرایشون زیبا تر و حرفه ای تر دیده بشه.

ترفندهای کاربردی آرایشی

اصولا این ترفند ها مواردی نیستند که ما برای آرایش های روزانه بهشون توجه کنیم اما واقعیت اینه که توجه کردن بهشون میتونه خیلی کارآمد باشه، چه برای آرایش های سنگین و چه برای آرایش های روزانه و ملایم.

به گزراش شایانیوز، حالا اگر شما کنجکاوید و دوست دارید بدونید که این ترفندهای کاربردی و موثر که باعث میشند آرایش شما زیباتر و خاص تر و البته حرفه ای تر دیده بشه چیه، حتما به خوندن ادامه بدید که در ادامه ما چند تا از مهم ترین هاش رو باهاتون به اشتراک گذاشتیم.

1.آرایش لب ها

رژ لب ها یکی از مهم ترین آیتم های آرایشی به حساب میان به خاطر این که اصولا توی چشم هستند و توجه زیادی رو جلب می کنند به خصوص اگر از رنگ های تند و جیغ استفاده کنید. برای اینکه لب هاتون زیبا تر و آرایش اون ها قشنگ تر دیده بشه حتما وسط لب پایینتون رو رژی بزنید که روشن تر از اطراف اون یا لب بالاییتون باشه.

ترفندهای کاربردی آرایشی

2.آرایش ابرو

مدل ابرو شما و نحوه ای که درون اون مداد، ریمل و یا هر چیز دیگه ای می کشید باعث میشه که چهره شما حالت خاصی بگیره اما اگر به دنبال ابروهای آن کارد و خیلی تمیز هستید که حسابی به چشم میاد بهترین کار اینه که در انتهای آرایش زیر ابروهاتون رو کانسیلر بزنید تا خط ابرو و پشت پلکتون قشنگ تفکیک بشه.

girl-stylish-outfit-red-beret-sits-chair-thoughtfully-reads-pink-background-with-shiny-clothes-shoes-1 (1)

3.آرایش پلک ها

تا حالا شده با موقعیتی رو به رو بشید که بعد از مدتی احساس کنید سایَتون ریخته و یا محو شده؟ این اتفاق واقعا ناخوشاینده مخصوصا زمان هایی که وقت زیادی رو صرف آرایش چشم هاتون می کنید و نقطه عطف آرایشتون چشم ها و سایه هستند. برای اینکه این اتفاق نیوفته کاربردی ترین ترفند اینه که زیر سایه حتما پنکیک بزنید تا فیکس بمونه.

ترفندهای کاربردی آرایشی

4.آرایش گونه ها

برای زاویه دادن و حجم دار کردن گونه ها مطمئنا رژ گونه اولین انتخاب هر خانمی است، مخصوصا برای آرایش های روزانه که قرا نیست زمان زیادی رو صرف زیر سازی بکنید. حالا اگر دوست دارید که چهره شما شاداب و آرایشون ملیح تر دیده بشه پیشنهاد ما اینه که حدالامکان از رژگونه های رنگ روشن استفاده کنید.

ترفندهای+کاربردی+آرایشی (1)

5.آرایش چشم ها

خط چشم کشیدن مهارت بالایی نیاز داره که با تمرین زیاد به دست میاد اما در جذاب تر نشون دادن آرایش هم تاثیر خیلی زیادی داره برای این که این تاثیر گذاری بیشتر بشه ترفندی که باید استفاده کنید اینه که خط چشمتون رو کمی بالاتر از خط اصلی چشمتون بکشید.

ترفندهای+کاربردی+آرایشی (2)

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترفندهای دیگه ی آرایشی هست که می تونه باعث زیباتر شدن آرایش بشه؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها