|

خانم ها تپل این مانتو ها رو نپوشید

زیبارو اگه تپلی هستی این مانتو ها رو نپوش تا جذاااب تر شی؛ ترفندهای مهم استایل کردن

به طور کلی آدم ها دو دسته اند اونایی که هر چی دوست دارند می پوشند و اونایی که به اصول و ترفندهای یک استایل خوب خیلی اهمیت میدند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دنیای مد اصولا دست افراد رو باز میگذاره تا هر جور که می پسندند لباس بپوشند و سلایق و علایق خودشون رو پیدا کنند و هیچ محدودیتی هم قائل نمیشه؛ به همین خاطر یک سری از افراد هستند که هر چی و هر جور که دوست داشته باشند لباس می پوشند و تیپ میزنند چندان هم براشون اهمیتی نداره که به نظر دیگران استایل اون ها چطور به نظر میاد و یا اینکه اون لباس ها چطور روی اندامشون نشسته، اما یک سری دیگه از افراد هستند که خیلی براشون مهمه  با توجه به استایل و اندامشون لباس بپوشند. برای مثال این افراد اگر قد کوتاهی داشته باشند همیشه دنبال سبک هایی از پوشش هستند که قدشون رو بلند تر و کشیده تر نشون بده.

در ادامه ما می خوایم ببینیم اگر یه خانم خوش سلیقه و حساس،  اندام درشت و تپلی ای داره بهتره که چه طور مانتو خودش رو انتخاب کنه و بهتره از چه آیتم هایی پرهیز کنه تا بتونه یه تیپ شیک و خوشگل داشته باشه و جوری استالی کنه که زیبایی هاش رو دو برابر نشون بده.

1.مانتو چین دار ممنوع

خانم هایی که اندام درشتی دارند باید حدالامکان از پوشیدن مانتو های چین دار و عروسکی خودداری کنند چون که باعث میشه اندامشون درشت تر دیده بشه، اما اگر خیلی دلتون می خواد که از این سبک مانتو ها بپوشید، به خاطر این که امسال مانتوهای عروسکی خیلی رو بورسند، بهتره که برید سراغ رنگ های تیره.

خانم ها تپلی این مانتو ها ممنو

2.مانتو شلوغ ممنوع

به گزارش شایانیوز، مانتوهای شلوغ و یا مانتوهایی که طرحشون پره از رنگ های مختلف باعث میشه که اندام شما حتا درشت تر از چیزی که هست دیده بشه بنابراین چندان گزینه خوبی برای شما نیستند و بهتره که از مانتو های تک رنگ و با طرح های ساده استفاده کنید.

خانم ها تپلی این مانتو ها ممنو

3.مانتو با یقه بزرگ

مانتوهایی که یقه های بزرگ و توی چشم دارند اصولا باعث میشند که بالاتنه شما درشت تر دیده بشه، پس اگر کلا درشت اندام هستید و یا اینکه نیم تنه بالایی درشتی دارید بهتره که مانتوهایی با یقه های ساده تر رو انتخاب کنید اما اگر صرفا شکم و پهلو دارید این مانتو ها هم براتون بد نخواهند بود.

خانم ها تپلی این مانتو ها ممنو

4.مانتو اورسایز ممنوع

خوشبختانه یا متاسفانه این روز ها انواع و اقسام مانتوهای اورسایز حسابی ترند شدند و طرفدار پیدا کردند، اما با این حال اگر شما دنبال این هستید که متناسب با اندامتون استایل کنید باید در نظر داشته باشید که درسته اور سایز ها روی بدن نمیشینند اما باعث پنهان شدن اندام هم نمیشند و حتا برعکس باعث میشند که اندام شما درشت تر هم دیده بشه.

خانم ها تپلی این مانتو ها ممنو

5.مانتو با کمربند

کمربند جزو اکسسوری های شیک و جذاب به حساب میاد اما موقع استفاده کردن ازش باید خیلی حواستون باشه. به طور کلی پیشنهاد ما به شما اینه که از بستن کمربندهای پهن دوری کنید و در عوض برید سراغ انواع باریکش به خاطر این که کمربند های پهن باعث درشت تر دیده شدن نیم تنه شما می شوند.

خانم ها تپلی این مانتو ها ممنو

به نظر شما کاربران شایانیوز چه سبک مانتوهای دیگه ای مناسب خانم های درشت اندامه؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: niloufar.arabshahiii , elmiraahmadiiii , kh.arghavaan

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی