|

چطور خوشتیپ شویم؟

این قانونایی که میگم واسه خوشتیپیِ نه سوسولی؛ قَشنگی دردسر داره بانووو جان

خوشتیپ بودن و خوش استایل شدن کار سختی نیست اما همین طوری هم به دست نمیاد هم توجه می خواد و هم حوصله پس حواست رو به قانون های اصلی خوب جمع کن

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل خوب داشتن و درجه یک به نظر رسیدن موضوعیه که همه ی ما به روش های مختلف و با توجه به سلیقه شخصیمون همیشه به دنبالش هستیم، چون که همه ی ما دوست داریم که بهترین ورژن خودمون باشیم و همیشه زیبا و جذاب به نظر برسیم، یکی از مهمترین اصل ها برای داشتن استایل خوب مسلما خوشتیپی است اما خوشتیپی همیشه به معنای خوش لباس بودن یا انتخاب لباس های خاص و گرون نیست، اصلا گاهی وقتا به پوشش شما مربوط نمیشه حالا چطوری؟

ممکنه براتون عجیب باشه اما حتا قبل از اینکه شما لباس های مد نظر خودتون رو انتخاب کنید هم آیتم هایی هست که باید بهشون توجه کنید، آیتم هایی که استایل شما و تیپ شما رو در قدم اول میسازند، پس به خوندن ادامه بدید تا ما چند تا از مهمترین آیتم های خوشتیپی رو بهتون معرفی کنیم که شاید حتا بهشون فکر هم نکرده بوده باشید.

1.قانون اول برای خوشتیپ شدن

اولین قانون و اصلی ترین قانونی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که قبل از هرچیز اعتماد به نفس داشته باشید. شما باید به خودتون، انتخابتون و سلیقتون اعتماد داشته باشید. فراموش نکنید که در دنیای مد و فشن هیچ محدودیت و یا مرزی وجود نداره و شما می تونید با رعایت چند اصل ساده که لازمه هر استایل و تیپ خوبه، با هر سبک و استایلی که دوست دارید تیپ بزنید.

قانون های خوشتیپی

2.قانون دوم برای خوشتیپ شدن

خیلی مهمه که شما لباسی رو بخرید که دوسش دارید، زمانی که شما با علاقه زیاد یه کیف، شال، مانتو یا هر چیز دیگه ای رو انتخاب می کنید و می خرید، به اون احساس خوبی دارید و برای همین هم وقتی که ازش استفاده می کنید این حس رضایت در چهرتون مشخص میشه، به علاوه اینکه این جور مواقع اصولا شما با اون خریدتون احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

فراموش نکنید هر لباس یا وسیله ای که باعث خوشتیپ شدن یک نفر میشه لزوما نباید برای شما هم همون تاثیر رو داشته باشه پس چیزری رو انتخاب کنید که باهاش احساس راحتی می کنید و به نظرتون نمود شخصیت شماست.

قانون های خوشتیپی

3. قانون سوم برای خوشتیپ شدن

به گزارش شایانیوز، یکی از اصل های مهم اینه که مراقب رنگ هایی که برای پوششتون انتخاب می کنید باشید، واقعیت ماجرا اینه که بعضی از رنگ پوست ها پتانسیل همنشینی با همه رنگ ها رو ندارند پس سعی کنید تا از انتخاب رنگ هایی که به رنگ پوستتون نمیاد خودداری کنید.

قانون های خوشتیپی

4. قانون چهارم برای خوشتیپ شدن

استفاده از زیور آلات می تونه باعث بشه که استایل شما شیک و لوکس بشه اما باید حواستون باشه که اولا زیور آلاتتون رو متناسب با لباس هایی که پوشیدید انتخاب کنید و دوما همزمان از چندین مدل زیور آلات استفاده نکنید. لزوما استفاده زیاد از زیور آلات نمی تونه باعث شیک تر دیده شدن شما بشه، گاهی دقیقا باید برعکس عمل کنید.

قانون های خوشتیپی

5. قانون پنجم برای خوشتیپ شدن

درسته که این روزها لباس های اور سایز خیلی طرفدار پیدا کردند و حسابی ترند شدند اما پوشیدن لباس اورسایز هم اصول خودش رو داره، و یک لباس اور سایز با یه لباسی که برای تن شما زیادی گشاده و به قول قدیمی ها داره تو تنتون گریه می کنه خیلی فرق میکنه. خلاصه کلام این که اگه به دنبال خوشتیپی هستید حواستون به سایز لباستون هم باهش، تنگ پوشیدن و گشاد پوشیدن هردوشون اگر نا به جا و بیش از اندازه باشه باعث میشه که استایل شما کاملا از ریخت بیوفته.

قانون های خوشتیپی

6. قانون ششم برای خوشتیپ شدن

به هیچ عنوان لباسی رو که پارچه شلوغ و طرح دار داره، مثل گل گلی، با لباس یا شال و روسری ای که پارچه راه راه داره ست نکنید چون این طوری استایلتون شلوغ و بی نظم میشه به نوعی که هیچ هارمونی ای در اون وجود نخواهد داشت و حس شلخته بودن رو ایجاد می کنه.

قانون های خوشتیپی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای هست که برای خوشتیپ تر شدن باید رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: ir_style_magazine

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها