|

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

مانتو شلوارت از طیف کرمی انتخاب کن که معجزه می کنه؛ جذابِ های کلاس همینه هااا

خانم های خوش سلیقه ای که به دنبال تیپ های خاص و جذابن که خیلی تو چشم نباشه اما شیک و درجه یک باشه حتما می دونند که طیف کرم مثل یه معجزه است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای خوشتیپ شدن و خوش استایل بودن یه سری نکته ها و قانون های اساسی هستند که رعایت کردنشون مثل معجزه عمل می کنه اما جدای از این قانون ها یک سری نکته های ریز هم هستند که هرکسی بهشون توجه نمی کنه اما اگر بلدشون باشی می تونی باهاشون یه جوری تیپ بزنی که حسابی بترکونی، مثلا رنگ های انتخابی شما خیلی مهمند، بعضی از رنگ ها این قابلیت رو دارند که به استایل شما ظاهری شیک و لوکس بدند حتا اگر سبک پوششی شما مینیمال و کلاسیک باشه چونکه ذات این رنگ ها های کلاسه مثل انواع و اقسام طیف رنگی کرم.

کرم یکی از اون دست رنگ هاست که هر خانم باسلیقه و خوش پوشی باید تو کمدش داشته باشه حالا چرا؟ اول از همه این که کرم به خاطر خنثی بودنش می تونه برای شما مثل عصای دستتون باشه، یعنی هر جا که کم آوردید میتونید راحت و با اعتماد کامل رو کرم حساب کنید، البته باید این نکته رو در نظر داشته باشیم که بعضی از طیف های کرم کمی گرم تر و رنگ و رو دار تر از بقیه هستند برای همین هم شاید ست کردن با اون ها یه ذره سخت تر باشه اما همچنان یک گزینه کاربردی به حساب میان.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

دلیل دومی که میگیم هر خانم خوش سلیقه ای باید یکی دو تا آیتم کرم تو کمدش داشته باشه اینه که کرم یه رنگ همه جایی حساب میاد یعنی نه خیلی رنگ سنگینیه که نشه با پوشش کژوال و اسپورت پوشیدش و نه خیلی رنگ تند و تیزیه که شما رو تو برخی از قرار ها معذب و محدود کنه.

به گزارش شایانیوز، حالا که انقدر از این رنگ جذاب و کاربردی و طیف های مختلف و بسیار زیبای  اون تعریف کردیم نکته ای که باید بهش توجه داشته باشیم اینه که اگر چه کرم یه رنگ خنثی است اما اگر می خواید از طیف های اون استفاده کنید با بعضی از رنگ ها می تونید یه تیپی بسازید که خیلی جذاب تر و دلبر تر از اون چیزی باشه که فکر میکردید، حالا این ست های رنگی چی هستن رو به خوندن ادامه بدید که ما براتون ایده های توووپ داریم که امیدواریم به کارتون بیان و بتونید ازشون کلی ایده خوب و درجه یک بگیرید برای ساختن استایلتون.

1.ست مانتو با کرم نخودی

نارنجی:

یکی از خاص ترین انواع رنگی کرم، نخودی است که هم خیلی جذاب و ملیحه و هم خیلی شیک و درجه یک. برای ست کردن نخودی یکی از بهترین رنگ هایی که می تونید ازش استفاده کنید نارنجی است. فقط کافیه به این رنگ معجزه آسا اعتماد کنید تا ببینید چطور میتونه در کنار نخودی یک استایل ملیح اما رنگ و لعاب دار برای شما بسازه.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

آبی فیروزه ای:

مطمئنا می دونید که در دنیا یکسری رنگ ها هستند که از اون ها با عنوان رنگ های اصیل ایرانی یاد میشه، رنگ هایی که فوق العاده جذاب و دلبر هستند یکی از این رنگ ها آبی فیروزه ایست. ترکیب یک رنگ خاص و اصیل مثل فیروزه ای و یک رنگ شیک و باکلاس مثل نخودی میتونه برای شما یک استایل درجه یک و لوکس بسازه که قطعا نوازشگر چشم ها خواهد بود.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

2. ست مانتو با کرم شیری

سرخابی:

شاید خیلی ها شیری رو در دسته رنگ های مشتق کرم در نظر نگیرند اما واقعیت اینه که شیری هم از جمله تناژ های بسیار جذاب کرم به حساب میاد که همنشینیش با سرخابی بدجوری می ترکونه. پس حتما امتحانش کنید.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

سبز زیتونی:

یکی دیگه از رنگ هایی که استفاده از اون درکنار شیری می تونه جذابیت بصری بسیار بالایی رو ایجاد کنه سبز زیتونی است. زیتونی هم جزو رنگ های خاص و لوکس محسوب میشه و هم این که خیلی رنگ معمولی ای نیست که در طول روز چنیدن بار تن افراد مختلف ببینیدش.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

3. ست مانتو با کرم بژی

سبز:

یکی از شیک ترین و لوکس ترین رنگ ها در بین تمامی طیف های رنگی بژ است که استفاده از اون در هر موقعیتی و برای هر مسئله ای که باشه می تونه حسابی بترکونه و باعث لوکس تر شدن اون ترکیب بشه، از دکوراسیون خونه گرفته تا تیپ و استایل. حالا اگر می خواید که یه ست خیلی خاص و منحصر به فرد با این رنگ داشته باشید بهتون پیشنهاد می کنیم که سبز رو امتحان کنید.

با طیف کرم چطور ست کنیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای رو میشه با طیف کرم ست کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: adaa__design

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها