|

ترفندای ماندگاری آرایش روی پوست؛ اینجوری میکاپتو عین چسب از صُب تا شب رو صورتت نگه دار

یکی از دغدغه های خانوما هنگام آرایش، ریختن مواد آرایشی و ماسیدن اونا روی پوسته. اینجا کلی نکته برای رهایی از این مشکل بهتون میگیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شاید تابحال با این صحنه مواجه شده باشید که با آرایشی مناسب وارد محیط کار میشین یا بیرون میرین و بعد از گذشت زمانی اندک یهو آرایش روی صورتتون می ماسه یا با ریختن ریمل و آرایش چشمتون مواجه میشید. در این موارد اغلب تصور میکنن که لوازم آرایشی خوبی ندارن و فورا به دنبال یه جایگزین میگردن.

اما نکته اینجاست که در کنار اهمیت داشتن برند لوازم آرایشی باید به نکات دیگه ای هم توجه کنید که در این مقاله میخوایم براتون بیان کنیم. پس اگه میخواین یه آرایش بی نقص و حیرت انگیز رو تا مدت ها روی صورتتون نگه دارید، بدون اینکه حتی ذره ای ازش رو پوستتون بریزه، با ما همراه باشید.

آرایش-برای-صورت-های-کشیده

پوستت رو همیشه تمیز نگه دار!

یکی از مهم ترین نکاتی که اغلب خانوما نسبت به اون بی توجه هستن، تمیزی پوست پیش از آغاز آرایشه. شما حتی اگه در طول هفته آرایش هم نمیکنین، باید همیشه با لایه بردار یا از طریق پاکسازی، پوستتون رو از هر گونه آلودگی و باکتری حفظ کنین.

اینجوری همیشه یه پوست خوب و تمیز برای آرایش خواهید داشت که هیچوقت آرایش روش بد فرم نمیشه و زحمتای شما رو از بین نمیبره. حتی اگه مطمئنید پوستتون دچار ایرادی نیست، با تونر هفته ای دو بار اون رو تمیز کنین تا علاوه بر شادابی پوست، به تنظیم ph اون نیز کمک بشه.

best-peeling-skin

Procedure-For-Microdermabra

از معجزه پرایمر غافل نشید!

خیلی از خانوما فکر میکنن پرایمر فقط برای آرایش های خیلی غلیظه و واسه آرایش های روزانه نیازی به پرایمر نیست. باید بهتون بگیم که این تصور بسیار اشتباهه و در صورتی که پوستتون دارای منافذ باز هست، باید حتما از پرایمرها کمک بگیرید.

در واقع کاری که پرایمر انجام میده اینه که به منافذ و چین و چروک های جوشتون وارد میشه و اونا رو میپوشونه و پوستی بی نقص رو هنگام آرایش واستون آماده میکنه.

tutorial-how-to-apply-primer-like-a-pro-hero-mudc-020520

fileAsset

به انتخاب کرم پودرتون دقت کنید!

حتما تابحال خانومی رو دیدین که آرایش خیلی قشنگ روی پوستش خوابیده و چه جذابیتی پیدا کرده. بهتره بدونین یکی از دلایل این موضوع استفاده از کرم پودر فاقد روغنه.

یعنی اگه میرین واسه خرید لوازم آرایشی و نمیدونین کدوم کرم پودر رو باید انتخاب کنین، این پارامتر رو به خاطر بیارین و انتخابی سرعتی و حرفه ای رو تجربه کنید. زیرا کرم پودرهایی که بر پایه چربی هستن، باعث ریزش و حذف سریع آرایش میشن و نتیجه دلخواهی به شما نشون نخواهند داد.

aafqafeq

از آرایش غلیظ دوری کن!

خیلی از خانوما موقعی که میخوان واسه یه خرید ساده برن بیرون هم مثل وقتی که به یه مهمونی دعوت شدن، کلی آرایش میکنن و فک میکنن اینطوری ظاهر زیباتری خواهند داشت. واقعیت اینه که شما نباید به هیچ عنوان گول تبلیغات راه و بیراه بلاگرها برای لوازم آرایشی جورواجور رو بخورین، چون هر چقدر هم شما رو الان زیبا نشون بده، اما در آینده پوستی بدفرم و چروک رو برای شما رقم خواهد زد.

واسه همین هم پیشنهاد می کنیم با آرایش ملایم و جذاب یه پوست همیشه درخشان و شاداب داشته باشید. علاوه بر این فراموش نکنید که حتما از پدهای مخصوص برای میکاپ و پخش کرم پودر بهره بگیرید تا در نهایت به یکنواختی دلخواه در آرایشتون برسید.

msbgsgf

lsghwsrhg

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها