|

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

تابستون یه جوری رنگی بپوش که همه کَفِشون ببره؛ از مانتو گرفته تا شال و روسری

مانتو

تابستون فصلیه که جون میده واسه رنگی رنگی پوشیدن و گل گلی پوشیدن و همرنگ طبیعت شدن، پس اصلا به خودت سخت نگیر و برو دنبال تیپ های رنگی و شاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تابستون فصلیه که جون میده واسه رنگی رنگی پوشیدن و گل گلی پوشیدن و همرنگ طبیعت شدن. به علاوه اینکه رنگی پوشیدن باعث میشه که شما کمی راحت تر بتونید گرمای طاقت فرسای این روزهای داغ تابستونی رو تحمل کنید. پوشیدن یک سری از رنگ ها توی این فصل جلوه و جذابیت خاصی داره که استایل و تیپ شما رو چند برابر زیبا و دلنشین میکنه وباعث میشه که دقیقا مثل یک گل تابستونی همه جا بدرخشید. حالا اگر دوست دارید بدونید که پوشیدن چه رنگ هایی تو تابستون حسابی چشم نواز خواهد بود به خوندن ادامه بدید که در ادامه ما براتون کلی ایده درجه یک داریم.

1.تابستون بنفش پاستلی بپوش

این روزها به طور کلی رنگ های پاستلی خیلی روی بورسند و حسابی هم ترند شدند، از طرف دیگه رنگ بنفش هم که رنگ سال 2022 به حساب میاد و هر کس می خواد نشون بده که دنباله رو صنعت مد و فشنه حتما از این رنگ توی پوشش خودش استفاده می کنه، حالا فکر کنید که استفاده از یه مانتو، یا مثلا روسری بنفش پاستلی تا چه اندازه می تونه شیک و زیبا باشه.

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

2.تابستون سرخابی تن کن

به گزارش شایانیوز، سرخابی از اون دست رنگاییه که بدجوری توجه ها رو به خودش جلب می کنه برای همین هم هست که پوشیدنش به استایل شما جسارت میده. از طرف دیگه این رنگ به خاطر حس سرزندگی و طراوتی که داره صورت شما رو شاداب و پر انرژی می کنه برای همین هم حتما باید معجزه این رنگ رو امتحان کنید مخصوصا وقتی که شال سرخابی سر می کنید.

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

3.تابستون تیپ لیمویی بزن

اگه خاص پسندی و دوست داری یه تیپ و استایل شیک و یکی یه دونه داشته باشی که هر کسی به سراغش نمیره پیشنهاد ما به شما رنگ لیمویی است. زرد لیمویی به تنهایی استایل شما رو شارپ و تابستونی می کنه و رنگی هم نیست که به وفور تن هر کسی ببینید. نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که بعضی از خانم ها رنگ پوستشون جوریه که ممکنه لیمویی باعث بی روح دیده شدن صورتشون بشه، اما نگران نباشید یه رژلب قرمز همه چیز و ردیف می کنه.

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

4.تابستون آبی بپوش و بترکون

آبی یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان به حساب میاد، پس اگر دنباله یه تیپی هستی که باهاش توجه همه رو جلب کنی و خیلی هم شیک و دوست داشتنی باشه بهتره که بری سراغ انواع و اقسام رنگ آبی. استفاده از رنگ آبی تویه تمام استایل ها راحته و با همه چیز هم ست میشه.

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

5.تابستون با صورتی یه تیپ ناز و دلبر بزن

یکی از رنگ های همه کاره ای که می تونه حسابی به کارتون بیاد و عصاد دستتون باشه صورتی است حالا چرا به خاطر این که این رنگ ذاتا ملایم و ملیحه و به همین خاطر هم اصولا برای تمام قرار ها و موقیعیت ها مناسبه و استایل شما رو شیک و جذاب می کنه.

تو تابستون چه جوری رنگی و خاص بپوشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای رو میشه تو تابستون پوشید و مثل گلی زیبا درخشید؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: kim_stylee_ , naazaniin_life , saharmoradi.5 , marya,farahani_ir , yasamiinaastyle , call.me.yasii , mim.moda

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها