|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیکول با مانتو های تابستونی؛ تو این گرما تیره و تنگ نپوش که هلاکی

توی تابستون مانتوهای تنگ و تیره نپوشید به جاش استایلتون با مانتوهای سفید، گل گلی، راه راه، پاستیلی، مانتو شومیزی بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- طولانی شدن روزها و گرمای هوا داره این تلنگر بهمون میزنه که برید سرغ کمد لباستون و تا اون جایی که میشه تابستونیش کنید. یعنی لباسای تیره و تنگُ موقتا به انتهای کمد هدایت کنید و لباسای رنگ روشن، نخی و گشاد بزارید جلوتر. کلا توی این فصل بهترین کار این که مانتوهای سنگین و مجلسی مثل ژاکارد، گیپور، حریر، کرپ، ساتن و ... بزارید کنار و به جاش مانتوهای نخی و سبک بپوشید.

علاوه بر جنس باید توی انتخاب رنگ هم وسواس بیشتری به خرج بدید رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای و قهوه ای چون گرمای بیشتری جذب میکنن و انعکاس کمتری دارن برای تابستون خیلی مناسب نیستن به جای این رنگ ها برید سراغ رنگ های روشن و کلا بزنید تو کار مانتوهای رنگی رنگی.

اگه شما هم از تابستون به خاطر گرمای جهنمیش بیزارید توی این مطلب با ما همراه باشید چون قراره چنتا استایل شیک و خوشگل بهتون معرفی کنیم.

چنتا استایل شیکول تابستونی با مانتوهای پاستیلی

رنگ های پاستیلی مثل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و … توی تابستون خیلی پر طرفدار میشن. این رنگا در کنار رنگ های خنثی مثل طوسی، سفید و خاکستری پالت رنگی جذابی رو براتون میسازن. علاوه بر رنگ های خنثی میتونید پاستیلی ها رو با جین هم ست کنید. ترکیب پاستیلی با پاستیلی هم استایل خوشگلی رو براتون میسازه.

پاستیلی

اکسسوری های پاستیلی رو فراموش نکنید، اکسسوری‌هایی با رنگ پاستیلی برای کسانی مناسبن که تنها کمی رنگ برای لباساشون میخوان. یک کیف یا یک جفت کفش پاستیلی میتونه استایلتون بی نهایت خاص و جذاب کنه. استفاده از اکسسوری مثل جادویی می‌مونه که میتونه ظاهر شما رو از این رو به اون رو کنه.

پاستیلی

چنتا استایل شیکول تابستونی با مانتوی سفید

به گزارش شایانیوز تابستون فرصت مناسبی برای پوشیدن رنگ سفیدِ. این رنگ چنتا مزیت داره اول اینکه گرما رو کمتر جذب میکنه دوم اینکه به خاطر خنثی بودنش ست کردن باهاش فوق العاده راحته و شما می تونید با خیال راحت اونُ با بقیه لباس ها و اکسسوری هاتون ست کنید و چنتا استایل متفاوت باهاش بسازید، به این ترتیب به طرز غیر قابل باوری در هزینه هاتون هم صرفه جویی می کنید.

مانتو سفید

چنتا استایل شیکول تابستونی با مانتو شومیزی

تابستون به جای مانتو میتونید شومیز بلند بپوشید و باهاش یه استایل شیک و خوشگل برای خودتون بسازید. شومیز به همراه شلوار مام استایل، بگ و وایدلگ یه استایل جذاب غیر رسمی بهتون میده. اگه خواستید با شومیز تیپ رسمی بزنید اونُ به همراه وست، شلوار راسته یا بوت کات و کفش پاشنه بلند ست کنید.

مانتو شومیزی

چنتا استایل شیکول تابستونی با مانتوی راه راه

تابستون که میشه کم کم سر و کله مانتوهای راه راه هم پشت ویترین مغازه ها پیدا میشه. این مانتوها تنوع زیادی دارن که شامل راه راه های عمودی، افقی، باریک، پهن و ... میشن. خیلیا فکر میکنن که مانتوی راه راه فقط برای کسایی که لاغرن مناسبِ اما اگه اضافه وزن هم دارید با رعایت نکاتی میتونید این مانتوها رو بپوشید. خانم هایی که اندام پری دارن و میخوان لاغرتر به نظر برسن باید مانتوهایی رو انتخاب کنن که راهِ عمودی داشته باشه.

مانتوی+راه+راه

اگه مانتوتون راه راهِ یکی از بهترین انتخاب ها اینِ که بقیه آیتم ها یعنی شال، شلوار و کفشُ هم رنگ و ساده انتخاب کنید تا طرح دار بودن مانتوتون بیشتر به چشم بیاد. انتخاب رنگ های خنثی برای این سه آیتم انتخاب هوشمندانه ای است.

چنتا استایل شیکول تابستونی با مانتوی گل گلی

مانتوهای گل گلی جزء جذاب ترین آیتم های تابستون هستند. برای اینکه مانتوی گل گلی خوشگل به تنِتون بشینه باید یه سری نکات رعایت کنید مثلا اینکه باید بدونید کدوم طرح و مدل براتون مناسب تره. مثلا طرح های درشت بیشتر مناسب کسایی است که ریزنقش هستند. کسانی که درشت‌تر هستند بهترِ سراغ گل‌های ریزتر بِرن و از انتخاب طرح‌های گل‌گلی بسیار شلوغ پرهیز کنند.

مانتوی گل گلی

نکته بعدی اینِ که فقط یک آیتمُ گل‌گلی انتخاب کنید. لباس های خانم ها برای بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است. اگه مانتوتون گل‌گلیه، بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید تا طرح مانتوتون بهتر دیده بشه. بقیه آیتم ها رو از رنگ‌هایی انتخاب کنید که در طرح گل‌گلی وجود دارد. اگه رنگ مانتوتون سفیده و گل‌های زرد و نارنجی داره، از رنگ های سفید، زرد و نارنجی برای انتخاب شلوار، روسری، کمربند، کیف و کفش‌ استفاده کنید. رنگ‌های غالب (مثلا سفید) زیاد استفاده نکنید.

کمربندها جادوی استایل‌های گل‌گلی‌اند پس ازشون غافل نشید. میتونید کمربندُ به رنگ زمینه یا رنگ یکی از گل های لباستون انتخاب کنید اینجوری یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

مانتوی گل گلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها