|

با موادی که ته کابینتت افتاده از شرش خلاص شو

ترفندای خونگی واسه رفع بوی بد یخچال؛ با چیزایی که حتی فکرشو نمیکنی از شرش خلاص شو

یکی از معضلات خانوما حذف بوی نامطبوع یخچاله که بخاطر قرارگیری غذای مونده به وجود میاد. اینجا کلی ترفند ساده واسه حذفش یاد میگیرین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه خونه دار باشید خیلی مواقع پیش میاد که یه چیز خیلی کوچیک کلی ذهنتون درگیر میکنه مثلا اینکه لکه آب روی مبل چجوری پاک کنید یا اینکه چجوری لکه جوهر از بین ببرید یا مثلا اگه ماشین لباسشویی تون بوی بدی میده چجوری از شرش خلاص شید. اگه ترفندهای خونه داری بلد باشید دیگه این چیزا واستون دغدغه نمیشه. ما تو این سری از مطالب میخوایم این ترفندها رو بهتون بگیم پس در ادامه با ما همراه باشید.  

مطمئنا براتون پیش اومده که تا در یخچال باز کردید با بوی خیلی بدی مواجه شدید طوری که کل فضای آشپزخونتون درگیر کرده. اینجور مواقع دو تا نگرانی بزرگ دارید اول اینکه چجوری از شر این بو راحت شدید دوم اینکه چه کار کنید تا مواد دیگه ای که تو یخچال هستن این بوی نامطبوع رو به خودشون نگیرن.

واسه همین هم یکی از بزرگترین معضلات خانمای خونه دار اینه که چطور میشه سریع و راحت از شر این بوی بد راحت شد. بهتره بدونین برای این کار روشای زیادی وجود داره که قراره اینجا براتون توضیح بدیم. در صورتی که میخواین یه بار واسه همیشه به این معضل پایان بدین، ادامه متن رو از دست ندین:

fridge

با جوش شیرین دیگه غصه بوی بد یخچال رو نخور!

یکی از روش هایی که خیلی ساده و راحته و برای از بین بردن بوی بد یخچال تا مدت ها نگران نخواهید بود، با استفاده از جوش شیرین انجام میشه. تو این روش کافیه یه لیوان رو پر از جوش شیرین کنین و یه بخش کناری از یخچال بذاریدش. بعد از چند ساعت برین سراغ یخچالتون و ببینین چقد سریع و راحت جوش شیرین تمام بوی بد یخچال رو از بین برده.

جوششیرین

این بار سرکه واسه بوی بد یخچال آب روی آتیشه!

برای اینکه با سرکه به راحتی و خیلی سریع بتونین از شر بوی نامطبوع یخچال رها شین، از سرکه هم دقیقا مثل جوش شیرین استفاده کنید. منتهی همونطور که میدونین سرکه خودش دارای یه بوی خیل تیزیه و میزان زیادش خیلی آدم رو آزار میده. واسه همین از میزان کمتری سرکه نسبت به جوش شیرین کمک بگیرید.

7239606_321

معجزه لیمو واسه بوی بد یخچال!

شاید شما تابحال فقط واسه کنار غذاتون از لیمو استفاده میکردین، ولی از این به بعد به معجزه های دیگه این ماده غذایی هم ایمان میارین. لیمو را بریده و توی کاسه کوچکی در گوشه یخچال قرار بدین. استفاده از لیمو برای از بین بردن بوی بد داخل یخچال زمان بیشتری نیاز داره و واسه همین اگر عجله ندارین بهتره از این روش بهره بگیرید. بدین منظور لیمو رو بعد از هر چند روز یک بار تعویض کنین تا بوی بد به طور کامل از بین برود.  

Lemon-feet-odor-pamuh.com-

سیب زمینی رو واسه رفع بوی بد یخچال دست کم نگیرید!

استفاده از سیب زمینی یکی دیگه از ترفندهای جذاب و کاربردی برای رفع بوی نامطبوع یخچال به حساب میاد. واسه این کار باید پوست سیب زمینی رو به طور کامل بگیرید و اون رو تو یخچال بذارین. با این کار شما بی تردید یه یخچال خوشبو عین روز اول خواهید داشت.

139803291022127717684524_11zon

به کمک قهوه بوی بد یخچال از بین ببر!

یکی دیگه از روش هایی که علاوه بر حذف بوی نامطبوع از یخچالتون، عطر دلنشینی هم به اون میبخشه قهوه است. تصور کنین وقتی که از کنار یخچال رد میشین، بوی جذاب و دوست داشتنی قهوه رو استشمام کنید و دیگه هیچ خبری از بوی بد تو یخچالتون نباشه. واسه این کار فقط کافیه تعدادی از دانه های قهوه رو تو هر بخش یا قفسه ای از یخچال که بو میده بذارین و در عرض چند دقیقه عطر خاص قهوه رو به فضای داخل یخچال ببخشید.

قهوه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی