|

لیستی موفق از علی شادمان

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان؛ پارتنر خوش تیپ و یاغی سینما

به بهانه توجهی که این روزها به بازیگر خوش خنده و با استعداد، علی شادمان، می شود چند مورد از کارهای بی نظیر او را با شما به اشتراک می‌گذاریم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علی شادمان بازیگر خوش پوش و بسیار بااستعدادی است که از ده سالگی و با سینمایی ماندگار و بسیار فوق العاده میم مثل مادر با قدرت پا به عرصه ی سینما گذاشت و پس از اون هم همچنان در هر پروژه دیگری که کار کرد درخشید و به زیبایی هنر و توانایی خودش رو به نمایش گذاشت و حالا به خاطر حضور در سریال محبوب یاغی که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود و بسیار هم در بین مردم طرفدار پیدا کرده است، بیشتر از پیش درخشیده و مورد تحسین قرار گرفته است.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

علی شادمان و گلشیفته فرهانی در پشت صحنه سینمایی میم مثل مادر

از حق که نگذریم علی شادمان کارهای بی نظیری رو در پرونده کاری خود داره هم در سینما و هم در تلویزیون و نمایش های خانگی همچنین در تئاتر. شاه ماهی یکی از موفق ترین تئاتر هایی است که به کارگردانی رضا بهاروند به روی صحنه رفت و علی شادمان نیز در آن بسیار خوش درخشید.

از بارز ترین و قابل توجه ترین ویژگی های علی شادمان این است که تا به امروز بر سر هر پروژه ای که رفته با هنرمندان بسیار خوب و قابلی همکار شده از سینمایی میم مثل مادر گرفته، که با گلشیفته فراهانی همراه بود، تا سریال یاغی که هم بازی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی شده است.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

تئاتر شاه ماهی به کارگردانی رضا بهاروند

به گزارش شایانیوز، به بهانه توجه ویژه ای که این روزها به این پسر خوش تیپ و خوش خنده و البته با استعداد سینما و تلویزیون ایران می شود ما تصمیم گرفتیم تا تنها چند مورد از کارهای بی نظیر این بازیگر را که بسیار هم موفق بوده اند با شما به اشتراک بگذاریم.

1.سینمایی یتیم خانه ایران – 1394

یتیم خانه ایران فیلمی است به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که روایتگر دوره ای از سرزمینمان است که پس از آغاز جنگ جهانی اول کشور دچار قحطی می شود و تازه اینجا آغاز مصیبت هایی است که برای ایرانیان اتفاق خواهد افتاد. باید اشاره کنیم که این سینمایی جدای از بازی بسیار زیبای علی شادمان هم یکی از فیلم های بسیار زیبا و تاثیر گذاری است که تماشای آن خالی از لطف نمی باشد.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

2.سینمایی ویلایی ها – 1395

ویلایی ها از آن دست فیلم هایی است که الحق و الانصاف مجموعه ای بی نظیر از عملکرد عوامل و بازیگران درجه یک است. این سینمایی که موفق شد جوایز زیادی رو هم در جشنواره های مختلف به خود اختصاص دهد یکی از بهترین کارهای علی شادمان است که نباید تماشای آن را از دست داد.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

3.سریال دیوار به دیوار – 1396-1397

شاید فکر کنید که علی شادمان جزو آن دست از بازیگرانی است که فقط می توانند کارهای جدی و درام انجام دهند اما این طور نیست. دیوار به دیوار سریال کمدی ایست که در دو فصل و طی دو نوروز سال 1396 و 1397 از تلویزیون پخش شد. این سریال داستان زندگی پنج خانواده است که مجبورند در کنار هم در یک خانه بسیار بزرگ زندگی کنند و علاوه بر مشکلات خود با مشکلات یکئدیگر نیز دست و پنجه نرم کنند. دیوار به دیوار از آن دست سریال هایی است که پر است از بازیگران و هنرمندان درجه یک و طناز که تماشای آن را برای شما دو چندان لذت بخش خواهد کرد و یکی از آن ها علی شادمان است که بسیار زیبا نقش آفرینی کرده است.

خوب است بدانید که سریال دیوار به دیوار با کسب 61 درصد آرا بهترین سریال پخش شده تلویزیون در ایام نوروز 1396 شناخته شد.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

4.سینمایی جان دار – 1397

جان دار فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری است که در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است و بسیار هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. جان دار از آن دست فیلم هایی است که در ابتدا ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد و آن را اشتباه قضاوت کنید اما وقتی کمی در فیلم عمیق تر شوید متوجه می شوید که این فیلم روایتی متفاوت دارد.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

5.سینمایی شنای پروانه – 1398

شنای پروانه یک سینمایی تاثیر گذار و منقلب کننده است که به کارگردانی محمد کارت به روی پرده سینما رفته است. این سینمایی در سی و هشتمین جشنوار فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 15 بخش نامزد شود که از بین آن ها در هفت بخش برنده سیمرغ بلورین شد. به علاوه این سینمایی در جشنواره بین المللی فیلم ولز نیز شرکت کرد و جایزه ویژه هیئت داوران را به دست آورد.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

6.سینمایی مردن در آب مطهر – 1398

مردن در آب مطهر سینمایی است به کارگردانی نوید محمودی که یک درام اجتماعی است و اگر با ساخته های او آشنا باشید از سبک کاری او نیز خبر دارید. مردن در آب مطهر نیز درون مایه ای درست مانند سینمایی چند متر مکعب عشق دارد اما شاید کمی قوی تر از ساخته های پیشن او باشد. درخشان‌ترین بازی‌ها در مردن در آب مطهر را نیز باید بازی علی شادمان و ندا جبرائیلی دانست که در نقش یک خواهر و برادر مهاجر افغان که سختی‌های زیادی کشیده‌اند ظاهر شده‌اند. هر دو آن ها نیز در جشنواره فیلم فجر برای بهترین بازیگر نقش اول نامزد شدند اما متاسفانه هیچ کدام برنده آن نشدند.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

7.سریال می خواهم زنده بمانم – 1399

سریال می خواهم زنده بمانم از جمله دیگر سریال های نمایش خانگی ایست که علی شادمان در آن حضور داشته است، که اتفاقا هم بسیار خوش درخشید و بازی او حسابی مورد توجه و ستایش قرار گرفت. جدای از آن می خواهم زنده بمانم از جمله سریال های بسیار محبوب و پر طرفدار نمایش خانگی می باشد که مجموعه ای از هنرمندان درجه یک را در کنار هم گرد آورده است.

هفت فیلم و سریال بی نظیر با علی شادمان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها