|

خانه رنگی اما ساده

خونتُ از بی روحی در بیار و یه رنگ و لعاب تازه بهش بده؛ با تغییرات ریز شروع کن

ما بهتون چند راهکار ساده و کاربردی معرفی می کنیم که هم به خونه ی شما رنگ تزریق می کنند و هم باعث شلوغی و پر رنگ و لعاب بودن منزل شما نمیشند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما آدم ها ذاتا به محلی آرام و بی تنش برای آرامش و امنیت نیاز داریم برای همین هم هست که ما ایرانی ها وقتی از سفر بر می گردیم میگیم هیچ کجا خونه ی خود آدم نمیشه چون برای ما خانه محلی است که بهمون آرامش میده، همبستگی و عشق میده. به خاطر همه ی این دلایل هم ما همیشه دوست داریم که خونه خودمون رو به بهترین شکل ممکنی که می تونیم بچینیم تا این تاثیر فوق العاده رو چند برابر کنیم.

اما از طرف دیگه برای خیلی از ماها این امکان وجود نداره که هر یکی دو سال کلِ دکوراسیون منزلمون رو عوض کنیم و برای همین هم سعی می کنیم اسباب و اثاثیه رو از پرده گرفته تا رنگ کوسن مبل ها جوری انتخاب کنیم که زود دلمون رو نزنند و از مد هم نیوفتند، به این ترتیب سعی می کنیم که همه وسایل رو بیشتر از بین رنگ ها خنثی و البته روشن انتخاب کنیم مثل بژ، کرم و طوسی، چون نه دل رو میزنند و نه هیچ وقت قدیمی میشند.

اما از طرف دیگه چیزی که ممکنه ذهن خیلی از شما رو به خودش مشغول کنه اینه که استفاده گسترده از رنگ های خنثی باعث میشند که فضای خونه خیلی یک دست و در مواردی حتا بی روح به نظر بیان پس چه طور می تونیم رنگ ها رو به چیدمان خونمون اضافه کنیم تا نشاط و سرزندگی بیارند؟ این پرسشیه که ما می خوایم بهش پاسخ بدیم.

به گزارش شایانیوز، بسته به سلیقه و دیگر آیتم های موجود در خونه چند تا راهکار ساده وجود داره که هم به خونه ی شما رنگ تزریق می کنه و هم باعث شلوغی و پر رنگ و لعاب بودن اون نمیشه، مثل استفاده از گل و گیاه در خونه که به طرز باور نکردنی ای معجزه می کنند.

1.کوسن های رنگی

یکی از ساده ترین و بی دردسر ترین کارهایی که می تونید انجام بدید اینه که از کوسن های رنگی برای تزئین مبلمانتون استفاده کنید، اگر دوست دارید می تونید از دو یا سه رنگ مکمل و مخالف استفاده کنید اگر هم نه می تونید به یه رنگ جذاب و چشم نواز قناعت کنید.

خانه رنگی اما سادهخانه رنگی اما ساده

2.فرش های رنگی

در دکوراسیون یک خونه فرش ها از اهمیت و تاثیر گذاری خیلی بالایی برخوردارند پس اصلا اون ها رو دست کم نگیرید، شما می تونید از انواع فرش های رنگی برای چیدمان خونتون استفاده کنید که جذابیت بصری فضا رو افزایش بدید. برای استفاده از فرش های رنگی می تویند هم گزینه های اسپرت رو در نظر داشته باشید و هم گزینه های کمی کلاسیک و سنتی، خوشبختانه دستتون تو این مورد خیلی بازه.

خانه رنگی اما ساده

خانه رنگی اما ساده3.فرش های لچک و ترنج

همون طور که گفتیم فرش خونه شما در زیبایی اون به طرز باور نکردنی ای تاثیر داره، حالا اگر شما همچنان دوست دارید که خونتون میزبان رنگ ها و نقش و نگار های مختلف باشه اما دلتون نمی خواد که یه آیتم بزرگ و چشمگیری مثل فرش رو رنگی انتخاب کنید بهتون پیشنهاد میدیم که سری به انواع طرح های فرش های مدل لچک و ترنج بندازید. این فرش ها مجموعه ای از انواع رنگ های بی نظیر و چشم نوازند اما در عین حال ظاهری کاملا ساده، کلاسیک و متواضعانه دارند.

خانه رنگی اما ساده

خانه رنگی اما ساده4.کوسن های رنگی اما ملایم

و نهایتا برای اون دست از خانم ها و آقایانی که عاشق آرامش و یک دستی دکوراسیون مونوکروم هستند و از هر گونه تنشی دوری می کنند پیشنهاد ما اینه که همچنان به سراغ کوسن هایی با رنگ ملایم و آرام برید مثل سرمه ای روشن یا صورتی کم رنگ و گلبهی به خاطر این که کوسن ها آیتم های کوچکی هستند که به راحتی و بدون صرف هزینه ی هنگفت می تویند اون ها رو تغییر بدید.

خانه رنگی اما سادهخانه رنگی اما ساده

به نظر شما کاربران شایانیوز دیگه با چه ترفندهایی می توینم به خونمون رنگ اضافه کنیم؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی