|

فرش طوسی

با فرش طوسی به خونَت ظاهری مدرن اما هنری بده؛ هم مناسب اتاق خواب هم اتاق نشیمن

What Color Paint Goes With Gray Carpet?

شاید جالب باشه که بدونید این روزها طوسی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای انتخاب فرش در جهان به حساب میاد که بخشی اش به خاطر خنثی بودن آن است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید براتون جالب باشه که بدونید این روزها طوسی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای انتخاب فرش در جهان به حساب میاد که خب طبیعتا بخش بزرگی از این محبوبیت به خاطر خنثی بودن رنگ طوسی است و همنشینی بسیار خوب آن با باقی رنگ هاست.

هرچند که به معنای واقعی کلمه می توان به راحتی هر رنگی را با طوسی ست کرد اما زمانی که صحبت بر سر دکور کردن خانه است باید کمی موشکافانه تر و دقیق تر به انتخاب ترکیب های رنگی پرداخت، به همین خاطر در ادامه ما به شما چند مورد از بهترین رنگ هایی را که می توانند زیبایی بی نظیری را برای خانه ی شما به همراه بیاورند، معرفی می کنیم. به این ترتیب اگر می خواهید دکور اتاق خودتون رو با انتخاب یک فرش طوسی آغاز کنید حتما به خواند ادامه دهید.

فرش طوسی و سفید

همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای همراهی طوسی سفید است، اگر چه هر دو این رنگ ها خنثی هستند اما زمانی که شما یک فرش طوسی را با دیوارهای سفید یا مبلمان سفید همراه می کنید باعث می شود که درخشش و روشنایی اتاق شما چند برابر شود. از طرف دیگر اگر از آن دست افرادی هستید گه عاشق فضاهای مدرن است همچنان این ترکیب رنگی برای شما یک گزینه ی بی نهایت جذاب و ایده آل است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که چنانچه هر دو این رنگ ها خنثی می باشند شما می توانید به راحتی یک رنگ سویم هم به دکوراسیون اتاق خود اضافه کنید تا طراحی و جلوه ی منزلتان بیتشر به چشم بیاید. یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان رنگ سوم رنگ زرد یا آبی است.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی با سبز

سبز یکی از آن رنگ هایی است که روز به روز محبوبیت بیشتری را در بین مردم پیدا می کند که شاید دلیل آن القا کردن حس طبیعت توسط این رنگ است، به علاوه این که می تواند ظرافت و زیبایی را به مکان مورد نظر شما اضافه نماید. ترکیب و همنشینی دو رنگ سبز و طوسی از آن انتخاب هایی است که اگر به دنبال جلوه و لوکس بودن اتاق خود هستید حتما جواب می دهد.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی و آبی

مطمئنا خودتان هم بار ها به زیباییِ ترکیب آبی و طوسی فکر کرده اید اما شاید تا کنون جسارت استفاده از آن ها را نداشته اید. جالب است بدانید که این ترکیب یکی از معدود ترکیب رنگ هایی است که به طور پیوشته طی سال های اخیر محبوب مانده است و جذابیت خود را حفظ کرده. مهم نیست که شما این ترکیب رنگی را برای اتاق نشیمن خود می خواهید یا اتاق خواب و حتا اتاق کار در هر حال ست کردن یک فرش طوسی با دیوار های آبی و یا کاناپه ای آبی که به همراه عناصر تزئینی حس و حال اقیانوس را به شما هدیه می دهند یکی از بهترین انتخاب هاست.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی با طوسی

استفاده از فرش طوسی در کنار آیتم های دیگر در دکوراسیون ممکن است کمی زیاده روی به نظر برسد اما حقیقت این است که یک تطابق هوشمندانه است. فرش طوسی در کنار دیوارهای طوسی رنگ به اتاق شما ظاهری یک دست و البته بسیار مدرن می دهد که با اضافه کردن یک رنگ سومِ روشن مانند سبز می توانید زیبایی و جذابیت آن را چند برابر کنید.

شایانیوز، آنچه که باید به ان توجه داشته باشید این است که هرچند به نظر ساده و بی دردسر می آید اما انتخاب اشتباه باعث می شود که فضای اتاق شما به جای مدرن ترسناک به نظر برسد پس پیشنهاد ما به شما این است که یک، از طیف روشن این رنگ استفاده کنید و دو، ترجیحا زمانی از این ترکیب استفاده کنید که اتاق شما می تواند میزبان نور طبیعی باشد.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی و صورتی

احتمالا به هر خانمی بگویید که بهترین رنگ برای همنشینی با طوسی چیست می گوید صورتی، خب غلط هم نیست. در حقیقت صورتی و طوسی ترکیب رنگی بسیار فوق العاده ای را ارائه می دهند. اگر دوست دارید می توانید با استفاده از طیف پر رنگ و یا تیره ی صورتی کنتراست برجسته ای را برای فرش خاکستری ایجاد کنید اگر هم دوست دارید می توانید با انتخاب طیف های روشن تر صورتی ظاهری لطیف و ملایم به اتاقتان بدهید.

اگر احساس می کنید که این ترکیب رنگی زیادی خانمانه است تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند آیتم جزئی آبی به دکوراسیون خود اضافه نمایید.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی و زرد

یکی از واقعیت های انکارناپذیر در رابطه با رنگ طوسی این است که بی اندازه بی روح و کسل کننده است و اگر در ترکب رنگی های انتخابی دکوراسیو نخود به قدر کافی دقت نکنید احتمالا این حس رنگ طوسی بیشتر هم منتقل خواهد شد. اما راه حل چیست؟ رنگ زرد.

زرد ذاتا یک رنگ نشاط آور و شادی بخش است که در کنار طوسی هم بی نظیر به نظر می رسد. به علاوه از آنجایی که زرد می تواند به خوبی نور را منعکس کند در بزرگ تر و باز تر دیده شدن فضای اتاق نیز تاثیر خواهد گذاشت. جالب است بدانید که اگر فرش خاکستری روشن داشته باشید و نور به درستی به دیوارهای شما بتاید ممکن است که فرشتان بژ رنگ به نظر برسد.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

فرش طوسی و نارنجی

نارنجی از آن دست رنگ هایی است که اغلب به قدر کافی به آن توجه نمی شود اما درست به اندازه ی زرد شاد و انرژی بخش است با این تفاوت که گرمای بیشتری را منقل می کند و دقیقا به همین دلیل هم یکی از بهترین مکمل ها برای رنگ طوسی به حساب می آید. یک مسئله ای که ممکن است در مورد استفاده از رنگ نارنجی به همراه فرش طوسی توجه شما را به خود جلب کند این است که فرش طوسی شما کمی تناژ مایل به آبی پیدا خواهد کرد. بنابراین اگر از آن دست افرادی هستید که از تغییر رنگ ها در زاویه های متفاوت لذت می برید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این ترکیب رنگی استفاده نمایید.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

بهتر است فرش خود را طوسی روشن انتخاب کنم یا طوسی تیره؟

این که شما از چه رنگی و چه طراحی لذت می برید کاملا شخصی است اما غالبا پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ فرش های طوسی روشن بروید چراکه طیف تیره ی طوسی باعث می شود که اتاق شما تنگ و تاریک دیده شود به خصوص اگر به قدر کافی بزرگ یا نورگیر نباشد بنابراین بهتر است که فرش هایی با رنگ طوسی روشن را انتخاب کنید تا علاوه بر این که باعث بزرگ تر دیده شدن اتاق شما می شوند دست شما را برای دیگر آیتم های دکوراسیون باز بگذارند.

با فرش طوسی چطور خونمون رو دکور کنیم

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها