|

چطور استایلی خوب داشته باشیم؟

اشتباهاتی که استایلت و نابود می کنند؛ فقط مانتو شلوار گرون خریدن که ملاک نیست

mistakes which reduce your beauty

راه های زیادی برای ساخت یک استایل زیبا و شخصی وجود داره اما توجه داشته باشید که برخی از اشتباها می تونند زیبایی استایل شما رو از بین ببرند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مطمئنا همه ی ما دوست داریم که همیشه بهترین خودمون باشیم و لباس خوب پوشیدن و تیپ خوب داشتن هم یکی از مواردیه که به ما کمک می کنه تا بهترین ظاهر خودمون رو نشون بدیم، به این ترتیب ماها همیشه به دنبال یک استایل خوب و درجه یک می گردیم، یکی از کارهایی هم که فکر می کنیم می تونه تو بهتر شدن استایل کمکون کنه اینه که به سراغ لباس ها و لوازم گرون قیمت بریم. اما بزارید یه تکته ی باور نکردنی رو بهتون بگم، شما هر چقدر هم که گرون و مارک بپوشید باید چند تا نکته ی ساده رو تو استایلتون رعایت کنید وگرنه به کل استایلتون بهم میریزه.

بله درسته که راه های زیادی برای ساختن یک استایل خوب و زیبا و یا حتا شخصی وجود داره اما مهمه توجه داشته باشید که برخی از اشتباهات می تونند به راحتی زیبایی و جذابیتِ تیپ و استایل شما رو از بین ببرند.

حالا ما تصمیم گرفتیم که چند مورد از بدترین اشتباهاتی رو که می تونند زیبایی تیپ شما رو نابود کنند باهاتون به اشتراک بگذاریم. حتا به خوندن ادامه بدید که به کارتون میاد.

1.زیاده روی در ست کردن

درسته که ست کردن و یا استفاده از رنگ های هم خوانده توی پوشش خیلی مهمه اما باید حسابی حواستون باشه که زیادی مته به خشخاش نگذارید چون که زیاده روی در ست کردن یکی از مواردیه که می تونه خیلی راحت جذابیت بصری استایل شما رو کاهش بده.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

2.چروک بودن لباس

به گزارش شایانیوز، مهم نیست که شما چقدر برای انتخاب لباس هاتون وقت گذاشتید، لباس شما هر چقدر هم که زیبا باشه و به تن شما نشسته باشه اگر چروک داشته باشه یا لک باشه ، مطمئن باشید که زیبایی خودش  رو از دست می ده و استایل شما رو خراب می کنه.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

3.پاشنه کفش کثیف

به طور کلی تمیز بودن و براق بودن کفش یکی از گزینه هاییه که می تونه حسابی رو زیبایی تیپ و استایل شما تاثیر بگذاره اما بیشتر از اون که تمیزی کفش روی زیبایی استایل شما تاثیر بگذاره این کثیفی اون هاست که زیبایی رو از شما دریغ می کنه.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

4.عدم تعادل در استفاده از اکسسوری

اکسسوری ها جزو آیتم هایی هستند که هم تیپ شما رو زیبا تر می کنند و هم باعث گرون قیمت به نظر رسیدن استایلتون میشند به همین خاطر خیلی خوبه که از اون ها استفاده کنید، اما حواستون باشه که اگر در استفاده از اکسسوری زیاده روی کنید و یا اون ها بی ربط با همدیگه استفاده کنید به راحتی استایل شما رو بهم میریزند.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

5.عدم تناسب سایز

همون طوری که می دونید یکی دو سالی میشه که لباس های اور سایز و گشاد حسابی مد شدند و طرفدار پیدا کردند، اما شما باید خیلی حواستون باشه که لباسی که انتخاب می کنید، گشادی لباس ها به اندازه و به حد باشه، چرا که اگر لباس شما بیش از اندازه گشاد باشه و تو تن شما خیلی لق بزنه اصلا جذابیتی نداره. البته خوبه توجه داشته باشید که تنگ بودن بیش از اندازه هم درست همین تاثیر رو بر استایل شما داره.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

6.استفاده از کیف نامناسب

یکی دیگه از ترندهای محبوب این روزها کیف های کوچک و مینی هستند اما همچنان کیف های بزرگ جایگاه خودشون رو حفظ کردند و خیلی از خانم ها به سراغ اونها می روند. نکته ای که شما باید به اون توجه داشته باشید اینه که جدای از اینکه شما از چه سبک کیفی خوشتون میاد، کیف های بزرگ برای استایل های رسمی مناسب نیستند و ظاهر شما رو بهم می ریزند.

اشتباهاتی که استایل شما رو نابود می کنند

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای هست که می تونه باعث بهم ریخت تیپ و استایل شما بشه؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: reboora , negarlookbook

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها