|

ست خاص و بهاری با زیتونی

خانومی می دونی مانتو زیتونی رو چطور باید ست کنی؟ با این ست ها که میگم یه تیکه جواهر شو

HOW TO USE OLIVE OIL COLORED MANTO?

یکی از اصول شیک پوشی اینه که بدونی رنگ های خاص رو چطور بپوشی و با چی ست کنی، مثل زیتونی. حالا بیا تا بهت بگم که چطور باید این رنگ و بپوشی.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یکی از جذاب ترین رنگ های ترند بهار و تابستان 1401، سبز زیتونیِ که خیلی هم جذاب و دلنشینه و طیف رنگی نسبتا گسترده ای هم داره اما تمامی طیف هاش خاص و فوق العاده شیک و منحصر به فردند. جالبه بدونید که معمولا رنگ زیتونی به عنوانی نمادی برای صلح و هماهنگی در سرتاسر جهان در نظر گرفته میشه. یک موضوع دیگه که باعث میشه این رنگ بسیار خاص و جذاب باشه اینه که از اونجایی که رنگ سبز در کل نشان دهنده ی صلح و آرامش درونیه، پوشیدن سبز زیتونی باعث میشه که شما انسانی قابل اعتماد تر به نظر بیاید.

خب حالا با همه ی این تفسیر ها اگر دوست دارید که از این رنگ جذاب و دلبر استفاده کنید، مهمه که بدونید چطور باید اون رو ست کنید تا یه استایل درجه یک و خوشگل داشته باشید. شما می تونید از هر طیفِ زیتونی که دوست دارید برای مانتو، شلوار و یا حتا روسری و شال خودتون استفاده کنید؛ اما اگر ایده ای ندارید که یک چنین رنگی رو چطور باید ست کرد حتما به خوندن این مطلب ادامه بدید چون در ادامه ما به شما چند نمونه از بهترین ست ها و ترکیب رنگی های زیتونی با دیگر رنگ ها رو میگیم که امیدواریم حسابی به کارتون بیاد.

1.زیتونی با سفید

خب همون طوری که می دونید یکی از اون رنگ هاییکه با همه چی خوب میشه و خیلی هم راحت میشه ستش کرد. از اونجایی که سفید خنثی است خیلی هم نیازی نیست که نگران طیف رنگی انتخابیتون باشید، اما ترکیب سفید با زیتونی روشن، هم خیلی جذاب میشه و هم خیلی زیاد مناسب بهار و تابستانه.

زیتونی و سفید

2. زیتونی با قهوه ای

قهوه ای یکی از خاص ترین رنگ های ممکنه که خیلی هم راحت نمیشه باهاش ست کرد، به علاوه اینکه اگر تو استایلتون اشتباه کنید، می تونه خیلی هم بد بشه؛ اما با وجود این همه ریسک پذیریِ رنگ قهوه ای، ترکیب اون با سبز زیتونی فوق العاده میشه، که چون ترکیب رنگی گرمی هست می تونه برای زمستون استفاده بشه و چون سبز رنگ بهاری ایه می تونه برای تابستون و بهار هم استفاده بشه. اگر دوست دارید که خیلی بهاری تر بشه بهتره که از زیتونی روشن استفاده کنید تا تیره.

زیتونی و قهوه ای

3.زیتونی با کرم

خانم های شیک پوش و باکلاس، یکی از بهترین ست های ممکن برای شما بدون شک ترکیبی از زیتونی، مخصوصا طیف روشنش، با کرمه. کرم از اون دست رنگ هاییه که خیلی لوکس و گرون قیمت به نظر میاد حالا فقط فکر کنید که ترکیب این رنگ زیبا با یه رنگ خاصی مثل زیتونی چقدر تو دل برو و البته منحصر به فرد میشه. پس اگر دنبال یه تیپ شیک و های کلاس هستید حتما از این رنگ ها در کنار هم استفاده کنید.

زیتونی و کرم

4.زیتوین و لیمویی

خاص، متفاوت و دور از انتظار، اگر این چیزیه که دنبالشید، باید حتما یک بار هم که شده از همنشینی زیتونی و زرد لیمویی در کنار هم استفاده کنید. یکی از خاص ترین ست های ممکن با زیتونی قطعا همینه، که خیل زیاد هم مناسب خانم هاییه که می تونند توی لباس پوشیدن و استایلشون جسارت به خرج بدند و دوست دارند که خاص باشند.

زیتونی و لیمویی

5. زیتونی مشکی

احتمالا هیچ رنگی در دنیا وجود نداره که نشه با مشکی ستش کرد و از توش یه تیپ خوشگل و جذاب درآورد. اگر خیلی روشن پوش نیستید می تونید از ترکیب زیتونی نسبتا تیره با مشکی استفاده کنید. خب خیلی از خانم ها هستند که همیشه ترجیح می دند رنگ تیره بپوشند، اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید، این بار به جای انکه همش از رنگ مشکی استفاده کنید، برای فرار از یکنواختی کمی هم سبز زیتونی به تیپتون اضافه کنید. مطمئنا خوشتون خواهد اومد.

سبز زیتونی و مشکی

6.زیتونی و قرمز

فقط کافیه به گل رز قرمز فکر کنید و بعد می بینید که چقدر همنشینی سبز و قرمز در کنار هم فوق العاده و چشم نوازه است. زیتونی یه رنگ معمولی و عادی نیست برای همین هم یه تیپِ رنگی که قرمز و سبز زیتوین رو در کنار هم داره باعث میشه تا شما هم بی نهایت زیبا بشید و هم خاص. بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای هر خانم خوش سلیقه، ترکیب قرمز و زیتونی است.

زیتونی و قرمز

7.زیتونی با زیتونی

اصولا ترکیب کردن طیف های مختلف یک رنگ کار خیلی راحتی نیست اما همیشه جواب میده. پس اگر می تونید که کمی صبر و حوصله به خرج بدید تا لباس های زیتونیتون رو به بهترین شکل با هم ست کنید، قطعا یه استایلِ یک دستکه شامل طیف های مختلف زیتونی میشه برای شما گزینه ی خیلی خوبی خواهد بود.

طیف رنگی زیتونی

به نظر شما کاربراین شایانیوز چه ترکیب رنگ های دیگه ای با زیتونی خیلی خوب میشند؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بذارید.

عکس ها از صفحات : athena.style.book , kh.arghavaan , elmiraahmadiiii , itsshiiriin_ , dermond.collection , rominastyle_ir

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها