|

فرش مشکی

با فرش مشکی یه خونه دکور کن که هیچ کس ندیده باشه؛ شیک و مقتدرانه!

What Colour goes with black carpet?

یکی از دور از انتظار ترین و سنت شکانانه ترین انتخاب های ممکن برای فرش رنگ مشکی است. فرش مشکی می تونه باعث زیبا تر شدن خونه ی شما بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فرش های رنگ روشن همیشه انتخاب اول همه ی ما برای دکور کردن اتاق نشیمن و یا اتاق خواب هستند چون فکر می کنیم که می تونند باعث بشند فضای اتاق روشن تر و باز تر به نظر بیاد و به خاطر این تفکر سال هاست که ما به این انتخاب ها چسبیدیم و افراد خیلی کمی هستند که از فرش هایی با رنگ های برجسته و جسورانه استفاده بکنند و حتا تعداد زیادی از همین افراد هم به ترکیب رنگی های محدودی مثل زرد و طوسی بسنده می کنند.

با این حال مطمئنا هستند کسانی که دوست دارند متفاوت و منحصر به فرد باشند، کسانی که دوست دارند خونه ی خودشون رو جوری طراحی کنند که المان های اصلی و اساسی اون خاص و دور از انتظار باشه. یکی از دور از انتظار ترین و سنت شکانانه ترین انتخاب های ممکن برای فرش، رنگ مشکی است. شاید براتون خیلی دور از انتظار باشه که مشکی چطور می تونه باعث زیباتر شدن خونه ی شما بشه اما کاملا ممکنه.

با فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنم

فرش مشکی انتخابی است که می تونه هم به خونه ی شما ظاهری مدرن و اسپرت اما در عین حال مینیمال بده و هم می تونه با انتخاب مناسب آیتم های دیگه ظاهری کلاسیک و شسته رفته به اتاق شما بده؛ مهم اینه که شما چی دوست دارید و چطور می پسندید.

ویژگی های رنگ مشکی چیست؟

به گزارش شایانیوز، شاید براتون جالب باشه که بدونید دور از انتظار ترین ویژگی رنگ مشکی اینه که در چرخه ی پالت رنگی هیچ جایی نداره یعنی در دسته ی رنگ های اول، دوم و یا سوم قرار نمی گیره، مشکی یک رنگ نیست، در حقیقت مشکی تمامی رنگ هاست و تمامی طیف های نور ور هم به خودش جذب می کنه، شاید به همین دلیل هم هست که ست کردن با مشکی یکی از راحت ترین کار هاست؛ البته باید اشاره کرد که این ست کردنِ راحت بیشتر مختص به پوششه تا دکوراسیون منزل و شما برای اینکه بتونید فضایی آرام بخش و مطلوب برای خونه ی خودتون بسازید نیاز دارید تا برای انتخاب رنگ های مکمل کمی بیشتر وسواس به خرج بدید.

با فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنم

رنگ مشکی نشانه ی چیست؟

برخی ممکن است با خودشان فکر کنند که مشکی نمادی از غم، افسردگی و گوشه گیری است اما برخی دیگر نیز ممکن است رنگ مشکی را نمادی برای استقلال، رمز و راز و قدرت معنا کنند، خب مسئله اینجاست که هر دو درست می گویند چراکه این حالت درونی و احساسات شماست که مشخص می کند مشکی می تواند نماد چه چیزی باشد.

چرا باید فرش مشکی رنگ را انتخاب کنیم؟

همان طور که گفتیم مشکی می تواند فضای اتاق مورد نظر شما را کاملا مینیمال کند به علاوه این که این امکان را به شما می دهد تا از دیگر رنگ های برجسته در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه فرش مشکی این است که لکه ها را می پوشاند و شما نیازی نیست که مدام نگران لکه ها یا تمیز کردن آن ها باشید. آنچه که باید به هنگام استفاده از فرش مشکی در نظر داشته باشید این است که فرش مشکی می تواند ظاهر بسیار خوبی را به اتاق شما بدهد اما به شرط آن که اتاق شما میزبان نور طبیعی باشد در غیر این صورت ممکن است باعث تیره تر و تاریک تر دیده شدن فضای اتاق شما شود.

با فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنم

چه رنگ هایی را می توان برای دکور کردن به همراه فرش مشکی استفاده کرد؟

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم به طور کلی مشکی همنشینی بسیار خوبی با اکثریت رنگ ها دارد اما اگر به دنبال خلق یک فضای بسیار خوب و دلپذیر برای اتاقتان هستید پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ های عنوان شده در زیر استفاده نمایید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نحوه ی به کاربردن این رنگ ها نیز مهم است برای مثال بهتر است که در استفاده از صورتی تند زیاده روی نکنید اما در عوض می توانید با فراغ بال به سراغ استفاده از رنگ سفید بروید. در ادامه چند نمونه از انواع دکور کردن اتاق نشیمن و اتاق خواب را با فرش مشکی رنگ با میبینیم.

با فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنمبا فرش مشکی چطور خونه ام رو دکور کنم

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها