|

خونتو نارنجی بچین

با مبل نارنجی خونتو شیک و پرتقالی دکور کن؛ با این فرش ها جیغیشُ راست و ریس کن!

مبل نارنجی

نارنجی رنگی شاد و پر انرژیه که استفاده ازش توی فضای خونه باعث ایجاد انرژی مثبت و البته هیجان میشه این رنگ از ترکیب قرمز و زرد بدست می یاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نارنجی رو یادتونِ؟؟ ناز نازی ترین عروسک مدرسه موش ها که مدام از همه چی ناراضی بود و نارضایتیشُ با تکه کلام مخصوص خودش یعنی «ایشششش، اینقدر بدم میاد» به روی همه می یاورد. حتما یادتونِ که کپل چقدر اذیتش میکرد البته در نهایت توی فیلم سینمایی مدرسه موش ها این دو تا عروسک جذاب به وصال هم رسیدن.

تا اینجای مطلب احتمالا همه چی براتون گنگ و نامفهوم بوده و از خودتون میپرسید که نارنجی مدرسه موش ها چه ربطی به مبل نارنجی داره؟؟ صبور باشید یه تشابه جذاب بین رنگ نارنجی و نارنجی مدرسه موش ها وجود داره؛ فکر کردید مرضیه خانم برومند الکی اسم عروسک پرانرژی قصه رو گذاشته نارنجی؟ نخیر، خانم برومند رنگ ها رو خیلی خوب میشناخته و به همین خاطر اسم پر انرژی ترین عروسک قصشو نارنجی انتخاب کرده بود. نارنجی خانوم مدرسه موش ها انرژی خیلی زیادی داشت که متاسفانه هَمشُ صرف غر زدن میکرد مهم ترین مشخصه رنگ نارنجی هم پرانرژی بودنشِ.

139306201506141533615314

نکته مهم تو استفاده از این رنگ، اینِ که باید در کنار رنگ هایی قرار بگیره که تندی و جیغ بودنش کنترل بشه تا یه تعادلی به وجود بیاد؛ مثل نارنجی مدرسه موش ها که با کپل خونسرد و بی خیال ازدواج کرد. فرض کنید نارنجی قصه خانم برومند با یه شخصیت پرانرژی مثل خودش ازدواج میکرد اون وقت دیگه خبری از تعادل نبود و مطمئنا زندگیشون بهم میخورد.

مبل نارنجی

اگه میخواین از رنگ نارنجی برای دکوراسیون خونتون استفاده کنید مدرسه موش ها، کپل و نارنجی رو فراموش نکنید یادتون به تعادل باشه. مطمئن باشید اگه چنتا رنگ گرم و پر انرژی مثل نارنجی کنار هم قرار بگیرن اون تعادلی که گفتیم ایجاد نمیشه و مطمئنا فضایی که به وجود می یاد نه تنها زیبا نیست بلکه چشم رو هم اذیت میکنه پس اگه میخواین خونتو با مبلمان نارنجی دکور کنید تو انتخاب رنگ بقیه آیتم ها وسواس به خرج بدید.

مبل نارنجی

مقدمه بحثمون خیلی طولانی شد اما خودم خیلی دوسش دارم امیدوارم شما هم باهاش ارتباط برقرار کرده باشید. خب بریم سر اصل مطلب؛ به سیاق مطالب گذشته توی این مطلب هم قراره راجع به ست کردن مبل با فرش صحبت کنیم. همون طور که در ابتدا گفتیم برای این مطلب سراغ رنگ نارنجی رفتیم میخوایم بهتون بگیم اگه مبل نارنجی دارید بهتره فرشُ از چه رنگ هایی انتخاب کنید تا فضای خونتون دلنشین تر بشه. اما قبل از اینکه راجع به این موضوع صحبت کنیم بهتره یکم راجع به رنگ نارنجی و اینکه مبلمان نارنجی برای چه فضاهایی مناسبِ صحبت کنیم.

مبل نارنجی

نارنجی بیشتر بشناس

نارنجی رنگی شاد و پر انرژیه است که استفاده ازش توی فضای خونه باعث ایجاد انرژی مثبت و البته هیجان میشه. این رنگ جذاب از ترکیب قرمز و زرد بدست می یاد پس میشه گفت که انرژی رو از قرمز و شادی رو از رنگ زرد به ارث برده. اگه از نارنجی به درستی توی دکوراسیون خونتون استفاده کنید به جهت انرژی ای که داره حسابی حالتون خوب میکنه. نارنجی طیف های مختلفی داره که شامل نارنجی تیره (مایل به قرمز تیره یا قهوه‌ای)، قرمز-نارنجی (رنگ خرمالو)، نارنجی اصلی (رنگ کدو تنبل)، نارنجی-زرد (رنگ انبه) و صورتی-نارنجی (رنگ گوشت ماهی) می‌باشد.

مبل نارنجی

از مبل نارنجی چجوری استفاده کنیم؟

اگه میخواین خونتون با مبل نارنجی دکور کنید احتمالا نگرانید که ممکنِ این رنگ به خاطر جیغ بودنش بعد از مدتی توی ذوقتون بزنه و ازش خسته شید. باید بگم که نگرانیتون تا حدودی به جا و درستِ؛ پس از رنگ نارنجی درست و محدود استفاده کنید.

مبل نارنجی

اگه مبلمان نارنجی انتخاب شماس لازم نیست کل ست نارنجی باشه فرض کنید مبلمانتون شامل یه کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره باشه میتونید کاناپه رو نارنجی انتخاب کنید و مبل های تکُ طوسی، بژ یا سبز در نظر بگیرید و در دو طرف کاناپه قرار بدید. البته این ترکیب به صورت برعکس هم میتونه اتفاق بیفته. به این ترتیب که کاناپه طوسی، سبز یا بژ و مبل ها نارنجی باشن. این نمونه ها فقط مثال هایی بودن برای تقریب به ذهن با هر رنگی که دوست دارید میتونید چنین ترکیبات جذابی رو بسازید.

مبل نارنجی

برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید

یه مشکل خیلی بزرگ تو خونه های ایرانی اینِ که از رنگ های زیادی استفاده میشه این مسئله باعث ایجاد نوعی شلختگی تو خونه میشه. بهترین حالت اینِ که برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید یه رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو تا رنگ دیگه رو جوری به کار ببرید که به صورت پاشیدن باشه یعنی خیلی زیاد نباشه در واقع دو تا رنگ دیگه نباید موجب بشن که رنگ اصلی نتونه خودشُ نشون بده.

مبل نارنجی

اگه مبلمانت نارنجیه فرشتُ این رنگی انتخاب کن

بعد از اینکه خیالتون از خرید مبل راحت شد باید برید سراغ فرش؛ اصلا مگه خونه بدون فرش میشه؟؟ اگه میخواین برای خونتون فرش بخرید خیلی مهمِ که با رنگ و مدل مبلتون هماهنگی داشته باشه. پس اگه مبلمانتون مدرنِ لطفا بی خیالِ فرش سنتی بشید چون این دو تا آیتم هیچ هماهنگی ای با هم ندارن. پس همون قدر که مبل برای داشتن یه خونه شیک و جذاب مهمِ بقیه آیتم ها مثل فرش هم بسیار مهم هستند.

مبل نارنجی

اگه مبلتون نارنجیه میتونید فرش از رنگ هایی مثل بژ، طوسی، سفید، سبز، صورتی چرک، آبی، نخودی، نسکافه ای و قهوه ای انتخاب کنید. انتخاب فرش رنگارنگ در کنار مبل نارنجی هم انتخاب مناسبی است فرش هایی با طرح های هندسی با رنگ هایی مثل آبی، زرد، کرم، خاکستری، قرمز، نسکافه ای و قهوه ای بهترین ترکیب‌های رنگی در کنار مبل نارنجی است.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

مبل نارنجی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها