|

نکات مهم در ارتباط با رنگ مو که باید بدونید

خانم هایی که موهاتون رو رنگ می کنید، برای زیبایی بیشتر این نکته ها رو رعایت کنید

tips for protecting hair colored

انتخاب یک رنگ موی خوب و با کیفیت بالا قطعا مهمه اما عواملی که سلامت مو رو تهدید می کنند و بر زیبایی رنگ مو تاثیر می گذارند بیشتر از این هاست

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خانم هایی که به دنبال تنوع و تغییر های شگرف توی چهره ی خودشون هستند هیچ چیزی نمی تونه مثل یه رنگ موی تازه جذاب و تاثیر گذار باشه، خیلی از خانم ها هم هستند که به خاطر پوشوندن تارهای سفید موشون به سراغ رنگ کردن موهاشون میرن، به هر حال فرقی نمی کنه که دلیل شما برای استفاده از رنگ مو چیه، نهایتا رنگ مو یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین لوازم و محصولات آریشی به حساب میاد که می توه چهره ی شما رو حسابی تغییر بده.

انتخاب یک رنگ موی خوب و مناسب که از کیفیت بالایی برخوردار باشه قطعا اقدام هوشمندانه ایه به خاطر این که این جور رنگ مو ها نه تنها به زیبایی بلکه به سلامت موهای شما هم اهمیت می دهند، اما عواملی که سلامت موهای شما رو تهدید می کنند و بر زیبایی رنگ موی شما تاثیر می گذارند خیلی بیشتر از صرفا استفاده از یک رنگ موی خوب و با کیفیته.

نکات مهم در ارتباط با رنگ مو که باید بدونید

به همین خاطر اگر شما هم از اون دست خانم هایی هستید که دست کم هر چند وقت یک بار برای ایجاد یه تغییر جذاب توی چهرتون به سراغ رنگ کردن موهاتون میرید حتما به خوندن این مطلب ادامه بدید که در ادامه ما چند نکته ی مهم رو با شما به اشتراک می گذاریم که در صورت رعایت کردنشون مطمئنا هم سلامت موهاتون حفظ میشه و هم زیبایی رنگ موتون.

نکات مهم در ارتباط با رنگ مو که باید بدونید:

به گزارش شایانیوز، در قدم اول خیلی مهمه که توجه داشته باشید قبل از رنگ کردن موهاتون رو نشویید. فرقی نمی کنه که تصمیم دارید به آرایشگاه برید یا اینکه خودتون موهاتون رو توی خونه رنگ کیند به هر حال سعی کنید ککه تا 24 ساعت قبل از استفاده از رنگ مو هاتون رو نشویید به خاطر این که چربی طبیعی ای که روی موهاتون قرار داره باعث میشه که موهاتون بهتر رنگ بگیره و دوامش هم بیشتر باشه.

در قدم دوم آنچه که مهم است شما به آن توجه داشته باشید این است که پس از رنگ کردن موهایتان باید از انواع شامپوها و شوینده های مخصوص موهای رنگ شده استفاده نمایید چراکه این نوع از شامپوها فاقد سولفات می باشند و به همین دلیل هم باعث تثبیت رنگ موی شما می شوند.

نکات مهم در ارتباط با رنگ مو که باید بدونید

نکته ی سوم که البته جزو نکته های بسیار مهم برای حفظ سلامت مو به حساب می آید این است که پس از رنگ کردن و به خصوص دکلره کردن موهایتان هرچه کمتر موهایتان را سشوار بکشید و به طور کلی در معرض حرارت ناشی از دستگاه ها و ابزار حالت دهنده ی مو قرار دهید، موهایتان سالم تر و مستحکم تر باقی می ماند. واقعیت این است که بعد از رنگ کردم به نظر می رسد که سشوار کشیدن باعث زیباتر و براق تر دیده شدن موها می شود اما اگر هم این طور باشد برای موهای شما بسیار زیان بار است زیرا موهای رنگ شده شکننده تر و آسیب پذیر تر از حالت عادی موهای طبیعی شما هستند و حرارت ناشی از این دست دستگاه ها می تواند به فولیکول های موهای شما آسیب برساند و در مواردی حتا باعث سوختگی ساقه ی موهای شما شود.

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگری هست که باید به هنگام و بعد از رنگ کردن موها رعایت نمود تا موهایی زیبا تر وسالم تر داشته باشیم؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها