|

خانمِ جذاب می دونی ابروی مناسب شما چه شکلیه؟ اول فرم صورتت رو بشناس بعد برو آرایشگاه

Which Eyebrow Type Is Perfect for Your Face Shape

اگر نمی دونید که فرم صورتتون دقیقا چه شکلیه ما کمکتون می کنیم تا بتونید ویژگی های چهره خودتون رو بشناسید و بهترین حالت ابرو رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای اینکه بتونید ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید خیلی مهمه که در کنار توجه به انواع و اقسام ویژگی های پوششتون به جزئیاتی مثل نوع آرایش کردنتون هم اهمیت بدید. یکی از مهمترین جزئیاتی که هر خانم خوش سلیقه و باهوشی بهش توجه می کنه حالت ابروهاست. حالت ابروها می تونند تاثیر باور نکردنی ای توی زیبایی و جذابی چهره ی شما داشته باشند. حالا برای اینکه بدونید چه فرم ابرویی دقیقا مناسب صورت شماست اول از همه باید بدونید که فرم صورتتون چه شکلیه، چون جدای از بحث مد و فشن این فرم صورت شماست که مشخص می کنه چه حالت ابرویی برای شما بهترینه.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

همون طور که می دونید ما شش نوع فرم صورت داریم به این ترتیب که:

  • بیضی
  • گرد
  • مستطیل
  • لوزی
  • قلبی
  • مربع

و اما در ادامه ما ابروی مناسب هر فرم صورت رو با شما به اشتراک می گذاریم و اگر نمی دونید که فرم صورتتون دقیقا چه شکلیه ما کمکتون می کنیم تا بتونید ویژگی های چهره ی خودتون رو بشناسید و نهایتا با توجه به اون بهترین و مناسب ترین حالت ابرو رو برای خودتون انتخاب کنید.

1.صورت بیضی شکل

معمولا افرادی که صورت بیضی شکل دارند، پیشانی اون ها پهن تر از چانه اشان است و در حقیقت میشه گفت چانه باریکی دارند به علاوه ی این که استخوان های گونشون هم برجسته است. و اما بهترین حالت ابرو برای این دسته از افراد ابروهای زاویه دار البته نه با قوس زیاده.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

2.صورت گرد شکل

به گزارش شایانیوز، به طور معمول تشخیص دادن صورت گرد اصلا کار سختی نیست به خاطر اینکه این افراد پهنای صورت و گونه ی یکسانی دارند، بهترین حالت ابرو برای این دست از خانم ها ابروهای کمانی است و جدا به شما پیشنهاد می کنیم که اگر فرم صورت گردی دارید از ابروهای صاف دوری کنید.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

3.صورت مستطیل شکل

به این فرم از صورت اصطلاحا صورت های کشیده هم می گویند، ویژگی بارز این فرم از صورت خط فک، چانه باریک و استخوان های برجسته ی گونه است. بهترین انتخاب برای این خانم ها هم ابروهای نسبتا صاف و کشیده است، در عوض ابروهای زاویه دار رو به بالا خیلی برای این خانم ها مناسب نیست و زیبایی چهرشون رو کم می کنه.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

4.صورت لوزی شکل

به این فرم از صورت الماسی هم می گویند، صورت هایی که زاویه دار هستند و پیشانی کوتاه و شقیقه های پهن دارند. به طور معمول به این دست از خانم ها پیشنهاد میشه که ابروهای خمیده و کمانی رو انتخاب کنند.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

5.صورت قلبی شکل

صورت قلبی شکل تقریبا شبیه به صورت بیضی شکل است با این تفاوت که افرادِ با صورت قلبی شکل دارای چانه های کشیده و نوک تیز هستند. از لحاظ حالت ابرو نیز دقیقا مانند صورت های بیضی شکل بهتره که از ابروهای فوق العاده صاف دوری کنند و در عوض ابروهای خمیده رو انتخاب کنند.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

6.صورت مربع شکل

بارز ترین ویژگی افرادی که صورت مربع شکل دارند پیشانی، گونه و خط فک یکسان است. بهترین حالت ابرویی هم که بر روی چهره ی این افراد می نشیند، ابروهای منحنی ایست که در انتها قوس پیدا می کند.

فرم ابروی مناسب من چیه؟

فرم صورت شما کاربران شایانیوز کدام یک از این گزینه هاست؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها