|

جنون شکنجه جنسی مردان/ قاتلی که پس از آزار جنسی قربانی را میکشت و به دریا می انداخت

کارل پانزرام یکی از جنایتکاران زنجیره‌ای معروف تاریخ و یک قاتل زنجیره ای، متجاوز ، کودک آزار ، سارق ، دزد ، و سارق آمریکایی بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کارل پانزرام یکی از جنایتکاران زنجیره‌ای معروف تاریخ و یک قاتل زنجیره ای ، قاتل ولگردی ، قاتل دسته جمعی ، متجاوز ، کودک آزار ، آتش افروز ، سارق ، دزد ، و سارق آمریکایی بود که در اوایل قرن بیستم زندگی می‌کرد. او به خاطر ارتکاب جرائم متعددی از جمله قتل، تجاوز و دزدی شناخته شده است.  این قاتل در اعترافات زندان و در زندگینامه خود اعتراف کرد که بیست و یک پسر و مرد را به قتل رسانده است که تنها پنج مورد از آنها قابل تایید است اما او مظنون به کشتن بیش از 100 مرد است.

20

کودکی ای که دود شد

پانزرام در 28 ژوئن 1891 در ایالت مینه‌سوتا، ایالات متحده به دنیا آمد. او در یک خانواده پرتنش و مشکل‌دار بزرگ شد. پدرش به او توجه کافی نداشت و مادرش نیز به دلیل رفتارهای خشونت‌آمیز پدر، از او جدا شد. پانزرام در کودکی مورد آزار قرار گرفت و این موضوع تأثیر زیادی بر روان او گذاشت. پانزرام در سنین جوانی به مدرسه رفت، اما به دلیل نافرمانی و رفتارهای پرخاشگرانه‌اش، به سرعت از تحصیل بازماند. او در سن 7 سالگی برای اولین بار به خاطر دزدی دستگیر شد. این تجربه، آغاز یک چرخه معیوب از جرم و جنایت در زندگی او بود.

21

در زمانی که او یازده ساله بود، خانواده‌اش او را به عنوان بخشی از معامله‌ای به اتهام دزدی به یک مدرسه اصلاحی فرستادند. در طول دو سالی که در خانه نوجوانان به طور مکرر مورد لواط و شکنجه فیزیکی قرار گرفت، مشکلات عاطفی او به تدریج بدتر شد. او در نوجوانی از آتش زدن لذت می برد تا بتواند آتش سوزی ساختمان ها را تماشا کند و اغلب در مورد ارتکاب قتل عام خیال پردازی می کرد.

23

تجربه تجربه های جدید آن زمان که آرزوها محقق نشد

پس از ترک مدرسه، کارل به زندگی بزهکاری ادامه داد. در سنین نوجوانی، او به سرقت و جنایات کوچک مشغول شد. در 16 سالگی، برای اولین بار به زندان افتاد. در زندان با جنایتکاران دیگر آشنا شد و تحت تأثیر آن‌ها قرار گرفت. این آشنایی‌ها باعث شد که او به سمت جنایات بزرگ‌تر سوق پیدا کند. پس از آزادی از زندان، تصمیم گرفت که زندگی خود را تغییر دهد، اما این تغییر در عمل محقق نشد. او به دزدی و سرقت ادامه داد و به زودی به جرائم سنگین‌تری مانند تجاوز و قتل نیز دست زد.

22

مقتولانی که به دریا سپرده شدند

در سال 1920 پانزرام اولین قتل خود را انجام داد. او ملوانان را در نیویورک فریب داد و از کافه ها دور کرد، آنها را مست کرد، به آنها تجاوز کرد و به آنها شلیک کرد و بقایای آنها را به رودخانه انداخت. او ادعا کرد که در مجموع ده نفر را کشته است. پس از آن این رویه که مردان و حتی پسران کوچک را ابتدا مورد آزار جنسی قرار داده و پس از  آن به قتل برساند بخشی جدایی ناپذیر ا ز زندگی او شده بود.

26

خشمی تکان دهنده از سر انتقام

او متهم به قتل چندین نفر بود و به خاطر جنایاتش در دادگاه محاکمه شد. در این زمان، او تصمیم گرفت که با قاضی و پلیس بازی کند و اعترافات خود را به شکلی عجیب و غریب بیان کند. او در دادگاه به طور بی‌رحمانه‌ای از جنایاتش صحبت کرد و هیچ نشانه‌ای از پشیمانی نشان نداد. در نهایت به اعدام محکوم شد و در 10 سپتامبر 1930، کارل پانزرام در زندان لوانورث ایالت کانزاس اعدام شد. او قبل از اعدامش گفت: "من هیچ چیز را نمی‌خواهم جز اینکه دنیا را ترک کنم." این جمله نشان‌دهنده‌ی عمق ناامیدی و خشم او نسبت به زندگی و جامعه بود.

24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها