|

تکلیف حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

علی دهقان‌کیا گفت: «همه بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت‌ سازمان احکام بازنشستگی خود را مشاهده کنند.»

لینک کوتاه کپی شد

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت مطالبات افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با پرداخت حقوق اردیبهشت خبر داد. علی دهقان‌کیا، با اشاره به صدور احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: «همه بازنشستگان می‌تـوانند با مراجعه به سایت سازمان احکام بازنشستگی خود را مشاهده کنند.»

او در ادامه گفت: «یکی از ‌موضوعاتی که مورد توجه سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد این است که متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دائمی باشد که در همین ارتباط نامه‌ای از سوی کانون عالی بازنشستگان به رئیس جمهور داده شده است.»

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران همچنین با اشاره به مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان (سایر سطوح) در اردیبهشت گفت: «با توجه به تغییراتی که در بازبینی مجدد احکام حقوق بازنشستگان انجام شده است قرار است مابه‌التفاوت حقوق آنها پرداخت شود.» او درباره این موضوع گفت: «برهمین اساس مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح که احکام آنها اصلاح شده با حقوق اردیبهشت پرداخت خواهد شد.»

مرحله اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد سال ۹۹ اجرایی و حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت. مرحله دوم این متناسب‌سازی نیز در پرداخت حقوق فروردین ماه این جمعیت لحاظ خواهد شد.

به گفته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، براساس این متناسب‌سازی، بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠، ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. بازنشستگان با بیش از ٣٠ سال سابقه نیز باتوجه به سنوات بیش از این مبلغ و بازنشستگان کمتر از ٣٠ سال سابقه هم کمتر از این میزان را (باتوجه به سنوات) دریافت خواهند کرد. در این راستا ۲۸ اسفندماه ۹۹ مبلغ یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها