|

ظاهر جالب مریم امیر جلالی در مراسم شب یلدا

امیر جلالی را اغلب ما با اجرای خوب و باور پذیرش در سریال های طنز عطاران به خاطر داریم. بازیگری که هنرپیشگی را دیر شروع کرد اما توانست موفق…

لینک کوتاه کپی شد

مریم امیر جلالی را اغلب ما با اجرای خوب و باور پذیرش در سریال های طنز عطاران به خاطر داریم. بازیگری که هنرپیشگی را دیر شروع کرد اما توانست موفق ظاهر شود. حالا اما نام او را بیشتر با برنامه شام ایرانی میشنویم.

حالا اما نام او را بیشتر با برنامه شام ایرانی میشنویم. برنامه ای که اقباسی نه چندان جالب از بفرمایید شام آنور آبی است. چند بازیگر خانم در آن حضور دارند و هر شب یک نفر میزبان است. امیر جلالی به همراه فلور نظری، بهاره رهنمای و شهرزاد کمال زاده در این سری برنامه حضور دارند.

حواشی و بحث های این برنامه به سرعت در فضای مجازی پخش می‌شود و گاها جواب های امیرجلالی هم دیدنی است. همین امر مخاطبان بیشتری را به صفحه اینستاگرام این هنرمند گسیل کرده است.

مریم امیر جلالی؛ یلدا بازی و تولد

شب گذشته مریم امیر جلالی عکس هایی از خود در کنار تزئینات و خوراکی های یلدایی منتشر کرد. به علاوه این مناسبت متقارن با تولد این بازیگر شده بود. امیر جلالی تولد خود را در کنار جمعی از هنرپیشه ها جشن گرفت.

ظاهر جالب مریم امیر جلالی در مراسم شب یلدا

بیوگرافی مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی متولد ۱۳۲۸ در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است. مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی ۵ سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

منبع: راه خبر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی