|

استایل دانشجویی تابستانی / اینجوری میشی دردونه حراست دانشگاه به همه مثالت میزنن

استایل دانشجویی گاهی سخت میشه چرا که نمیدونیم چی رو با چی بپوشیم اما اینجا یاد میگیریم و شیک گوشی رو می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا گرم شده و خیلی از دانشجو های خانوم هستن که نمیدونن چی بپوشن. چرا که استایل دانشجویی اینجوریه که شما هم باید خوشتیپ باشید و هم مدل فرهنگی، چرا که محیط درسی و فرهنگیه! این که یک دانشجوی بانو استایلی که به عنوان تیپ محفلی و دوستانه میزنه رو در دانشگاه نداشته باشه، خب یه موضوع کاملا طبیعی خستش و در واقع باید به همین شکل باشه. انا اینکه کدوم آیتم لباس به کدوم آیتم میاد و چی با چی بهتره میشه موضوع اصلی بحث که اغلب افراد نمیدونن چه مدل لباس و کیف و کفش هایی میتونن با هم ست و هماهنگ بشن. استایل دانشجویی استایلی هستش که بادی حراست پسند هم باشه تا خانوم دانشجو دچار مشکل نشه و به کلاساش نرسه! خیلی از استایل ها هستند که با مقنعه میتونن خوشگل بشن، تنها کافیه تا بلدشون باشیم و یه ظاهر بی نظیر و خوشتیپ بسازیم. با ما همراه باشید تا ببینیم چه میشه کرد!

استایل دانشجویی

استایل دانشجویی جذاب با مانتو کتی

مانتو کتی اونقدری تنوع داره که میشه در انواع استیل های رسمی، کژوال، دانشجویی و نیمه رسمی پوشید و به راحتی ستش کرد. مانتو کتی در رنگ های مختلفی طراحی و تولید میشه که اغلب هم کوتاه هستند اما در قد های تا زانو نیز به راحتی گیدا یمشه. شما میتونه مانتو کتی مشکی رو همراه با شلوار پارچه ای راسته و یا انواع جین ها و بوت کات و حتی مام اتسلی بپوشید و لذتش رو ببرید. ست پیشنهادی ما به شما مانتو مشکی اورسایز همراه با شلوار جین مام فیت و یک کتونی یا کفش لوفر می باشد. یادتون نره این استایل کیف دستی بزرگ میخواد و کوله پشتی!

استایل دانشجویی

تاثیری که مانتو بلند در استایل دانشجویی داره

مانتو بلند میتونه استایل شما رو رسمی نشون بده و به جهت اینکه یک دختر جوان شیک و مدرن باشید، کافیه تا تا از یه مانتو بلند همراه با شلوار جین اسکینی قد نود و یا شلوار راسته و کفش آکسفورد استفاده کنید. مانتو های بلند این خوبی رو دارن که میتونن اندام قد رو بلند قد نشون بدن و البته لاغر تر. اگر هم دانشگاه شما بهتون اجازه پوشیدن مانتو جلو باز رو میده میتونید از مانتو جلو باز همراه با یک شومیز ساده سفید یا میکش و حتی طوسی استفاده کرده و ظاهری زیبا بسازید. یادتون نره که شلوار بگ انتخاب درستی برای این استایل نیست.

استایل دانشجویی

استایل کژوال مناسب دانشگاه

استایل کژوال یکی از محبوب ترین استایل های دهه هشتادی ها محسوب میشه که سبک راحتیه و میشه ازش به عنوان تیپ دانشجویی و خیابونی و دورهمی و دوستانه استفاده کمرد. در این استایل میتوان از مانتو هایی با قد متوسط یا کوتاه استفاده ، امااااا همراه با شلوار هایی مثل بگ یا مام استایل که با کفش لوفر یا کتونی ست میشن. همچنین به کار بردن رنگهای زنده و محجوب با طرح های ساده میتونن بخشی از استایل کژوال باشند که زیبایی شما رو کامل می کنند. شومیز و سارافون نیز جزوی از کژوال هستند که با اکسسوری های مثل ساعت های طریق و یا بند چرمی خیلی شیک و رسمی خواهند شد.

استایل دانشجویی

استایل دانشجویی اینبار با شلوار بوت کات

شلوار های بوت کات یا همون جین دمپا گشاد میتونن واسه هر فرم بدنی خوشگل باشند. این مدل شلوار زیبایی خاصی به استایل دانشجویی میده که خب همراه با مانتو های خیلی بلند نباشه بهتره. مانتوی مناسب برای شلوار بوت کات حداکثر تا زانو هستش که خب این امر باعث کشیده تر نشون دادن قد شما خواهد شد. همچنین یادتون نره که از مانتو های فیت استفاده کنید  و از طرفی یادتون نره که شلوار بوت کات با مانتو کتی هم عالی میشه. کتونی با این سبک شلوار‌های بوت کات بی نظیره پس اصلا از قلم نندازید.

استایل دانشجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها