|

ارزان ترین اسپری ها با مانایی صد ساعته / اینارو بزنی بوی بهشت میدی باشگاه و بیرون

استفاده از اسپری این روزا خیلی اهمیت داره اما اینکه کدوم اسپری بدن موندگاری بالاتری داره خیلی مهمه که در این مطلب باهاشون آشما میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا گرمه، خیلی گرم! بسیاری از افراد قصد رفتن به باشگاه رو کردن و بی شک هرچقدر هم که فضای باشگاه خنک کننده داشته باشه، باز هم گرما و عرق به بدن غلبه کرده و احتمال اینکه بوی بد عرق بپیچه زیاده. اما نکته مثبت اینه که دیگه این روزا مثل قبل نیست و این موضوع میتونه به راحتی حل بشه. تنها کافیه تا افراد حمام خود را به شکل منظم رفته و از آیتم هایی به مانند اسپری و مام غافل نشن. البته که ادکلن های گران قیمتی هم هستند که افراد جهت رفتن به محل کار و روزمره استفاده می کنند، اما برای مواقع عادی و به خصوص باشگاه، اسپری که یک خوشبو کننده دم دستی هستش ایده آل ترینه. چرا که اسپری ها لباس رو لک و زرد نمی کنند، اما از طرفی هم به دلیل اینکه عطر های رقیق شده ای هستند، خب نمیتونن ماندگاری خیلی بالایی داشته باشند. اما اگر اسپری ها رو بشناسیم و یک انتخاب خوب داشته باشیم، میتونیم با قیمتی به صرفه و ارزان اسپری هایی و تهیه کنین که تا 8 ساعت ماندگاری دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این دست اسپری ها آشنا بشیم.

اسپری بدن با ماندگاری بالا

اسپری بدن زنانه مدیا مدل CHANEL CHANCE با قیمت: 65000 تومان

این اسپری یعنی اسپری بدن زنانه مدیا مدل CHANEL CHANCE میتونه از یک تا هشت ساعت ماندگاری داشته باشه و با حجم 200 میلی لیتر طبعی خنک و جذاب به بدن انتقال میده که مناسب بانوان است. این اسپری واسه فصل بهار و جاهای خنک عالی هستش و از اونجایی که یه برند درجه یک ایرانیه، این روزها با کیفیت و بوی منحصر به فردش خیلی بر سر زبونا افتاده.

به چه دلیل اسپری مدیا مدل CHANEL CHANCE رو بهترین انتخاب کردیم؟ 

اسپری بدن زنانه نام برده نسبت به خیلی از اسپری‌ های خوشبوکننده بدن واقعا قیمت ارزان تر و به صرفه تری داره. از طرفی هم بالای 90 درصد کاربران بعد از استفاده از این محصول اعلام رضایت کرده اند، مگر اینکه از بو و رایحه ای که داشته خوشش نیومده باشه. جدا از این موضوعات این اسپری علامت سیب سلامت هم داره که محصولی بهداشتی و سالم برای پوست بدن محسوب میشه.

اسپری بدن با ماندگاری بالا

اسپری خوشبو کننده بدن زنانه پرستیژ مدل Halloween با قیمت: 60000 تومان

این اسپری با حجم 150 میلی‌ لیتر، و البته ماندگاری بسیار بالا و قوی، رایحه ای گلی و هالووین داره که از طرفی طبعش هم گرمه. اسپری بدن زنانه پرستیژ دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، مناسب برای بانوان می باشد که باعث میشه تا خیال افراد از بابت استفاده کردنش راحت بشه. 

اسپری بدن با ماندگاری بالا

اسپری خوشبو کننده بدن زنانه مای مدل فاکسی با قیمت: 125000 تومان

این اسپری که حجمی بیشتر یعنی 200 میلی‌لیتر داره، دارای یک ماندگاری خوب با رایحه گلی می باشد که مشک و عنبر است. اسپری خوشبو کننده بدن زنانه مای مدل فاکسی الکل ندارد و ضد حساسیت نیز هست. دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد که طبع خنکش برای بانوان عالیه.

اسپری بدن با ماندگاری بالا

اسپری بدن زنانه بیو استار مدل Victoriya Secret Bomshel با قیمت: 140000 تومان

در اینجا اسپری بدن پیشنهادی ما با حجم 200 میلی‌لیتر ماندگاری بسیار خوبی داره که با رایحه شیرین و طبع خنک رو به متعادلش، هوش از سر هر بانویی میبره و توجهشون رو جلب میکنه. این اسپری مجوز از سازمان غذا و دارو داره و بسیار مناسب بانوان می باشد. 

اسپری با ماندگاری بالا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها