|

مراحل زیرسازی کرم پودر / هوا گرم شده میخوای یه وقت عرق کردی کرمت نماسه این کارا واجبه

در این مقاله در خصوص مراحل زیرسازی کرم پودر براتون صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها یه آرایش بی نقص برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه موضوعی که این روزا در خصوص میکاپ تغییر کرده این هست که افراد به این نتیجه رسیدن که آرایشی خوبه که بتونه زیبایی های شما رو بولد و نواقص چهره تون رو کاور و پنهان کنه نه اون که به کلی ازتون یه آدم جدید میسازه طوری که کسی موقع دیدنتون نتونه بشناستتون بنابراین شما باید به دنبال آرایش های نچرال و زیبا باشید چون دوره ی آرایش های خلیجی گذشته و یه جورایی میشه گفت که اگر الان به سراغ میکاپ متعادل برید در آینده از دیدن عکس هاتون خنده تون نمیگیره و با خودتون نمیگید چه سمی بودم پس راجبه این موضوع حسابی حواستون رو جمع کنید تا یه همچین موضوعی براتون پیش نیاد.

اما میکاپ خوب داشتن هم به این راحتی نیست در وهه ی اول شما برای این منظور نیاز به یه ابزار خوب یعنی لوزم آرایشی با کیفیت دارید که باید با ویژگی های ظاهری و پوست شما سازگاری داشته باشن مثلا در صورتی که پوستتون چرب هست و ضد آفتاب میخواهید باید به سراغ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب برید و با استفاده از اون علاوه بر این که پوستتون رو در برابر اشعه ی مضر خورشید محافظت میکنید میزان ترشح چربی توسط اون رو هم تحت کنترل دربیارید. مورد دیگه که برای داشتن میکاپ خوب پیش نیاز محسوب میشه مهارت شما در این زمینه هست که خب با تمرین و صد البته بالا رفتن آگاهی در این این زمینه بیشتر میشه مثلا یکی از مسائل مهم در این زمینه بلد بودن زیرسازی کرم پودر هست که خیلی به کار میاد چون نمیذاره این ماده روی پوستتون بماسه و منظره ی بدی ایجاد کنه که حالا در این مقاله میخواهیم این کار رو بهتون به صورت گام به گام آموزش بدیم، پس با ما همراه باشید.

زیرسازی کرم پودر

مرحله ی اول: شستن صورت

قبل از این که شروع به آرایش کنید باید صورتتون رو از شر هر گونه چربی و آلودگی پاک کنید و در صورتی که از روز قبل روی پوستتون آرایش دارید اول اون رو با پاک کننده ی آرایش پاک کنید و بعد با شوینده ی مناسب پوستتون به خوبی صورتتون رو بشورید و با یه حوله ی نرم خشکش کنید.

مرحله ی دوم: استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

بعد از شستشوی صورت و خشک کردن اون نوبت میرسه به کرم آبرسان و مرطوب کننده چون ممکن هست که پوستتون بعد از شستن یه مقدار خشک بشه که برای رهایی از این حالت باید ابتدا از آبرسان و بعد از مرطوب کننده استفاده کنید موقعی که اونا رو زدید به خوبی روی پوستتون ماساژشون بدید تا جذب بشن.

زیرسازی کرم پودر

مرحله ی سوم: استفاده از پرایمر و زدن کرم پودر

خیلی از خانوم ها از موندگاری کم یه سری از کرم پودرها گله دارن که خب در برخی از اوقات مشکل از کرم پودر نیست بلکه زیرسازی پوستشون مشکل داره که خب برای رفع اون مراحل قبلی رو باید انجام بدن که هیچ حالا باید از پرایمر استفاده کنن تا دوام آرایششون رو بیشتر کنن.

در اصل وظیفه ی پرایمر این هست که چروک های سطحی و منافذ پوست شما رو پر میکنه و برای زدن کرم پودر یه پوست صاف و یکدست براتون درست میکنه.

حالا که پرایمر رو هم زدید نوبت به زدن کرم پودر میرسه فقط دقت کنید که رنگش حتما با پوستتون همخونی داشته باشه و حالت مصنوعی بهتون نده.

مرحله ی چهارم: استفاده از کانسیلر

شاید فکر کنید که با زدن کرم پودر دیگه کار تموم شده ولی خب باید بگیم خیر اینطور نیست و حالا شما باید در این مرحله یه کانسلیر خوب تهیه کنید و با استفاده از اون هر گودی و سیاهی مثل سیاهی چشم رو که نمیشه با کرم پودر اون ها رو پوشوند رو با استفاده از این ماده کاور کنید و تمرکز رو از روشن بردارید. همچنین کانسیلر میتونه لکه ها، قرمری های پوست و تیرگی های اون رو هم براتون در کسری از ثانیه محو کنه.

بعد از کانسیلر هم پودر فیکس بزنید تا کانسیلرتون روی چروک ها و خطوط پوستتون جمع نشه.

زیرسازی کرم پودر

مرحله ی پنجم: زدن فیکساتور

خب رسیدن به مرحله ی آخر وقتی که تمام مراحل گفته شده رو انجام دادید برای این که آرایشتون ثابت بمونه و تغییری در رنگ کرم، رژ، سایه و...براتون پیش نیاد باید از فیکساتور استفاده کنید و برای این منظور باید اسپری فیکساتور رو توی فاصله ی 20 سانتیمتری صورتتون قرار بدید و از این فاصله روی صورتتون اسپریش کنید و تمام.

زیرسازی کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها