|

گرون ترین عروسیا که قد قصر خدا پول دادن واسه بزن بکوبشون / جاشون تو ناف گینسه

عروسی تو هر جای دنیا هم که باشه باز هزینه ای کم نداره اما برخی هستند در جهان که گرون ترین عروسیا رو گرفتن و در لاکچری ترین لحظات سپری کردند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- عروسی! مقوله عروسی تو هر کجای دنیا هم که باشه نسبت به همون کشور میشه گفت تقریبا پر هزینه ترین مراسمی هستش که گرفته میشه. شما یه نگاه به سالنای زیبایی و تالار ها و جشن های عروسی که تو کشور خودمون گرفته میشه بنداز، قطعا می دونید که تا به جه اندازه جیب خالی کن هستند که خب با توجه به سلیقه و بودجه و خواسته های که دارید این هزینه متفاوته. 

اما همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم فکر نکنید که عروسی گرفتن فقط تو ایرانه که این مدلیه و تو هیچ کجای دنیا اینم جشن ارزون در نمیاد، اما خب برخی هستند که هزینه عروسیشون درآمد ناخالص برخی کشورها برابری میکنه! اما بعد از اینکه حسابی متعجب شدیم این سوال میاد به ذهن که اصلا چه کسانی تو دنیا قادر هستند تا این مبالغ رو پرداخت کنند؟ قطعا افراد مشهور و پادشاهان و صاحبان منصب هستند که از عهده آن بر میان که برای رسیدن به این سوال باید بگیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این افراد آشنا بشیم.

البت که فراموش نکنیم تو کشور خودمون هم سلبریتی هایی هستند به مانند آقای محمدرضا گلزار که هزینه ای عجیب برای عروسی خود کردند.

کیم کارداشیان از سلاطین حواشی و کریس هامفریز

قطعا هر جایی که از حاشیه و لوکس بودن حرف میاد وسط، امکان نداره که هیچ اسمی از خانواده کارداشیان جنر دیده نشه و حضوری قابل توجه دارند.سال 2011 بود که کیم کارداشیان اون تایمی که هنوز انقدر شهرت نداشت و ثروتمند نبود، واسه عروسیش با بازیکن بسکتبال کریس هامفریز حدود 10 میلیون دلار هزینه کرد که خب مشخص میشه کیم کارداشیان از چه راه هایی مشهور شده! هرچند که همه میدونیم این ازدواج فقط 72 روز دوام آورد و کیم خواستار طلاق شد! این طلاق دو سال بعد ، در سال 2013 ، شد که او از کانیه وست فرزند اولش رو باردار بود.

file

مایکل جردن و ایوت پریتو

به نظر شما مایکل جردن پادشاه بسکتبال نیاز به عروسی ای مجلل دارد؟ در اینجاست که باید بگیم بله این زوج در سال 2013 در فلوریدا عروسی کردند و هزینه ای به اندازه کیم پرداخت نمودند. در این مراسم 300 مهمان حضور داشت که خب 10 میلیون دلار هم هزینه بردار بود. 

درسته که این عروسی ده سال گذشته گرفته شده، اما قطعا این میزان هزینه مبلغی بسیار بالا بوده و هست.

Untitled

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

چه کسی ثروتمندتر از ولیعهد بریتانیا برای عروسی 36 میلیون دلاری وجود داره؟ جالبه که بدونید ویلیام و همسرش کیت تو کالج عاشق همدیگه شدن و در سال 2011 هم ازدواج کردند. 

واقعا جای شاخ درآوردنه که بیش از 800 هزار دلار پولی که برای این عروسی هزینه شد صرف پذیرایی از مهمونها گشت و از طرفی هم تنها لباس الکساندر مک کویین، یعنی عروس سلطنتی این خاندان 500 هزار دلار هزینه بردار شد.

Untitled

پرنس هری و مگان مارکل

البته که قصه ریخت و پاش این خانواده تمامی نداره و باید بگیم گرونترین عروسی تاریخ میرسه به برادر پرنس نام برده یعنی هری، که با برآورد هزینه‌ 48 میلیون دلاری به این زوج پرحاشیه سلطنتی تعلق داره. البته که از طرفی هم شاید جالب باشه بدونید که عروسی پادشاه چارلز و پرنسس دایانا، یعنی پدر هری و ویلیام در سال 1981 نیز به همین مقدار هزینه داشته و نشون میده این خونواده همگی شیفته هزینه های فراوون برای عروسی هاشون بوده اند. 

ناگفته نمونه که گفته میشه بیش از 41 میلیون دلار از هزینه پرداخت شده برای عروسی هری و مگان صرف امنیت شده و بیش از 600 هزار دلار برای خوشمزه جات و پذیرایی از مهمونا اختصاص داشته است که خب باید بگیم با همه این تفاسیر ملکه الیزابت و فرزندان و نوادگانشون همه و همه برای جشن عروسی ریخت و پاش فراوونی داشته اند.

REUTERS5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی