|

معرفی زیورآلات ترندی ۲۰۲۴

بسه دیگه هرچی دستبند رولکس و کارتیه انداختی؛ اکسسوری ترند 2024 یه چیز دیگه است!

زیورآلات ترند 2024

معرفی اکسسوری های ترند 2024 و انواع گردنبند طلا و دستبند زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های دستبند رولکس و قیمت دستبند رولکس زنانه

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- اگر به دنبال یک استایل لوکس و جذاب هستید بهتر است تا استفاده از اکسسوری مخصوصا نوع های مختلف زیورآلات را دسته کم نگیرید. زیرا یکی از راه‌ های ایجاد جذابیت و شیک پوشی در استایل، استفاده از اکسسوری و لوازم جانبی در کنار لباس و مانتو است. البته نکته مهم و اساسی در استفاده از اکسسوری‌ ها، استفاده از اکسسوری مناسب و ست با مجموعه استایل و لباس و مانتو است. حال اگر برایتان سوال است که اکسسوری چیست و یا دقیقا چه چیزهایی را شامل می شود می توان گفت اکسسوری به نوعی از لوازم جانبی اطلاق می شود که به تنهایی استفاده نمی شوند. اما در کنار لباس های اصلی و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد و باعث جلوه و زیبایی هر چه بیشتر آن ها می شود.

پس می توان گفت افراد می توانند با استفاده از اکسسوری ها استایل و تیپ خود را به نحو دلپذیری شیک تر جلوه بدهند. البته خوب است که این نکته را هم بدانید که اکسسوری ها به دو دسته حمل شونده و یا پوشیده شونده تبدیل می شوند که می توان گفت نوع اول شامل مواردی مانند عینک های آفتابی، بادبزن، کیف های دستی، چترهای آفتابی می شود و نوع دوم شامل انواع مختلف کلاه، جواهرات، دستبند، شال، روسری، جوراب ها، دستکش و … می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری ترند 2024، دستبند رولکس و کارتیه آشنا شوید.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند ترند 2024 چگونه است؟

یکی از اتفاقات اخیر در دنیای اکسسوری ها و زیورآلات ترند شدن طرح های رولکس و کارتیه است که می توان گفت نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. البته این نکته را فراموش نکنید که این دستبندهای ظاهری بسیار لوکس دارند و برای استایل های کلاسیک هنوز هم گزینه های مناسبی محسوب می شوند، ولی دستبندهای ترند 2024 جان می دهند برای استایل های ماکسیمال و یا الگانت، پس اگر یکی از طرفدارهای استایل های لوکس اینچنینی هستید می توانید این مدل از دستبندها را برای خود تهیه کنید. یکی از ویژگی های اکسسوری های ترند سال جدید این است که در ابعاد بزرگ طراحی و تولید می شوند.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

این شما و این انگشتر ترند 2024

بعد از آشنایی با دستبند ترند 2024 نوبت معرفی انگشتر های ترند سال است. البته شاید برایتان حدس زدن مدل این انگشتر ها کار دشواری نباشد، زیرا انگشترهای ترند سال جدید هم دقیقا مانند دستبندهای منحصربفرد سال برای شما استایلی جذاب فراهم خواهند کرد. انگشترهای جدید دقیقا بر خلاف انگشترهای رولکس و کارتیه که دارای استایلی ظریف بودند دارای طراحی های ماکسیمال و درشت هستند و برای استایل های لوکس و الگانت پیشنهاد می شوند. البته این به این معنا نیست که مینیمال پوش ها نمی توانند از آن ها استفاده کنند بلکه افراد مینیمال پوش هم می توانند از نوع های ساده تر و مینیمال آن انتخاب نمایید تا اکسسوری انتخابی هماهنگی بیشتری با استایلشان داشته باشد.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

گردنبند های لایه لایه و شلوغ

گردنبندهای ترند و جذاب 2024 را می توان به نوعی گردنبند های لایه لایه و شلوغ دانست، زیرا این مدل گردنبندها همه و همه دارای استایل هایی هستند که شما تصور می کنید چند گردنبند به صورت همزمان در کنار هم استفاده شده اند. البته این نوع استفاده از زیورآلات به صورت کلی ترند شده است، به طوری که ما شاهد استفاده ساعت مچی و چند مدل دستبند حتی از سبک های مختلف بر روی یک مچ دست خواهیم بود. پس اگر می خواهید ترندی و شیک به نظر بیایید بهتر است تا به جای یک گردنبند ساده یک گردنبند شلوغ و ترندی را انتخاب نمایید و استایل خود را از خانم های دیگر متمایز کنید.

دستبند رولکس و کارتیه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی