|

هتل هایی تو ایران هستن که شاهم بره میگه یاخدا از کجا پول بیارم؛ ویدیو جذاب ترینها

هتل های لاکچری معمولا هزینه های بالایی هم دارند که در این مطلب آشنا میشیم با چند هتل لاکچری در ایران که واقعا هم جذابن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- قطعا یکی از تفریحات در سفر میتونه هتلی باشه که افراد درش مستقر میشن. چرا که هتل میتونه علاوه بر اینکه محل استراحت باشه، خوشگذرانی جذابی هم به ارمغان بیاره! چرا چون دیگه هتل هایی طراحی و ساخته شدن که خودشون یه پا گردشگری و تفریح به حساب میان. اگر فکر می کنید تو ایان خودمون این مدل هتل ها کمه، باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که اتفاقا خیلیم فضاهای جذاب ساخته شده که میتونید شب و یا شبهایی رویایی درشون داشته باشید.

شاید تا به حال فکر میکردید تعداد افرادی که برای هتل هزینه زیادی می کنند کم باشن و حتی به تعداد انگشت های دست هم نرسند. که باید بگیم اشتباه فکر می کنید چرا که اتفاقا افراد بسیاری هستند که حاضرند برای یک شب حضور در این هتل ها میلیون ها خرج کنند.

اما در ادامه ببینیم لاکچری ترین هتل های ایران کدامند؟

هتل ماجرا هرمز

هتل داد یزد

ff120f1a0f0ab18db41d25b4

هتل ترنج کیش

قطعا کیش زیبایی های بسیاری رو در دل خود جای داده. اینکه یکی از مجلل ترین هتل های ایران در این جزیره زیبا باشه، اصلا عجیب نیست! هتل ترنج کیش تمام ستاره های آسمان هتل داری رو از آنِ خود کرده و گرون ترین هتل ایران هم محسوب میشه. هتل ترنج همچنین اولین هتل دریایی کشوره که در شمال غربی جزیره واقع شده شبیه به یک بته جقه می باشد.

هتل لاله کندوان

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل بین المللی لاله بیستون عضو گروه هتل های لاله می باشد که در فاصله ۲۵ کیلومتری کرمانشاه به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه ای کوهستانی هستش. آحرین بازسازی فضای سنتی این مجموعه در سال ۱۳۹۴ صورت گرفته و با تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی رو به بهترین شکل ممکن فراهم آورده.

Untitled

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل عباسی، کهن‌ ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایران، با قدمتی ۳۰۰ ساله در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌‌‌‌ای اصفهان می باشد. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شکوهمند ایرانی طراحی و بنا گردیده و در سال ۱۳۵۱ بنای آن به سبکی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و مطابق با استاندارد جهانی مورد بازسازی قرار گرفت.
مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است.

هتل سرای عامری ها اصفهان

Untitled

هتل بزرگ داریوش شیراز

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید در زمینی با وسعت دوازده هکتار در شمال شرق جزیره زیبای کیش نزدیک به ساحل شرقی در سال 1382 توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی