|

(عکس) خاکبرداری هتل فرشته؛ این آسمان خراش غول متعلق به کیست؟

برای ساخت هتل فرشته پاسارگاد 74 متر خاک برداری شده است و این هتل به دومین آسمان خراش بلند تهران تبدیل خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تصویری عجیب و جالب از عملیات خاکبرداری برای ساخت هتل فرشته در عمق ۷۴ متری زمین در الهیه تهران در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

گفته می شود هتل فرشته پاسارگاد یک مجتمع چند منظوره بی نظیر می باشد که در منطقه الهیه در شمال شهر تهران در دست اجراء قرار دارد. 

گفته می سود ساخت این هتل 57 طبقه در یک خیابان هشت متری واقع شده است و متاسفانه در پی گودبرداری ترک‌هایی در دیوار املاک مجاور ایجاد شده است و حتی در برخی موارد امکان سکونت در برخی منازل وجود ندارد و خطرساز است.

182480_332

همان طور که در تصویر مشخص است برای ساخت این پروژه عظیم 74 متر گود برداری شده است و جالب آنکه کانکس های مهندسی در عمق 30 متری نگهداری می شود.

file

هر آنچه که درباره هتل فرشته می دانیم

طرح  اولیه این پروژه منحصر به فرد توسط زاها حدید معمار مشهور تهیه گردیده و طراحی آن مبتنی بر رعایت کلیه استانداردهای معتبر ملی و بین المللی می باشد.

هتل پاسارگاد در زمینی به مساحت 4574 دارای زیربنایی بالغ بر 110000 متر مربع، با ارتفاع 230 متر و در 54 طبقه شامل 9 طبقه پارکینگ، 7 طبقه تجاری – اداری و فروشگاه های صنایع دستی و سالن های کنفرانس، 3 طبقه تاسیسات، 4 طبقه مراکز تفریحی و رستوران، 1 طبقه لابی مجلل و 30 طبقه هتل می باشد. این پروژه در سال 1391 شروع به کار نموده و تخمین زده می شود در سال 1397 پایان پذیرد.

Sohrab3

اما هتل فرشته پاسارگاد متعلق به چه کسانی است؟

اگر به سایت این هتل سری بزنید در قسمت هیئت مدیره با اسم این افراد مواجه می شود:

آقای سهراب اسدی (مدیرعامل و مدیریت استراتژیک)
آقای ابراهیم پورفرج (رئیس هیئت مدیره)
آقای محمدرضا خاتمی (عضو هیئت مدیره)
آقای امیرناصر سلیمانیون (عضو هیئت مدیره)

سهراب اسدی مدیرعامل هتل فرشته پاسارگاد متولد سال 1332 از لاهیجان می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه UIBS بلژیک در رشته BBI می باشد. ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال 1358 در عرصه ساختمان در تهران آغاز نموده است.

وی از سال 1375  احداث بناهای اقامتی و توریستی را به فعالیت های حرفه ای خود اضافه نمود. در حال حاضر سهراب اسدی به عنوان ریئس هیئت مدیره شرکت توریستی پاسارگاد تور و مدیرعامل هتل فرشته پاسارگاد در حال فعالیت می باشد. از جمله پروژه های فاخر ایشان می توان به مجتمع مسکونی برج باغ زعفرانیه، مجتمع چند منظوره هتل 5 ستاره فرشته پاسارگاد (در حال احداث)، و اولین دهکده سلامت در زمینی به مساحت 110 هکتار در استان گیلان (در حال احداث)، در کنار پروژه های متعدد دیگر اشاره کرد.

eaca2-sasadithumb (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی