|

هتل پاسالاکوا ایتالیا بهترین هتل جهان چه شکلی است؟+ عکس

هتل لوکس اما قدیمی پاسالاکوا در ایتالیا به عنوان بهترین هتل جهان در سال 2023 انتخاب شد

لینک کوتاه کپی شد

همزمان با پایان یافتن تعطیلات تابستانی، سازمان «50Best» روز سه شنبه در شهر لندن از تازه‌ترین فهرست پنجاه هتل برتر جهان در سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از یورونیوز؛ این هتل‌ها از میان تمامی شش قاره و به دلیل ویژگی‌های استثنایی و منحصربه فردشان انتخاب شده‌اند و جوایزی به هر کدام تعلق گرفت. 

جالب توجه آنکه بیست و یک مورد از این هتل‌ها در قاره اروپا هستند. براین اساس، هتل لوکس پاسالاکوا متعلق به قرن هجدهم میلادی با چشم‌اندازی رو به دریاچه کومو در ایتالیا، امسال به عنوان بهترین هتل جهان انتخاب شد.

21181810537d548

هتل پاسالاکودا ایتالیا چه ویژگی هایی دارد؟

جایزه بهترین هتل جهان در سال ۲۰۲۳ به هتل پاسالاکوا در دریاچه کومو ایتالیا رسید. این هتل ۲۴ اتاقه در سه ساختمان در محوطه‌ای به وسعت هفت هکتار از باغ‌های کاملا آراسته پر از درختان زیتون، گیاه میموزا (گیاه قهر و آشتی)، گل رز و ماگنولیا قرار دارد. 

داخل این ویلای قرن هجدهمی که قبلا متعلق به «وینچنزو بلینی» آهنگساز بوده است، مملو از صنایع دستی ایتالیایی است: از نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌های روی سقف در کنار آینه‌های طلاکاری‌شده گرفته تا پرتره‌های قرن نوزدهمی، میزهای لاکی عتیقه و لوسترهای مورانو.

غذاهای آن ساده و فضای عذاخوری آن یک محیط آرامش‌بخش است و اغلب مهمانان در حال چرخیدن در آشپزخانه و گپ زدن با سرآشپز هستند؛ بطوریکه انگار در خانه شخصی خودشان هستند.

67f0a625d31db0c51f130301fb8f9ce4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی