|

یخچال های گرون بازار / یخچال های حسرت برانگیزی که قد یه لندکروز قابلیت پز دادن دارن

اگه فکر میکنی یخچال فریزر گرون شده و کمر شکن خب درست فکر میکنی، که ما در این مطلب از لاکچری تریناش رو هم نام بردیم!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با توجه به اینکه محرم و صفر رو به پایان است، خب بسیاری از دختر پسرای جَوونمون در حال تدارک جهاز و عروسی هستند تا بعد از صفر برن زیر یک سقف. اما مشکل اینجاست که با وجود شرایط اقتصادی نه چندان مناسب و اینکه نرخ و قیمت ها به شدت بالا گرفتن، خب تهیه لوازم و جهاز به شدت دشوار شده و باید حسابی نشست حساب کتاب کرد.

اما خب برخی از عروس دامادامون هم هستند که شرایط خیلی خوب و مرفهی دارن و براشون اونچه اهمیت داره راحتی و رفاه و لاکچری بودن هستش! به همین به دنبال لاکچری ترین و گران ترین اقلام میرن و از اونجایی که یخچال یکی از اجناس به شدت مهم در وسایل خونه می باشد و باید در خرید لوازم خونه لحاظ بشه، میریم سراغ یخچال و با گرون تریناش آشنا میشیم.

اگر چه شما هم به دنبال گران ترین برند یخچال می گردید، این مطلب شما رو به خواستتون میرسونه و ما شما رو با لوکس ترین یخچال ها و کارایی هایی که دارن آشنا می کنیم، در حالی که برخی از اونها حتی از یک ماشین 206 هم گران تر هستند و با توجه به اینکه اگه یادتون باشه 206 با ماشین لندکروز مقایسه و البته یکی شده بود، میشه گفت شما یخچالی به اندازه یک لندکروز تهیه می کنید! زیبا نیست؟

24-inch_column_refrigerator_1440_1280_1200x800

یخچال و فریزر ال جی مدل MDI765DB-ind؛ 345/000/000 تومان

این مدل یخچال فریزر با ظاهری شبیه به ساید بای ساید می باشد که اما چهار در دارد در دست یخچال های چهار در قرار می گیرد که دو در بالایی مختص یخچال هستش و دو در پایینی فریزر می باشد. طراحی قسمت InstaView Door-in-Door این یخچال مختص نوشیدنی و ها اونچه که شما در طول روز زیاد مصرف می کنید هستش که جهت مصرف هر چه کمتر انرژی جهت باز و بسته شدن در ها کمک میکنه. این یخچال با محفظه های مختلف و زیاد در یخچال و فریزر می باشد که دارای یخساز و آبریز اتوماتیک نیز هست. عیب یاب هوشمند دارد که میتوانید با استفاده از اپلیکیشن مخصوص در گوشی خود تنظیماتش رو تغییر بدهید.

Untitled

یخچال فریزر ال جی مدل MDP860DB NEXT-P؛ 280/000/000 تومان

درب Door-in-Door ایمن مدل یخچال فریزر به میزان بسیار خوب و قابل توجهی مصرف انرژی رو کم میکنه و به همین سبب شما به راحتی میتونید مواد پر مصرف و یا بطری های آب رو در این درب قرار دهید. یکی از معضلات موجود در رابطه با نگهداری مواد غذایی در یخچال فریزر ها اینه که بوی نامطبوعی میپیچه و باعث بو گرفتن باقی مواد غذایی میشه که خب ال جی با فیلتر +Hygiene Fresh این مشکل رو به خوبی حل کرده و از رشد قارچ و باکتری ها جلوگیری میکنه. 

Untitled

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404؛ 268/000/000 تومان

تا به اینجا احتمالا شما هم متوجه شده ای که ال جی تا به چه اندازه گران ترین یخچال فریزر محسوب میشه و باقی برند ها حتی بوش، از لحاظ قیمتی در رده های بعدی قرار داره. خب میریم سراغ دیگر برند ها چرا که احتمالا اگه بخوایم تنها از لحاظ قیمت در نظر بگیریم همچنان باید ال جی رو بگیم و نام بریم! مثلا یخچالی که از برند بوش نام بردیم دارای سه محفظه چند منظوره می باشد. فریزر آن نیز توانایی نگهداری مواد غذایی تا 6 ساعت قطع برق رو داره و سیستم هشدار صوتی و تصویری در صوتی ایجاد مشکل رو هم داره.

Untitled

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204؛ 169/000/000 تومان 

این یخچال با توجه به نمودار مصرف انرژی جزو کم مصرف ترین ها محسوب میشه که در داخل یخچال سه کشوی نشکن جهت نگهداری سبزیجات و میوه داره که قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارند. یخچال فریزر های معمولی خیلی توانایی انجماد کامل مواد غذایی رو ندارند در حالی که این مدل یخچال میتونه از مواد غذایی به خوبی نگهداری کنه و جهت سلامت اونها با سرعت به نقطه انجماد برسونه.

Untitled

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51K5780WW؛ 115/000/000 تومان

این مدل یخچال از سامسونگ دو جریان هوای مجزا و البته دو سیستم کنترل خفن جهت حفظ دقیق میزان رطوبت داره که جهت بهینه سازی یخچال و فریزر استفاده میشه. این ورژن جذاب یخچال سامسونگ میتونه سیب های شمارو به تازه ترین حالت نگه داره و یخ ها بوی نان سیر نگیرن و بستنی ها رو از تغییراتی مثل رنگ و بو دور کنه!

Untitled

نکته: اینها تنها نمونه هایی از بین صدها یخچال در برند های مختلف می باشند که خب باید بگیم ال جی جان از اونجایی که در گران بودن صدر جدول قرار داره حتی در سال 1400 یخچالی با قیمت 576 میلیون تومان هم داشته و میشه گفت همچنان هم اگر قرار به گرون بودن یخچال ها بود باید ال جی رو نام میبردیم، اما با اشاره به دیگر برند ها با اونها نیز آشناییت پیدا کردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی