|

تور موریس؛ این کشور جزیره ای ستاره اقیانوس هنده وقتی همچین هتل های لوکسی تو دنیا داره

تور موریس میتونه یکی از هیجان انگیز ترین سفرهایی باشه که هر کسی توی عمرش اون رو تجربه میکنه چرا که این کشورِ جزیره ای امکانات بینظیری داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد دوست دارن که سفرهای خارجی رو امتحان کنن و برای این منظور پس انداز و برنامه ریزی میکنن چرا که دیدن یه کشور و محیط خارجی میتونه پر از تجربه های متفاوت باشه که حتی با فکر کردن بهش هم هر کسی به وجد میاد در این بین یکی از سفرهایی که هر کسی آرزوی رفتن بهش رو داره تور موریس هست که یه کشور فوق العاده زیبا و جزیره ایه و برای هر کسی که دوست داره زیبایی طبیعت رو در عین مدرنیته ببینه بهترین مقصد و پیشنهاد برای رفتن میتونه باشه چرا که شما هر دوی این دو فاکتور رو در این کشور پر از شگفتی خواهید دید.

در خصوص تور موریس بگیم از این جزیره ی زیبا که در هشتصد کیلومتری ماداگاسکار و توی اقیانوس هند واقع شده. این کشور در اصل یه جزیره ی آتشفشانی هست که صخره های مرجانی بیشماری اون رو احاطه کردن. یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگرهای زیادی از نقاط مختلف دنیا به این کشور میشه آب و هوای این کشوره که نیمه گرمسیری دریایی هست و در حالت کلی دمای یکنواختی داره.اقتصادی جاری در این کشور رو که در حال رشد هست ترکیبی از صادرات تولیدی، کشاورزی و خدمات گردشگری تشکیل میدن و به همین خاطر این کشور تمرکز زیادی روی جذب توریسم داره. حالا در ادامه بیشتر راجبه تور موریس براتون میگیم.

تور موریس

اطلاعاتی درباره تور موریس

یکی از جلب ترین نکاتی که در رابطه با تور موریس وجود داره این هست که ساختار فرهنگی در این جزیره ترکیبی از فرهنگ ها و سنت های ملت های مختلف هست و به همین علت دارای تنوع مذهبی و قومی زیاد هست که البته همین موضوع هم اون رو بین گردشگرهای ایرانی و سایر کشورها جالب میکنه چرا که همین موضوع باعث شده که در این کشور تعطیلات و فستیوال های جالبی هر ساله وجود داشته باشه که متناسب به فرهنگ های قومی و مذهبی موجود در اونه؛ به عنوان مثال جشنواره های که هر سال در این کشور برگزار میشن عبارتند از جشنواره هندو ماها شیواراتری، عید فطر مسلمون ها، جشنواره دیوالی و...

برخی از اطلاعات مهم برای اقامت در این جزیره به شرح زیر هستن:

  • زبان رسمی در موریس انگلیسی و کریول موریسه
  • پایتخت این جزیره ی زیبا پورت لوئیسه
  • حکومت این کشور متمرکز جمهوری پارلمانیه
  • در ریاست و صدر حکومت رئیس جمهور قراره داره
  • در ریاست و صدر دولت نخست وزیر قرار داره
  • واحد پول این کشور روپیه موریس هست
  • کد کشور 230+ هست
  • شماره آتشنشانی در موریس115 و شماره‌ اضطراری 112 هست

تور موریس

جاذبه های گردشگری در تور موریس

این درسته که موریس یه کشور کوچیکه اما با وجود کوچیک بودن شما میتونید توی این جزیره انواع جاذبه های فرهنگی و طبیعی و مراکز خرید بسیاری رو مشاهده کنید که به هیچ وجه نباید ازشون غافل شد. برخی از جاهایی که باید در این تور حتما بهشون سر بزنید عبارتند از مرکز خرید باگاتل، ساحل لومورن، شهرهای فلوریل، کیورپایپ، فینیکس و... که مطمئنا براتون بینهایت جذاب خواهند بود چون توی هر یک از این مکان ها شگفتی های جالبی خواهید دید. تور موریس میتونه شامل تفریحات بینظیری بجز بازدید از مکان های مختلف این جزیره بشه.

مثلا شما میتونید توی این جزیره از خدمات متنوع و مختلف مثل گشت با زیر دریایی و با کشتی کاتاماران، اجاره ی جزیره ی اختصاصی، بلو سافاری با زیر دریایی اون هم داخل اقیانوس، گشت با چرخبال و... لذت ببرید. شاید براتون جالب باشه که این رو هم بدونید که موریس در دنیا به ستاره ی اقیانوس هند مشهوره چون از تمامی هتل های بین المللی لاکچری در دنیا یه شعبه توی این کشور وجود داره و از این لحاظ دارای استانداردهای بالای جهانی هست.

تور موریس

بهترین زمان برای رفتن به تور موریس

مهم ترین نکته ای که در خصوص تور موریس باید به اون توجه داشته باشید این هست که سواحل غربی واقع شده در این کشور گرم ترین بخش اون و سواحل شرقی هم به عنوان بادخیزترین بخش اون بشمار میان. مسلما خیلی ها علاقمند هستن که تفریحات آبی رو در این جزیره تجربه کنن به همین علت دونستن و چک کردن آب و هوا یکی از واجبات برای رفتن به این تور هست. گفتیم که غالب هوای این جزیره گرمسیری هست بنابراین توی زمستون دارای آب و هوای خنکی خواهد بود و از همین رو این فصل رو میشه یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این جزیره دونست که شامل ماه های می تا اکتبر میشه.

توی تابستون این جزیره شما شاهد وزش باد خواهید بود که از این نظر اون رو برای تفریحاتی مثل غواصی، قایق سواری و تخته شنای شناور مناسب میکنه که شامل ماه های نوامبر تا می هست ولی تفریحاتی مثل موج سواری در زمستون بهتره. با این حساب میشه گفت که موریس به طور کلی دارای دو فصل هست یعنی زمستون و تابستون و توی ماه های دسامبر تا مارس این جزیره اسیر تندبادهای زیادی میشه بنابراین به هیچ وجه نباید بهش سفر کرد.

تور موریس

مدارک لازم + هزینه ی تور موریس

مدارک لازم برای رفتن به این سفر که نیازمند دریافت ویزا هست عبارتند از:

  • اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت
  • اسکن رنگی عکس جدید با پیش زمینه سفید
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی توسط متقاضی
  • گردش حساب سه ماهه اخیر با مانده حساب حداقل 100 میلیون تومان
  • بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل‌های محل اقامت در سفر

در حال حاضر هزینه ی تور موریس به مدت پنج شب با اقامت در یه هتل پنج ستاره و اتاق دو تخته برای هر نفر برابر هست با با 810 دلار + نرخ بلیط پرواز.

تور موریس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی