خانه ویدیو ۱ کد خبر: 190617 ۱۶/اسفند/۱۴۰۲ ۱۵:۳۷:۰۸ آواز ماندگار؛ محمد علیزاده و بهنام بانی دوش به دوش آهنگ زخم کاری رو خوندن فقط جیغارو در ادامه شاهد اجرایی زیبا از دو خواننده محبوب خواهیم بود! لینک کوتاه کپی شد 30 اخبار مرتبط آواز ماندگار؛ حمید هیراد چه با عشق و لبخند آهنگ ناجی قلبم رو میخونه چه ریشاش بلنده! آواز ماندگار؛ عاشقانه غمناک بهرام افشاری که حسابی ذهن ها رو کنجکاو کرد آواز ماندگار؛ محمدرضا شجریان موقع آشپزی چه دلنشین آهنگ زن بد رو با لهجه مشهدی میخونه آواز ماندگار