|

ریزش بیت کوین!

خداحافظی بیت کوین از دنیای ارز دیجیتال حتمی شد؟!

Bitcoin

قیمت بیت کوین در روز جمعه در صرافی بیت استمپ به پایین ترین حد روزانه خود یعنی...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین در روز جمعه در صرافی بیت استمپ به پایین ترین حد روزانه خود یعنی ۱۹۳۳۵ دلار کاهش یافت. بزرگترین ارز دیجیتال همراه با سهام ایالات متحده به دلیل داده های شغلی ناامید کننده آمریکا سقوط کرد. شاخص S&P ۵۰۰ ۲.۷۷ درصد از ارزش خود را در روز جمعه از دست داد و همه زیر مجموعه های اصلی آن قرمز بودند.بر اساس آخرین وضعیت بازار رمزارزها بیت‌کوین سقوط می‌کند، زیرا گزارش مشاغل ایالات‌ متحده سیگنال‌های افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو را نشان می‌دهد.

اکتبر ماه تغییرات قیمتی مثبت برای بیت‌کوین (BTC) بوده است با این حال، با پایان یافتن اولین هفته کامل ماه اکتبر، بیت‌کوین از ۲۰ هزار و ۱۴۶ دلار به ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار در روز جمعه کاهش یافت که نشان‌دهنده کاهش سه درصدی نسبت به روز قبل از آن است.ازطرفی کی یانگ جو مدیرعامل کریپتوکوانت در یک پست توییتری، ادعا می کند که صعود بعدی بیت کوین ممکن است زمانی آغاز شود که صرافی های ارز دیجیتال شروع به ثبت سفارش استیبل کوین (USDC) کنند.

همچنین جیم بلاسکو، یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و یک بیت‌کوینر، ادعا کرده است که قدیمی‌ترین نسخه رسمی بارگذاری‌ شده از کدهای بیت‌کوین، مربوط به ساتوشی ناکاموتو که به دلایلی گم شده بود را کشف کرده است. این کدها در آگوست ۲۰۰۹ آپلود شده بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی