|

انباشت دارایی بیت کوین!

چشمک زدن بیت کوین خبراز چه می‌دهد؟!

bitcoin

انباشت دارایی بیت کوین به بالاترین حد هفت ساله رسیده است، و به سیگنال پایین در سال های 2015 و 2019 چشمک می زند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته کی یانگ جو، مدیر اجرایی شرکت بینش زنجیره ای CryptoQuant، بیت کوین (BTC) در حال دستیابی به معیاری است که یادآور پایین ترین سطح بازار نزولی قبلی است. جو در توییتر اشاره می کند که سطح انباشت بیت کوین به بالاترین سطح هفت ساله رسیده است.بیت کوین های انباشت بیش از 6 ماهه اکنون 74 درصد از سقف تحقق یافته را می گیرند.مدیرعامل توضیح می دهد که او نمی گوید که 74 درصد از عرضه بیت کوین در شش ماه گذشته جابه جا نشده است.

«این فقط در مورد عرضه بیت کوین نیست، بلکه سرمایه واقعی است. منظور من این بود که «بیت‌کوین‌های بیش از شش ماهه 74 درصد از سقف تحقق‌یافته را می‌گیرند، به این معنی که بیت‌کوین‌های بیش از شش ماهه بدون جابجایی، 74 درصد از ارزش بازار را از نظر تحقق PnL می‌گیرند». شرکت تجزیه و تحلیل رمزنگاری Glassnode همچنین در توییتر اشاره می کند که میزان عرضه بیت کوین آخرین فعال 6 تا 12 ماه پیش (بر اساس میانگین متحرک یک روزه) در این هفته به 2,311,039.946 بیت کوین به بالاترین حد در 6 ماه گذشته رسیده است.

این شرکت همچنین می‌گوید تعداد آدرس‌های BTC که دارای بیش از 0.1 توکن هستند، در روز دوشنبه به بالاترین حد خود یعنی 3,832,859 رسیده است. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 20217 دلار درحال معامله بود. دارایی کریپتو با رتبه برتر بر اساس ارزش بازار بیش از 3.6 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 6.5 درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی