|

داستانی غیرمنتظره!

بیت کوین روبه نابودی؟!

Bitcoin

در بازه زمانی روزانه و هفتگی، قیمت بیت‌کوین Bitcoin در برابر...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بازه زمانی روزانه و هفتگی، قیمت بیت‌کوین Bitcoin در برابر خط روند نزولی قرار دارد. همچنین باندهای بولینگر که یک شاخص حرکت ساده در بالا و پایین میانگین متحرک هستند نیز شروع به انقباض کرده‌اند.محدود شدن این باندها معمولاً قبل از حرکت جهت‌دار اتفاق می‌افتد و معاملات قیمت در مقاومت بلندمدت نیز معمولاً نشان دهنده یک حرکت جهت‌دار قوی است.

ولی در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسانات کم بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد.از طرفی، حدود ۳ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.برخی از تحلیلگران کاهش قیمت بیت‌کوین به محدوده ۱۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار را پیش‌بینی کرده‌اند. گفتنی است در چنین شرایطی منطقه خرید ۱۸۰۰۰ دلاری می‌تواند در هم بشکند و به تله‌ای برای گاوها تبدیل شود.

ولی قیمت بیت‌کوین می‌تواند در ناحیه کنونی ارزشمند و بهینه باشد. البته این موضوع نباید به تنهایی مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است پارامترهای دیگری نیز باید برای شروع روند صعودی بیت‌کوین برقرار باشند. شرایط کنونی اقتصاد کلان یکی از این پارامترها است که برای شروع روند صعودی باید هم‌ راستا با سایر مشخصات قرار بگیرد.

از طرفی بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال پارالاکس دیجیتال معتقد است که بیت کوین شانس زیادی برای ثبت یک جهش قابل توجه در آینده دارد که عمدتاً ناشی از کاهش قدرت خرید دلار خواهد بود.نکته قابل توجه این است که اغلب سرمایه‌گذاران بیت کوین با غول‌های بزرگی مانند ریوت بلاک چین (Riot Blockchain)، شرکت فعال درزمینه استخراج با ارزش بازار میلیارددلاری و اخبار مرتبط با همکاری شرکت‌های مطرح در حوزه انرژی مانند اکسون‌موبیل (ExxonMobil) و ماینرهای بیت کوین تا حدودی آشنا هستند و برای احیای بیت کوین تلاش می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها