|

امیدواری فدرال رزرو!

بیت کوین حماسه آفرین ترین راز خودرا فاش کرد!

bitcoin

بیت کوین حماسه آفرین ترین راز خودرا فاش کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین در بالای 20000 دلار ثابت ماند زیرا علاقه مندان در اطراف میم "Uptober" تجمع کردند یک الگوی رفتاری محبوب در توییتر، امیدوار است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را کم کند، و داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که این موضوع بسیار قوی است.

بیت کوین صبح چهارشنبه پس از اولین جهش در چیزی که سفته بازان «آپتوبر» نامیده اند، بالاتر از مرز 20000 دلار معامله شد. بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار به اوج خود 20346 دلار رسید و در زمان نگارش این مقاله به حدود 20281 دلار دست یافته است.این بالاترین سطح از اواخر سپتامبر بود که بازار ارزهای دیجیتال را برای مدت کوتاهی تقویت کرد.

ناظران بیت کوین در سال های گذشته مشاهده کرده اند که توکن در ماه اکتبر عملکرد خوبی دارد. رالی سال گذشته منجر به ثبت بالاترین ارزش آن با بیش از 66000 دلار در اوایل نوامبر شد. Galois Capital، یک صندوق تامینی رمزنگاری که به دلیل نامیدن فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی UST مشهور است، در توییتی نوشت: «من به روایت Uptober تسلیم هستم. "به نظر رسیده است." سایر اکانت‌هایی که فالوورهای زیادی داشتند نیز سریعاً روی این الگو قرار گرفتند. با این حال، علاوه بر گپ و گفت توییتر، چند رویداد قابل توجه وجود داشته است که می تواند بیت کوین را تحت فشار قرار دهد.

سازمان ملل متحد اخیراً به فدرال رزرو هشدار داد که سرعت سریع افزایش نرخ بهره می‌تواند «حدود 360 میلیارد دلار از درآمد آینده کشورهای در حال توسعه را کاهش دهد». کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: «هر باوری مبنی بر اینکه آنها (بانک های مرکزی) می توانند با تکیه بر نرخ های بهره بالاتر و بدون ایجاد رکود، قیمت ها را پایین بیاورند، یک قمار بی احتیاطی است. انتشار گزارش اگر فدرال رزرو به این هشدار توجه کند و افزایش نرخ خود را کم کند، مطمئناً می تواند به بهبود بازارها و نه فقط ارزهای دیجیتال کمک کند‌.

همچنین شواهد نشان می‌دهد که اکتبر و نوامبر ماه‌های خوبی برای ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین هستند، اگرچه اصطلاح Uptober نسبتاً جدید است و تنها در طول رکوردشکنی سال گذشته ظهور کرد.داده های Coinglass نشان می دهد که از نظر بازده ماهانه، از نظر تاریخی، اکتبر یک ماه صعودی برای ارز دیجیتال پیشرو بوده است. تنها سال‌هایی که بیت‌کوین ماه را با منفی به پایان رساند، سال‌های 2014 و 2018 بود. همین داده ها نشان می دهد که فوریه نیز یک ماه نسبتاً صعودی برای بیت کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها