|

LUNA

رالی عظیمی در انتظار رقیب شیبااینو لونا؟!

LUNA

ترا Terra LUNA Classic می‌تواند یک رالی امدادی 1 برابری را در ماه اکتبر داشته باشد!؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت Terra LUNA دلایلی را نشان می دهد که می تواند در روزهای آینده برایش یک روند مخالف قوی رخ دهد. برای قیمت LUNA به زودی تصمیم گیری خواهد شد قیمت Terra LUNA در طول ماه اکتبر در محدوده معاملاتی قرار داشت و سرمایه گذاران را بر آن داشت که این سوال را مطرح کنند که LUNA به کدام سمت خواهد رفت. پس از یک رالی چشمگیر 3 برابری در ماه سپتامبر، لونا 70 درصد سقوط کرده است. در صورت تداوم شرایط بازار، احتمالاً یک حرکت تند به یک جهت یا جهت دیگر آغاز خواهد شد تا رفتار جانبی بازار حل شود.

قیمت LUNA در حال حاضر در حراج 2.49 است. و لونا کاهش نزولی یک الگوی باریک ثابت را در شاخص نمایه حجم نشان داد. این الگو نشان می دهد که قدرت روند نزولی در حال کاهش است. گاوها همچنین در هر دو بازه زمانی ساعتی و روزانه به حمایت از شاخص RSI بازگشته اند.با شرایط موجود در بازار، شانس افزایش توکن به سمت منطقه ازدحام 5.00 دلاری وجود دارد. نقض بالای نوسان 2.80 دلاری می تواند کاتالیزوری برای ایجاد چنین حرکتی باشد.

در مقابل، اگر خرس‌ها از پایین‌ترین نرخ نوسان 1.96 دلاری عبور کنند، سرمایه‌گذاران باید انتظار کاهش بیشتر به سمت منطقه 1.75 دلاری داشته باشند، چنین حرکتی منجر به کاهش 35 درصدی خواهد شد، تحلیلگران اکنون عمیقاً به عملکرد قیمت LUNA می پردازند و سطوح کلیدی علاقه مندی در بازار را تجزیه و تحلیل می کنند و به زودی در اختیار قرار خواهند داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها