|

تحلیلی از بازار!!

دوج کوین چطور خود را نجات می دهد؟

DOGCOIN

با توجه به گزارش‌های موجود در بازار نشان می دهد که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز به 1.85 تریلیون دلار رسید که 1.5 درصد تغییر را…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به گزارش‌های موجود در بازار نشان می دهد که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز به 1.85 تریلیون دلار رسید که 1.5 درصد تغییر را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.بر اساس گزارش ها، در پی نوسانات مداوم در بازارهای جهانی در بحبوحه بحران روسیه و اوکراین، بیت کوین در روز یکشنبه نزدیک به 40000 دلار ماند و در 24 ساعت گذشته حدود 1.4 درصد افزایش یافت و در منطقه 39513.14 دلار معامله شد.

در حالی که اتریوم به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار از طرف کشور جنگ زده اوکراین شناخته شد،حدود 1.2 درصد افزایش یافت و به 2658.07 دلار رسید. Dogecoin با 1.8% افزایش به 0.125064 دلار رسید، در حالی که Shiba Inu 0.6% در 0.00002426 دلار و Polygon در 24 ساعت گذشته 0.7% افزایش یافت و به 1.49 دلار رسید.

آناتولی یاکووِنکو از سولانا و سرگی واسیلچوک از اِوِراستیک یک DAO را برای کمک به اوکراین تشکیل داده‌اند.از طرفی DAO تاکنون حدود ‍۱.۴۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده و امیدوار است با آگاهی‌بخشی و تبلیغات، مبالغ بالاتری را برای کمک به این کشور جمع‌آوری کند. آناتولی یاکووِنکو، به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران اوکراینی سولانا این DAO را با هدف امدادرسانی به مردم و جلوگیری از پیشروی نیروهای روسی ایجاد کرده و در این زمینه FTX نیز مشارکت‌های قابل‌توجهی داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها