|

کمک رسان کوچک!!

بهترین حماسه ممکن از دوج کوین!!

DOGCOIN

اکنون حتی میم می‌تواند از ارتش ما حمایت کند و جان‌ مارا نجات دهد؟این پیام بیانگرچیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با افزایش بودجه به 35 میلیون دلار، اوکراین دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را برای کمک های مالی می پذیرد.با ادامه تهاجم روسیه، اوکراین تعداد ارزهای دیجیتالی را که برای کمک به ارتش خود می پذیرد، را افزایش داده است. روز چهارشنبه، میخایلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین، گفت که مردم می توانند دوج کوین را به عنوان کمک مالی ارسال کنند. Dogecoin یک ارز دیجیتال است که در ابتدا به عنوان یک شوخی شروع شد و توسط بنیانگذار تسلا، ایلان ماسک، صحبت شد.

اغلب به آن "memecoin" می گویند که به جوک های محبوب اینترنتی اشاره دارد. فدوروف در توییتی نوشت: «اکنون حتی میم می‌تواند از ارتش ما حمایت کند و جان‌ها را از مهاجمان روسی نجات دهد.علاوه بر دوج کوین روز قبل بیان کرد مردم اکنون می‌توانند ارز دیجیتال سولانا و همچنین هر توکن دیجیتال دیگری مبتنی بر سولانا را اهدا کنند.

اوکراین همچنین توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT را به عنوان کمک مالی می‌پذیرد. اینها دارایی‌های منحصربه‌فردی مانند یک قطعه هنر دیجیتالی هستند که با استفاده از فناوری بلاک چین برای تأیید و ردیابی هر NFT ذخیره شده است.در همین حال، صرافی ارزهای دیجیتال Uniswap عملکردی را ایجاد کرده است که به افراد امکان می دهد ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم را به اتر تبدیل کرده و آن را برای دولت اوکراین ارسال کنند.

اتریوم یک پلتفرم بلاک چین است که توسعه‌دهندگان می‌توانند در بالای آن برنامه بسازند.رمزارزها به یکی از ویژگی های برجسته جنگ بین روسیه و اوکراین تبدیل شده اند. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که روس‌ها می‌توانند از ارزهای رمزنگاری شده برای خارج کردن پول خود از کشور برای فرار از تحریم‌ها استفاده کنند، اگرچه کارشناسان گفتند این کار بسیار دشوار می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی