|

برای اولین بار!

حرکتی جنجالی از بیت کوین در حین ناباوری!!

bitcoin

در گزارشی آمده که نوسانات بیت‌کوین حدود ۳ برابر بیشتر از شاخص نزدک ۱۰۰ بوده است که

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱، سختی استخراج بیت کوین (BTC) کاهش یافته و ۱.۴۹ درصد اصلاح شده است. این حرکت به دنبال شش تنظیم سختی مثبت متوالی است که در آن سختی استخراج و هش‌ریت به بالاترین حد خود رسیده است.

میانگین هش‌ریت طی دو هفته گذشته به ۱۹۷.۱۹ اگزاهش در ثانیه کاهش یافته است که باعث می‌شود میانگین زمان حل هر بلاک از ۱۰ دقیقه تا ۱۰ دقیقه و ۹ ثانیه برود. در نتیجه تنظیم سختی، ماینرهایی که برای حل بلاک رقابت می‌کردند ، این روند برایشان بسیار ساده‌تر شود.با توجه به گزارش ماه مارس تیم تحلیلی بلومبرگ جمع‌آوری کرده است، ترندهای بازار سهام و بیتکوین مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

عملکرد بیت کوین

در  گزارشی آمده که نوسانات بیت‌کوین حدود ۳ برابر بیشتر از شاخص نزدک ۱۰۰ بوده است که البته نوسانات اخیر بیتکوین هرگز قابل قیاس با دسامبر سال ۲۰۱۷ که معاملات فیوچرز آن راه‌اندازی شد، نیست.

در ادامه لازم به ذکر است که همبستگی این دو باهم به مرور کم شده و پس از افت قیمتی بیتکوین و بازار سهام پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، بیت‌کوین به خوبی توانست خود را بازیابی کند. اگر بازار سهام وارد فاز خرسی شود، بیتکوین دست بالاتر را خواهد داشت و بازدهی بالاتری را به ثبت خواهد رساند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی